Skocz do zawartości

  • Zaloguj korzystając z Facebooka Zaloguj korzystając z Twittera Zaloguj przez Steam Zaloguj poprzez Google      Logowanie »   
  • Rejestracja

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.

  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie

Zasada działania Alternative End Round Sounds


  • Nie możesz napisać tematu
  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
7 odpowiedzi w tym temacie

#1 albino

    Banned

  • Zbanowany

Reputacja: 0
zer0.

  • Postów:37
  • Lokalizacja:Cs-Zaborze.pl
Offline

Napisano 25.02.2012 10:15

Witam,
mam konkretne pytanie odnośnie Alternative End Round Sounds.

Czy dla CT i TT powinna grać ta sam muzyka niezależnie od tego który team wygra np CT wygra to oba zespoły słyszą nutkę przypisaną pod CT?
Czy muzyka gra oddzielnie dla obu team'ów np TT wygra a Ct słyszy tylko swoje dźwięki które w roundsound.ini są przypisane pod CT.

#2 IndeS

    Wszechwiedzący

  • Power User

Reputacja: 146
Zaawansowany

  • Postów:574
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Tomasz
  • Lokalizacja:NT
Offline

Napisano 27.02.2012 19:39

A wiec dziwieki graja tak jak je przypisesz czyli jesli dla tt bedzie sound1 a dla ct sound2 to tt uslyszy swoj dzwiek a ct swoj :)
  • +
  • -
  • 0
Dołączona grafika

#3 Syczaj

    Profesjonalista

  • Użytkownik

Reputacja: 32
Życzliwy

  • Postów:156
  • Lokalizacja:Plock
Offline

Napisano 27.02.2012 19:48

Umm, raczej każdy usłyszy to samo.
Raczej chodzi o to, że przypisujesz jaka nuta będzie grana gdy wygra dany team.
Raczej, nie chodzi o to, że każdy team słyszy inna piosenkę.

Ale nie jestem rzetelnym źródłem informacji, tak, że mogę się mylić.
  • +
  • -
  • 0
Dołączona grafika

#4 IndeS

    Wszechwiedzący

  • Power User

Reputacja: 146
Zaawansowany

  • Postów:574
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Tomasz
  • Lokalizacja:NT
Offline

Napisano 27.02.2012 19:54

Najlepiej to sprawdzic ale ja obstawałbym przy swoim ze zagraja dwie piosenki
  • +
  • -
  • 0
Dołączona grafika

#5 sebul

    Godlike

  • Junior Admin

Reputacja: 2016
Godlike

  • Postów:5411
  • Steam:steam
  • Imię:Sebastian
  • Lokalizacja:Ostrołęka
Offline

Napisano 27.02.2012 21:04

Niech ktoś poda sma pluginu, to się zobaczy.
  • +
  • -
  • 0
Posiadam TBM (inaczej PTB), które działa dużo lepiej niż zwykłe PTB, nawet na modach z lvlami. Zainteresowany? Proszę bardzo
Generator tabeli expa - aż do 103600 poziomu

#6 IndeS

    Wszechwiedzący

  • Power User

Reputacja: 146
Zaawansowany

  • Postów:574
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Tomasz
  • Lokalizacja:NT
Offline

Napisano 27.02.2012 21:24

Jestem ciekaw wiec oto sma :)

Załączone pliki


  • +
  • -
  • 0
Dołączona grafika

#7 ogury

    Banned

  • Zbanowany

Reputacja: 43
Pomocny

  • Postów:438
  • Lokalizacja:Internet
Offline

Napisano 27.02.2012 21:30

Gra wybrana muzyka (1 dla wszystkich)
tt:
1.mp3
ct:
2.mp3

Wygrywa ct:
WSZYSCY(!) słyszą 2.mp3

Nie tak, że:
wygrywa ct:
ct słyszy 2.mp3
tt słyszy 1.mp3

#8 sebul

    Godlike

  • Junior Admin

Reputacja: 2016
Godlike

  • Postów:5411
  • Steam:steam
  • Imię:Sebastian
  • Lokalizacja:Ostrołęka
Offline

Napisano 27.02.2012 21:47

Grany jest jeden utwór dla wszystkich.
  • +
  • -
  • 0
Posiadam TBM (inaczej PTB), które działa dużo lepiej niż zwykłe PTB, nawet na modach z lvlami. Zainteresowany? Proszę bardzo
Generator tabeli expa - aż do 103600 poziomu




Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych