Skocz do zawartości

  • Zaloguj korzystając z Facebooka Zaloguj korzystając z Twittera Zaloguj przez Steam Zaloguj poprzez Google      Logowanie »   
  • Rejestracja

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.

  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie

luffa.pl nie działający zombie mod


  • Zamknięty Temat jest zamknięty
11 odpowiedzi w tym temacie

#1 Skailer

    Początkujący

  • Użytkownik

Reputacja: 0
zer0.

  • Postów:11
  • GG:
  • Lokalizacja:się biorą dzieci?
Offline

Napisano 20.02.2009 19:25

Siema. Wykupiłem serwer na luffa.pl wrzuciłem wszystko co jest potrzebne aby działał zombie mod czyli oczywiście folder addons z pluginami i innymi pierdołami sprity itd ale po wejściu na serwer jest normalna gra tzn. jest jasno nie ma menu do wyboru broni itd. w ogóle nic nie ma z zombie moda. U mnie na HLDS zombie mod dziala oraz wszystkie pluginy które dodałem też a na serwerze który kupiłem nawet nie mam admina chociaż go sobie dałem czyli chociaż jest folder addons serwer zachowuje się tak jakby go w ogóle nie było;/. Zamieszczam tutaj zawartość pliku error_20090219: http://ampaste.net/fe08c55
  • +
  • -
  • 0

#2 Abes Mapper

    Repulsion Gel

  • Przyjaciel

Reputacja: 1996
Godlike

  • Postów:7356
  • Steam:steam
  • Imię:Sebastian
  • Lokalizacja:Sulejówek
Offline

Napisano 20.02.2009 19:33

Pokaż plugins.ini (jeżeli jest to plugins-zombie.ini lub jakoś tak) i modules.ini

I podaj linka skąd pobierałeś zombie moda
  • +
  • -
  • 0

#3 Skailer

    Początkujący

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 0
zer0.

  • Postów:11
  • GG:
  • Lokalizacja:się biorą dzieci?
Offline

Napisano 20.02.2009 19:48

pobieralem stąd http://forums.allied...ad.php?p=636755

plugins-zplague(mam tu niezły bajzer):

zp_ltm_mode 1 //0 lasermine, 1 tripmine (Recommended)
zp_ltm_ammo 99999 //Inf. Ammo
zp_ltm_health 800 //Health of LM
zp_ltm_teammax 22 //LM Max for team
zp_ltm_radius 800 //Radius of expl.
zp_ltm_rdmg 1200 //Radius DMG
zp_ltm_ff 0 //Friend dmg?? (Recommended in 0)
zp_ltm_line 1 //No invisible laser?
zp_ltm_glow 0 //laser glow.
zp_ltm_bright 100 //laser line brightness.
zp_ltm_color 1 //0 is team color,1 is green
zp_ltm_ldmgmode 0 //0 - frame dmg, 1 - once dmg, 2 - 1 second dmg
zp_ltm_ldmgseconds 1 //mode 2 only, damage / seconds. default 1 (sec)
zp_ltm_startammo 1
zp_ltm_cmdmode 1 //0= use mode, 1 = bind mode (Recommended)
zp_ltm_bind 1 = no autobind 1= Auto bind with the key 'P'

zp_extra_sentry_gunsbind 1 //0 = no autobind 1= Auto bind with the key 'o'


zp_extra_batteries.amxx
zp_extra_human_armor.amxx
zp_extra_knife_blink.amxx
zp_extra_lasermine.amxx
zp_extra_parachute.amxx
zp_zombie_faller.amxx
zombie_swarm.amxx
molotov.amxx
zp_class_climb.amxx
zp_zclass_ghost_zombie.amxx
bulletdamage.amxx
GHW_Weapon_Replacement.amxx
zp_extra_sandbags.amxx
zp_class_flame.amxx
zp_extra_sentry_guns.amxx
ad_manager.amxx
headcrabme.amxx
zp_class_flame.amxx
zp_headcrabme.amxx
zp_extra_silver_bullets.amxx
loadingsound.amxx
zp_extra_batteries.amxx
zp_extra_human_armor.amxx
zp_extra_knife_blink.amxx
zp_extra_lasermine.amxx
zp_extra_parachute.amxx
zp_zombie_faller.amxx
zp_zombie_stixsworld.amxx
zombie_swarm.amxx
molotov.amxx
bulletdamage.amxx
zp_drowned_zombie.amxx
zp_extra_sentry_guns.amxx
zp_extra_flamethrower.amxx

zp_wallclimb 1
zp_wallclimb_nemesis 0
zp_wallclimb_survivor 0

zp_ghost_glow_red 0
zp_ghost_glow_green 0
zp_ghost_glow_blue 0

zp_zclass_longjump_force "570" - How far zombie will jump
zp_zclass_longjump_height "275" - How heigh zombie will jump

zp_sentry_max "4" - How much Sentry Guns are allowed to build in game, default 4.
zp_sentry_cost1 "25" - How much Sentry Gun will cost to you.
zp_sentry_cost2 "15" - How much will cost Sentry Gun upgrade to level 2.
zp_sentry_cost3 "20" - How much will cost Sentry Gun upgrade to level 3.
zp_sentry_team "0" - Which team are allowed to buy Sentries, 0 - both, 1 - CT, 2 - T.
zp_sentry_wait "15" - How long you must wait untill you can buy Sentries.

zp_pb_enable 1 = ON - 0 = OFF
zp_pb_remround 1 = Remove Sandbags to new round - 0 = Not remove
zp_pb_limit = Limits the sandbags, this is to prevent the rise of latency on the server (200 default)
zp_pb_health = Set the health to a SandBags (200 default)
zp_pb_stuck 1 = Automatic unstuck ON - 0 = Disabled
zp_pb_bind 1 = Enable the autobind to open menu (bind L) (0 default)
zp_pb_msg 1 = Enable HUD messages 0 = Disabled (1 Default)

zp_ft_enable 1
zp_ft_admin_can_buy 0
zp_ft_client_buy 1
zp_ft_obey_buyzone 0
zp_ft_obey_buytime 0
zp_ft_cost 25
zp_ft_fuelcost 5
zp_ft_fueltank 55
zp_ft_damage 250
zp_ft_xplode_dmg 90
zp_ft_damage_dis 120
zp_ft_splash_dis 40
zp_ft_ammo_after_kill 5
zp_ft_frags_after_kill 1



[ Dodano: 20-02-2009, 19:50 ]
a oto co napisal nasz kochany kontakt@luffa.pl:

Witam,

W serwerze brakuje plików modeli:

FATAL ERROR (shutting down): Mod_NumForName: models/parachute.mdl not found
Add "-debug" to the ./hlds_run command line to generate a debug.log to help with solving this problem
pią lut 20 19:31:48 CET 2009: Server restart in 10 seconds

AMX został czasowo wyłączony.
Aby włączyć go ponownie wymagane jest odkomentowanie linii z adresem do metamoda w pliku liblist.gam


powiecie mi proszę jak włączyć znów AMX bo nie rozumiem za bardzo tego kolesia;/
  • +
  • -
  • 0

#4 igor2-10

    Wszechwiedzący

  • Użytkownik

Reputacja: 111
Zaawansowany

  • Postów:525
  • Steam:steam
  • Lokalizacja:Byczyna
Offline

Napisano 20.02.2009 20:20

w pliku liblist.gam ma być coś takiego
game "Counter-Strike"

url_info "www.counter-strike.net"

url_dl ""

version "1.6"

size "184000000"

svonly "0"

secure "1"

type "multiplayer_only"

cldll "1"

king "SpittStyle" 

hlversion "1111"

nomodels "1"

nohimodel "1"

mpentity "info_player_start"

//gamedll "dllsmp.dll"

//gamedll_linux "dlls/cs_i386.so"

trainmap "tr_1"

gamedll "addons/metamod/dlls/metamod.dll"

gamedll_linux "addons/metamod/dlls/metamod_i386.so"


  • +
  • -
  • 0

#5 Abes Mapper

    Repulsion Gel

  • Przyjaciel

Reputacja: 1996
Godlike

  • Postów:7356
  • Steam:steam
  • Imię:Sebastian
  • Lokalizacja:Sulejówek
Offline

Napisano 20.02.2009 20:33

Musisz wgrać na serwer model:

parachute.mdl


Co do zombie:

TO WYTNIJ I WKLEJ DO AMXX.CFG

zp_ltm_mode 1 //0 lasermine, 1 tripmine (Recommended)
zp_ltm_ammo 99999 //Inf. Ammo
zp_ltm_health 800 //Health of LM
zp_ltm_teammax 22 //LM Max for team
zp_ltm_radius 800 //Radius of expl.
zp_ltm_rdmg 1200 //Radius DMG
zp_ltm_ff 0 //Friend dmg?? (Recommended in 0)
zp_ltm_line 1 //No invisible laser?
zp_ltm_glow 0 //laser glow.
zp_ltm_bright 100 //laser line brightness.
zp_ltm_color 1 //0 is team color,1 is green
zp_ltm_ldmgmode 0 //0 - frame dmg, 1 - once dmg, 2 - 1 second dmg
zp_ltm_ldmgseconds 1 //mode 2 only, damage / seconds. default 1 (sec)
zp_ltm_startammo 1
zp_ltm_cmdmode 1 //0= use mode, 1 = bind mode (Recommended)
zp_ltm_bind 1 = no autobind 1= Auto bind with the key 'P'

zp_extra_sentry_gunsbind 1 //0 = no autobind 1= Auto bind with the key 'o'



TO ZOSTAW W TYM PLIKU (plugins-zplague.ini)

zp_extra_batteries.amxx
zp_extra_human_armor.amxx
zp_extra_knife_blink.amxx
zp_extra_lasermine.amxx
zp_extra_parachute.amxx
zp_zombie_faller.amxx
zombie_swarm.amxx
molotov.amxx
zp_class_climb.amxx
zp_zclass_ghost_zombie.amxx
bulletdamage.amxx
GHW_Weapon_Replacement.amxx
zp_extra_sandbags.amxx
zp_class_flame.amxx
zp_extra_sentry_guns.amxx
ad_manager.amxx
headcrabme.amxx
zp_class_flame.amxx
zp_headcrabme.amxx
zp_extra_silver_bullets.amxx
loadingsound.amxx
zp_extra_batteries.amxx
zp_extra_human_armor.amxx
zp_extra_knife_blink.amxx
zp_extra_lasermine.amxx
zp_extra_parachute.amxx
zp_zombie_faller.amxx
zp_zombie_stixsworld.amxx
zombie_swarm.amxx
molotov.amxx
bulletdamage.amxx
zp_drowned_zombie.amxx
zp_extra_sentry_guns.amxx
zp_extra_flamethrower.amxx



TO WYTNIJ I WKLEJ DO AMXX.CFG

zp_wallclimb 1
zp_wallclimb_nemesis 0
zp_wallclimb_survivor 0

zp_ghost_glow_red 0
zp_ghost_glow_green 0
zp_ghost_glow_blue 0

zp_zclass_longjump_force "570" - How far zombie will jump
zp_zclass_longjump_height "275" - How heigh zombie will jump

zp_sentry_max "4" - How much Sentry Guns are allowed to build in game, default 4.
zp_sentry_cost1 "25" - How much Sentry Gun will cost to you.
zp_sentry_cost2 "15" - How much will cost Sentry Gun upgrade to level 2.
zp_sentry_cost3 "20" - How much will cost Sentry Gun upgrade to level 3.
zp_sentry_team "0" - Which team are allowed to buy Sentries, 0 - both, 1 - CT, 2 - T.
zp_sentry_wait "15" - How long you must wait untill you can buy Sentries.

zp_pb_enable 1 = ON - 0 = OFF
zp_pb_remround 1 = Remove Sandbags to new round - 0 = Not remove
zp_pb_limit = Limits the sandbags, this is to prevent the rise of latency on the server (200 default)
zp_pb_health = Set the health to a SandBags (200 default)
zp_pb_stuck 1 = Automatic unstuck ON - 0 = Disabled
zp_pb_bind 1 = Enable the autobind to open menu (bind L) (0 default)
zp_pb_msg 1 = Enable HUD messages 0 = Disabled (1 Default)

zp_ft_enable 1
zp_ft_admin_can_buy 0
zp_ft_client_buy 1
zp_ft_obey_buyzone 0
zp_ft_obey_buytime 0
zp_ft_cost 25
zp_ft_fuelcost 5
zp_ft_fueltank 55
zp_ft_damage 250
zp_ft_xplode_dmg 90
zp_ft_damage_dis 120
zp_ft_splash_dis 40
zp_ft_ammo_after_kill 5
zp_ft_frags_after_kill 1


  • +
  • -
  • 0

#6 Skailer

    Początkujący

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 0
zer0.

  • Postów:11
  • GG:
  • Lokalizacja:się biorą dzieci?
Offline

Napisano 20.02.2009 21:22

zrobiłem tak jak mówiliście ale czy moge zrobic tak:

game "Counter-Strike"
url_info "www.zombieapocalypse.fora.pl"
url_dl ""
version "1.6"
size "184000000"
svonly "0"
secure "0"
type "multiplayer_only"
cldll "1"
king "SpittStyle"
hlversion "1111"
nomodels "1"
nohimodel "1"
mpentity "info_player_start"
//gamedll "dllsmp.dll"
//gamedll_linux "dlls/cs_i386.so"
trainmap "tr_1"
gamedll "addons/metamod/dlls/metamod.dll"
gamedll_linux "addons/metamod/dlls/metamod_i386.so"


Zmieniłem url_info i secure
  • +
  • -
  • 0

#7 Abes Mapper

    Repulsion Gel

  • Przyjaciel

Reputacja: 1996
Godlike

  • Postów:7356
  • Steam:steam
  • Imię:Sebastian
  • Lokalizacja:Sulejówek
Offline

Napisano 20.02.2009 21:29

Możesz
  • +
  • -
  • 0

#8 Skailer

    Początkujący

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 0
zer0.

  • Postów:11
  • GG:
  • Lokalizacja:się biorą dzieci?
Offline

Napisano 20.02.2009 21:38

wiecie co jest najgorsze? że zawsze jak napisze do kontakt@luffa.pl to te debile zmienią mi pliki na steam i muszę wysyłać aby było znowu non i zmieniają mi zawartość liblist.gam a teraz serwer jest off nie wiem czemu i znów muszę do nich napisać zresetowałem go off po 20 min kliknąłem uruchom i d*pa nic off i znów muszę do niech pisać ehh;/
  • +
  • -
  • 0

#9 Whyy?

    Życzliwy

  • Użytkownik

Reputacja: 1
Nowy

  • Postów:39
  • GG:
  • Lokalizacja:KaToWiCe
Offline

Napisano 20.02.2009 22:08

To kup z czegoś innego jak taka d*pa na tej luffie
  • +
  • -
  • 0

#10 Skailer

    Początkujący

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 0
zer0.

  • Postów:11
  • GG:
  • Lokalizacja:się biorą dzieci?
Offline

Napisano 20.02.2009 22:16

no nie ale wiesz luffa jest najtańsza a wole poświęcić jakieś 30 min więcej niż płacić jakieś 30 zł więcej:P
  • +
  • -
  • 0

#11 Malitek

    Zaawansowany

  • Użytkownik

Reputacja: 4
Nowy

  • Postów:86
  • Lokalizacja:Kraków
Offline

Napisano 20.02.2009 22:17

wiecie co jest najgorsze? że zawsze jak napisze do kontakt@luffa.pl to te debile zmienią mi pliki na steam i muszę wysyłać aby było znowu non i zmieniają mi zawartość liblist.gam a teraz serwer jest off nie wiem czemu i znów muszę do nich napisać zresetowałem go off po 20 min kliknąłem uruchom i d*pa nic off i znów muszę do niech pisać ehh;/

Proszę napisać na forum
Kliknięcie uruchom = restart serwera i trwa około 10-30 min w przypadku NS


To kup z czegoś innego jak taka d*pa na tej luffie

Luffa jest ok :) Wszystko działa
  • +
  • -
  • 0

#12 Skailer

    Początkujący

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 0
zer0.

  • Postów:11
  • GG:
  • Lokalizacja:się biorą dzieci?
Offline

Napisano 24.02.2009 18:52

Podmieniłem już dobrze wszystkie modele dzięki czemu zombie mod zadziałał na moim serwerze. Ale niestety mam inny problem nie wiem jak go opisać dlatego daję wam screen: http://ampaste.net/f65c5cc9 napisałem już do luffy ale pewnie mi nie odpisze;/

[ Dodano: 24-02-2009, 19:09 ]
blad byl w data/lang nie bylo zombie_plague.txt mozna zamknac
  • +
  • -
  • 0




Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych