Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
|
#1
Napisano 23.02.2012 15:18
Piszę pluginy pod: AMX MOD X oraz SOURCE MOD!
Na zlecenie i bez zlecenia zresztą też!
#2
Napisano 23.02.2012 16:34
cs_set_weapon_ammo(weapon_id, 0)
#3
Napisano 24.02.2012 14:49
Piszę pluginy pod: AMX MOD X oraz SOURCE MOD!
Na zlecenie i bez zlecenia zresztą też!
#4
Napisano 24.02.2012 14:51
give_item(id, "weapon_deagle") new weapon_id = find_ent_by_owner(-1, "weapon_deagle", id) if(weapon_id) { cs_set_weapon_ammo(weapon_id, 0) }
If you can dream it, you can do it.
#5
Napisano 24.02.2012 15:24
Piszę pluginy pod: AMX MOD X oraz SOURCE MOD!
Na zlecenie i bez zlecenia zresztą też!
#6
Napisano 24.02.2012 18:34
@sory za post pod postem ale musze jakoś odświeżyć aby ktoś tu wbił
Jeżeli nie wiecie jak to walnąć to może powiecie mi jak to jest w ninji w diablo że jak naciska Q to zmienia się "nóż" ma inne bronie lecz od razu zmienia na nóż. Podajcie mi kod
Piszę pluginy pod: AMX MOD X oraz SOURCE MOD!
Na zlecenie i bez zlecenia zresztą też!
#7
Napisano 24.02.2012 18:49
event curweaponjak to walnąć to może powiecie mi jak to jest w ninji w diablo że jak naciska Q to zmienia się "nóż" ma inne bronie lecz od razu zmienia na nóż. Podajcie mi kod
a w nim sprawdzanie czy gracz ma broń inną od noża/paki jeśli ma to client_cmd( id , "weapon_knife" ) + engclient_cmd( id , "weapon_knife" )
zresztą sprawdź sobie w kodzie diablo
give_item(id, "weapon_deagle") new weapon_id = find_ent_by_owner(-1, "weapon_deagle", id) if(weapon_id){ cs_set_weapon_ammo(weapon_id, 0); cs_set_user_bpammo( id , CSW_DEAGLE , 0 ); }musi działać