Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie

Mapa się crashuje choć jest dobrze wgranaKażda z map nawet te standardowe...


  • Zamknięty Temat jest zamknięty
22 odpowiedzi w tym temacie

#1 Anty

    Wszechpomocny

  • Zbanowany

Reputacja: 2
Nowy

  • Postów:375
  • Lokalizacja:NS
Offline

Napisano 23.02.2012 14:01

Witam, mam zadziwiający problem z każdą mapa...
Gdy wchodzę w amxmodmenu naciskam zmień mapę i naciskam byle jaką (nawet standardowe,które już są w cs) i wtedy się serwer crashuje i restartuje.
Tak jakby mapy były uszkodzone,ale były one testowane już na 3 serwerach przeze mnie i na żadnym nie spotkałem się z takim czymś....
Po prostu tak jakby serwer nie chciał dopuścić zmiany mapy i crashował każdą mapę by została ta startowa czyli de_dust2.
Nie działa żadna z map .
To wygląda po prostu tak jakbym wpisał mapę do mapcycle,ale mapy nie wgrał na serwer czyli do folderu maps.Tylko wpisał ją do mapcycle.
Choć to nie możliwe bo każda mapa jest.
Trochę dziwny ten problem.
Awanse klas dodawane tylko i wyłącznie w klasie bez edytacji silnika.
Pisz na pw dogadamy się:D

#2 Hiroshima

    Godlike

  • Przyjaciel

Reputacja: 1 327
Godlike

  • Postów:4 984
  • Steam:steam
  • Imię:Michał
  • Lokalizacja:Málaga
Offline

Napisano 23.02.2012 14:03

to nie mapa się crashuje tylko jest to wina jakiegoś pluginu... daj logi
  • +
  • -
  • 1

#3 Anty

    Wszechpomocny

  • Autor tematu
  • Zbanowany

Reputacja: 2
Nowy

  • Postów:375
  • Lokalizacja:NS
Offline

Napisano 23.02.2012 14:03

L 02/23/2012 - 13:50:46: Start of error session.
L 02/23/2012 - 13:50:46: Info (map "de_dust2") (file "addons/amxmodx/logs/error_20120223.log")
L 02/23/2012 - 13:50:46: [FAKEMETA] Invalid entity
L 02/23/2012 - 13:50:46: [AMXX] Displaying debug trace (plugin "paintballgun.amxx")
L 02/23/2012 - 13:50:46: [AMXX] Run time error 10: native error (native "pev")
L 02/23/2012 - 13:50:46: [AMXX] [0] paintballgun.sma::fw_touch (line 247)
L 02/23/2012 - 13:52:57: [FAKEMETA] Invalid entity
L 02/23/2012 - 13:52:57: [AMXX] Displaying debug trace (plugin "paintballgun.amxx")
L 02/23/2012 - 13:52:57: [AMXX] Run time error 10: native error (native "pev")
L 02/23/2012 - 13:52:57: [AMXX] [0] paintballgun.sma::fw_touch (line 247)
L 02/23/2012 - 13:53:54: Start of error session.
L 02/23/2012 - 13:53:54: Info (map "de_dust2") (file "addons/amxmodx/logs/error_20120223.log")
L 02/23/2012 - 13:53:54: [FAKEMETA] Invalid entity
L 02/23/2012 - 13:53:54: [AMXX] Displaying debug trace (plugin "paintballgun.amxx")
L 02/23/2012 - 13:53:54: [AMXX] Run time error 10: native error (native "pev")
L 02/23/2012 - 13:53:54: [AMXX] [0] paintballgun.sma::fw_touch (line 247)
L 02/23/2012 - 13:54:43: [FAKEMETA] Invalid entity
L 02/23/2012 - 13:54:43: [AMXX] Displaying debug trace (plugin "paintballgun.amxx")
L 02/23/2012 - 13:54:43: [AMXX] Run time error 10: native error (native "pev")
L 02/23/2012 - 13:54:43: [AMXX] [0] paintballgun.sma::fw_touch (line 247)
L 02/23/2012 - 13:55:58: [FAKEMETA] Invalid entity
L 02/23/2012 - 13:55:58: [AMXX] Displaying debug trace (plugin "paintballgun.amxx")
L 02/23/2012 - 13:55:58: [AMXX] Run time error 10: native error (native "pev")
L 02/23/2012 - 13:55:58: [AMXX] [0] paintballgun.sma::fw_touch (line 247)
L 02/23/2012 - 13:57:12: [FAKEMETA] Invalid entity
L 02/23/2012 - 13:57:12: [AMXX] Displaying debug trace (plugin "paintballgun.amxx")
L 02/23/2012 - 13:57:12: [AMXX] Run time error 10: native error (native "pev")
L 02/23/2012 - 13:57:12: [AMXX] [0] paintballgun.sma::fw_touch (line 247)
L 02/23/2012 - 13:57:43: [FAKEMETA] Invalid entity
L 02/23/2012 - 13:57:43: [AMXX] Displaying debug trace (plugin "paintballgun.amxx")
L 02/23/2012 - 13:57:43: [AMXX] Run time error 10: native error (native "pev")
L 02/23/2012 - 13:57:43: [AMXX] [0] paintballgun.sma::fw_touch (line 247)
L 02/23/2012 - 13:58:15: [FAKEMETA] Invalid entity
L 02/23/2012 - 13:58:15: [AMXX] Displaying debug trace (plugin "paintballgun.amxx")
L 02/23/2012 - 13:58:15: [AMXX] Run time error 10: native error (native "pev")
L 02/23/2012 - 13:58:15: [AMXX] [0] paintballgun.sma::fw_touch (line 247)
L 02/23/2012 - 13:58:41: [FAKEMETA] Invalid entity
L 02/23/2012 - 13:58:41: [AMXX] Displaying debug trace (plugin "paintballgun.amxx")
L 02/23/2012 - 13:58:41: [AMXX] Run time error 10: native error (native "pev")
L 02/23/2012 - 13:58:41: [AMXX] [0] paintballgun.sma::fw_touch (line 247)
L 02/23/2012 - 14:00:03: [FAKEMETA] Invalid entity
L 02/23/2012 - 14:00:03: [AMXX] Displaying debug trace (plugin "paintballgun.amxx")
L 02/23/2012 - 14:00:03: [AMXX] Run time error 10: native error (native "pev")
L 02/23/2012 - 14:00:03: [AMXX] [0] paintballgun.sma::fw_touch (line 247)
L 02/23/2012 - 14:01:39: [FAKEMETA] Invalid entity
L 02/23/2012 - 14:01:39: [AMXX] Displaying debug trace (plugin "paintballgun.amxx")
L 02/23/2012 - 14:01:39: [AMXX] Run time error 10: native error (native "pev")
L 02/23/2012 - 14:01:39: [AMXX] [0] paintballgun.sma::fw_touch (line 247)
Awanse klas dodawane tylko i wyłącznie w klasie bez edytacji silnika.
Pisz na pw dogadamy się:D

#4 forma

    Godlike

  • Power User

Reputacja: 199
Profesjonalista

  • Postów:487
  • Imię:Jakub
  • Lokalizacja:Piła
Offline

Napisano 23.02.2012 14:03

Daj plugin.ini

//

mój ulubiony paintballmod widzę ^D^

Użytkownik forma edytował ten post 23.02.2012 14:04

  • +
  • -
  • 0

#5 Anty

    Wszechpomocny

  • Autor tematu
  • Zbanowany

Reputacja: 2
Nowy

  • Postów:375
  • Lokalizacja:NS
Offline

Napisano 23.02.2012 14:07

; AMX Mod X plugins

; Admin Base - Always one has to be activated
amxbans_core.amxx ; amxbans
amxbans_main.amxx debug ; amxbans
;admin.amxx ; admin base (required for any admin-related)
;admin_sql.amxx ; admin base - SQL version (comment admin.amxx)

; Basic
admincmd.amxx ; basic admin console commands
adminhelp.amxx ; help command for admin console commands
adminslots.amxx ; slot reservation
multilingual.amxx ; Multi-Lingual management

; Menus
menufront.amxx ; front-end for admin menus
cmdmenu.amxx ; command menu (speech, settings)
plmenu.amxx ; players menu (kick, ban, client cmds.)
;telemenu.amxx ; teleport menu (Fun Module required!)
mapsmenu.amxx ; maps menu (vote, changelevel)

; Chat / Messages
adminchat.amxx ; console chat commands
antiflood.amxx ; prevent clients from chat-flooding the server
scrollmsg.amxx ; displays a scrolling message
imessage.amxx ; displays information messages
adminvote.amxx ; vote commands

; Map related
;nextmap.amxx ; displays next map in mapcycle
;mapchooser.amxx ; allows to vote for next map
timeleft.amxx ; displays time left on map

; Configuration
pausecfg.amxx ; allows to pause and unpause some plugins
statscfg.amxx ; allows to manage stats plugins via menu and commands

; Counter-Strike
;restmenu.amxx ; restrict weapons menu
statsx.amxx ; stats on death or round end (CSX Module required!)
;miscstats.amxx ; bunch of events announcement for Counter-Strike
;stats_logging.amxx ; weapons stats logging (CSX Module required!)

; Enable to use AMX Mod plugins
;amxmod_compat.amxx ; AMX Mod backwards compatibility layer

; Custom - Add 3rd party plugins here

paintballnade.amxx ; pb
paintballmod.amxx ; pb
paintballgun.amxx debug ; pb
christmasmod.amxx ; exp edytka
parachute.amxx ; spadochron
admin_gag.amxx ; gag
ad_manager.amxx ; reklama w say
admin_freelook.amxx ; admin widzi all
IP.amxx ; pokazuje ip
adminlisten.amxx ; pokazuje all czat adminowi
admin_spec_esp.amxx ; esp dla admina
ptb.amxx ; Plugin który balansuje, wyrównuje drużyny
galileo.amxx ; galileo
Awanse klas dodawane tylko i wyłącznie w klasie bez edytacji silnika.
Pisz na pw dogadamy się:D

#6 forma

    Godlike

  • Power User

Reputacja: 199
Profesjonalista

  • Postów:487
  • Imię:Jakub
  • Lokalizacja:Piła
Offline

Napisano 23.02.2012 14:09

amxbans dział ci poprawnie często tak miałem że właśnie przez ten plugin przy zmianie mapy serwer wyłączał się lub restartował.

Wgrałeś wszystkie modele do paintballmoda ?
  • +
  • -
  • 0

#7 Anty

    Wszechpomocny

  • Autor tematu
  • Zbanowany

Reputacja: 2
Nowy

  • Postów:375
  • Lokalizacja:NS
Offline

Napisano 23.02.2012 14:11

Tak wszystkie

Użytkownik Anty edytował ten post 23.02.2012 14:14

Awanse klas dodawane tylko i wyłącznie w klasie bez edytacji silnika.
Pisz na pw dogadamy się:D

#8 forma

    Godlike

  • Power User

Reputacja: 199
Profesjonalista

  • Postów:487
  • Imię:Jakub
  • Lokalizacja:Piła
Offline

Napisano 23.02.2012 14:16

a zrób test z amxabns wyłącz go i włącz plugin admin.amxx i wtedy zmień mapę
  • +
  • -
  • 1

#9 Anty

    Wszechpomocny

  • Autor tematu
  • Zbanowany

Reputacja: 2
Nowy

  • Postów:375
  • Lokalizacja:NS
Offline

Napisano 23.02.2012 15:31

Dalej to samo
Vote się uruchamia,ale nie zmienia map
Awanse klas dodawane tylko i wyłącznie w klasie bez edytacji silnika.
Pisz na pw dogadamy się:D

#10 CzarnaDupa

    Najgorszy z najgorszych >.<

  • Użytkownik

Reputacja: 83
Zaawansowany

  • Postów:268
  • GG:
  • Imię:Michał
  • Lokalizacja:Mielec
Offline

Napisano 23.02.2012 15:39

wyłącz

galileo.amxx ; galileo
IP.amxx ; pokazuje ip
christmasmod.amxx ; exp edytka










i sprobuj zmienic mapke
  • +
  • -
  • 0

#11 Anty

    Wszechpomocny

  • Autor tematu
  • Zbanowany

Reputacja: 2
Nowy

  • Postów:375
  • Lokalizacja:NS
Offline

Napisano 23.02.2012 16:06

Nic dalej to samo
Najlepsze z tego wszystkiego jest to,że nawet zmiana na de_dust2 crashuje serwer...
Awanse klas dodawane tylko i wyłącznie w klasie bez edytacji silnika.
Pisz na pw dogadamy się:D

#12 CzarnaDupa

    Najgorszy z najgorszych >.<

  • Użytkownik

Reputacja: 83
Zaawansowany

  • Postów:268
  • GG:
  • Imię:Michał
  • Lokalizacja:Mielec
Offline

Napisano 23.02.2012 16:08

wszytskie pluginy off łącznie z amxbansem i sprawdz
Jeśłi problem ustąpi sprawdzaj przy włóączeniu którego serwer pada
  • +
  • -
  • 1

#13 Anty

    Wszechpomocny

  • Autor tematu
  • Zbanowany

Reputacja: 2
Nowy

  • Postów:375
  • Lokalizacja:NS
Offline

Napisano 23.02.2012 16:22

To plugin
paintballmod.amxx ; pb

Ale to najważniejszy plugin na serwerze.
Jeżeli dałoby radę jakoś to naprawić to proszę bardzo pomóc:)
I dla każdego +
A zwłaszcza dla cipis
Awanse klas dodawane tylko i wyłącznie w klasie bez edytacji silnika.
Pisz na pw dogadamy się:D

#14 forma

    Godlike

  • Power User

Reputacja: 199
Profesjonalista

  • Postów:487
  • Imię:Jakub
  • Lokalizacja:Piła
Offline

Napisano 23.02.2012 16:28

Pobierz stąd i wgraj wszystkie modele co sie da nie wiem, wina leży po twojej stronie.

http://forums.allied...ead.php?t=65201
  • +
  • -
  • 1

#15 Anty

    Wszechpomocny

  • Autor tematu
  • Zbanowany

Reputacja: 2
Nowy

  • Postów:375
  • Lokalizacja:NS
Offline

Napisano 23.02.2012 16:50

Wszystko wgrywałem tak jak było w temacie.
Ale ok pobiorę tak:D

Dalej ten sam problem..
Wszystkie modele na swoim miejscu po prostu jest problem z paintballmod.amxx

Może ktoś wyjaśnić co to oznacza?:
[FAKEMETA] Invalid entity

Użytkownik Anty edytował ten post 23.02.2012 17:00

Awanse klas dodawane tylko i wyłącznie w klasie bez edytacji silnika.
Pisz na pw dogadamy się:D

#16 Na 5tyk

    Godlike

  • Użytkownik

Reputacja: 430
Wszechobecny

  • Postów:1 712
  • GG:
  • Imię:Patryk
  • Lokalizacja:PL
Offline

Napisano 23.02.2012 16:58

Zacznijmy od tego czy odblokowałeś moduły?

Zacznijmy od tego czy odblokowałeś moduły?
  • +
  • -
  • 0

#17 Anty

    Wszechpomocny

  • Autor tematu
  • Zbanowany

Reputacja: 2
Nowy

  • Postów:375
  • Lokalizacja:NS
Offline

Napisano 23.02.2012 17:19

Tak:)


;;;
; To enable a module, remove the semi-colon (;) in front of its name.
; If it's not here, simply add it its name, one per line.
; You don't need to write the _amxx part or the file extension.
;;;

;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;
;; SQL Modules usually need to be enabled manually ;;
;; You can have any number on at a time. Use ;;
;; amx_sql_type in sql.cfg to specify the default ;;
;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;

mysql
sqlite

;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;
;; Put third party modules below here. ;;
;; You can just list their names, without the _amxx ;;
;; or file extension. ;;
;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;



;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;
;; These modules will be auto-detected and loaded ;;
;; as needed. You do not need to enable them here ;;
;; unless you have problems. ;;
;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;

fun
engine
fakemeta
;geoip
;sockets
;regex
nvault
cstrike
csx

Pomoże ktoś:)
Awanse klas dodawane tylko i wyłącznie w klasie bez edytacji silnika.
Pisz na pw dogadamy się:D

#18 Onyke

    Godlike

  • Przyjaciel

Reputacja: 708
Guru

  • Postów:2 178
Offline

Napisano 23.02.2012 22:32

Automatyczna wiadomość


Ten temat został przeniesiony z forum:
AMX Mod X > Problemy
do
Mody > Inne mody > Problemy


  • +
  • -
  • 0

#19 dziobax

    Zaawansowany

  • Użytkownik

Reputacja: 7
Nowy

  • Postów:145
  • GG:
  • Imię:Przemek
  • Lokalizacja:Piotrków Trybunalski
Offline

Napisano 24.02.2012 02:46

logi z konsoli po crashu, moze naprawdę jakiegos modelu nie ładuje
  • +
  • -
  • 0

b_350_20_000000_133807_FFFFFF_000000.png

188.165.19.26:27716
b_350_20_FFAD41_E98100_000000_591F11.png

213.189.52.228:27416

b_350_20_AE2424_FFFFFF_100B99_000000.png

5.196.210.218:10094


#20 Anty

    Wszechpomocny

  • Autor tematu
  • Zbanowany

Reputacja: 2
Nowy

  • Postów:375
  • Lokalizacja:NS
Offline

Napisano 24.02.2012 10:05

Te errory się powtarzają:

L 02/23/2012 - 16:02:26: Info (map "de_dust2") (file "addons/amxmodx/logs/error_20120223.log")
L 02/23/2012 - 16:02:26: [FAKEMETA] Invalid entity
L 02/23/2012 - 16:02:26: [AMXX] Displaying debug trace (plugin "paintballgun.amxx")
L 02/23/2012 - 16:02:26: [AMXX] Run time error 10: native error (native "pev")
L 02/23/2012 - 16:02:26: [AMXX] [0] paintballgun.sma::fw_touch (line 247)

Jeżeli ktoś zna to proszę o napisanie mi tutaj linku lub pluginu,który działa podobnie jak paintballmod.amxx
Będę bardzo wdzięczny
A tak to proszę o zamknięcie spróbuję reinstall zrobić
Awanse klas dodawane tylko i wyłącznie w klasie bez edytacji silnika.
Pisz na pw dogadamy się:D




Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych