Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie

[ROZWIĄZANE] Proszę o zrobienie kilku klas.

codnowy

  • Zamknięty Temat jest zamknięty
9 odpowiedzi w tym temacie

#1 WolnoMysle

    Życzliwy

  • Użytkownik

Reputacja: 0
Nowy

  • Postów:31
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Tomek
  • Lokalizacja:Rakoniewice
Offline

Napisano 19.02.2012 13:04

Cześc. Prosiłbym bardzo o pomoc.Potrzebuje te klasy do coda nowego. Za pomoc daje +


1. Wymiatacz (PREMIUM)

Scout 1/2 , AK 1/6 , FAMAS , USP, 3 skoki w powietrzu , 120 HP , ADMIN_LEVEL_G

2. Ninja (PREMIUM)

NÓŻ 1/1 , DEAGLE 1/3 , Widzialnośc 30 , 2 skoki w powietrzu , 110 życia , ADMIN_LEVEL_F

3. Szpieg

Ubranie wroga , M4A1 , DEAGLE , 110 HP

Użytkownik WolnoMysle edytował ten post 19.02.2012 13:14

  • +
  • -
  • 0

#2 Play 4FuN

    Wszechmogący

  • Power User

Reputacja: 418
Wszechobecny

  • Postów:691
  • Lokalizacja:de_dust2
Offline

Napisano 20.02.2012 21:33

Masz wszystkie trzy

Załączone pliki


Użytkownik Play 4FuN edytował ten post 20.02.2012 21:34

  • +
  • -
  • 2

b_350_20_FFAD41_E98100_000000_591F11.png


#3 NexusLaMeR

    Pomocny

  • Zbanowany

Reputacja: 1
Nowy

  • Postów:73
  • GG:
  • Imię:Mateusz
  • Lokalizacja:Gdansk
Offline

Napisano 20.02.2012 21:54

Wymiatacz oraz ninja nie działają proszę tutaj sma do klasy

Ninja


#include <amxmodx>
#include <amxmisc>
#include <codmod>
#include <engine>
#include <fakemeta>
#include <fun>
#include <cstrike>
#include <hamsandwich>
#define DMG_BULLET (1<<1)

new const nazwa[] = "Ninja (PREMIUM)";
new const opis[] = "Noz 1/1 , DEAGLE 1/3 , Widzialnosc 30 , 2 skoki w powietrzu";
new const bronie = (1<<CSW_DEAGLE);
new const zdrowie = 10;
new const kondycja = 0;
new const inteligencja = 0;
new const wytrzymalosc = 0;

new skoki[33];

new ostatnio_prawym[33];

new ma_klase[33];

new oneonone[33][31]

public plugin_init()
{
register_plugin(nazwa, "1.0", "LaMeR");

cod_register_class(nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc);

register_forward(FM_CmdStart, "fwCmdStart_MultiJump");

RegisterHam(Ham_TakeDamage, "player", "TakeDamage");

}

public cod_class_enabled(id)
{
if(!(get_user_flags(id) & ADMIN_LEVEL_F))
{
client_print(id, print_chat, "[Ninja (Premium)] Nie masz uprawnien, aby uzywac tej klasy.")
return COD_STOP;
}

{
oneonone[id][CSW_DEAGLE] = 3
ma_klase[id] = 1;
}

set_rendering(id,kRenderFxNone, 0, 0, 0, kRenderTransAlpha, 30);
cs_set_user_defuse(id, 1);
ma_klase[id] = true;

return COD_CONTINUE;
}

public cod_class_disabled(id)
{
set_rendering(id,kRenderFxNone, 0, 0, 0, kRenderTransAlpha, 255);
ma_klase[id] = false;

}

public fwCmdStart_MultiJump(id, uc_handle)
{
if(!is_user_alive(id) || !ma_klase[id])
return FMRES_IGNORED;

new flags = pev(id, pev_flags);

if((get_uc(uc_handle, UC_Buttons) & IN_JUMP) && !(flags & FL_ONGROUND) && !(pev(id, pev_oldbuttons) & IN_JUMP) && skoki[id])
{
skoki[id]--;
new Float:velocity[3];
pev(id, pev_velocity,velocity);
velocity[2] = random_float(265.0,285.0);
set_pev(id, pev_velocity,velocity);
}
else if(flags & FL_ONGROUND)
skoki[id] = 2;

return FMRES_IGNORED;
}

public TakeDamage(this, idinflictor, idattacker, Float:damage, damagebits)
{
if(!is_user_connected(idattacker))
return HAM_IGNORED;

if(!ma_klase[idattacker])
return HAM_IGNORED;

if(!(damagebits & (1<<1)))
return HAM_IGNORED;

new hp_ofiary = get_user_health(this)
new bron_atakujacego = get_user_weapon(idattacker)

if (oneonone[idattacker][bron_atakujacego] > 0)
{
if (random_num(1,oneonone[idattacker][bron_atakujacego]) == 1) cod_inflict_damage(idattacker, this, float(hp_ofiary), 0.0, idinflictor, damagebits);
}

if(get_user_weapon(idattacker) == CSW_KNIFE && damagebits & DMG_BULLET && damage > 20.0)
cod_inflict_damage(idattacker, this, float(get_user_health(this))-damage+1.0, 0.0, idinflictor, damagebits);

return HAM_IGNORED;
}

public fwPrimaryAttack_JedenCios(ent)
{
new id = pev(ent, pev_owner);
ostatnio_prawym[id] = 1;
}

public fwSecondaryAttack_JedenCios(ent)
{
new id = pev(ent, pev_owner);
ostatnio_prawym[id] = 0;
}


Wymiatacz


#include <amxmodx>
#include <amxmisc>
#include <codmod>
#include <engine>
#include <fakemeta>
#include <fun>
#include <cstrike>
#include <hamsandwich>
#define DMG_BULLET (1<<1)


new const nazwa[] = "Wymiatacz (PREMIUM)";
new const opis[] = "Scout 1/2 , AK 1/6 , FAMAS , USP, 3 skoki w powietrzu";
new const bronie = (1<<CSW_SCOUT)|(1<<CSW_FAMAS)|(1<<CSW_USP)|(1<<CSW_AK47);
new const zdrowie = 20;
new const kondycja = 0;
new const inteligencja = 0;
new const wytrzymalosc = 0;

new skoki[33];

new ma_klase[33];

new oneonone[33][31]

public plugin_init()
{
register_plugin(nazwa, "1.0", "LaMeR");

cod_register_class(nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc);

register_forward(FM_CmdStart, "fwCmdStart_MultiJump");

RegisterHam(Ham_TakeDamage, "player", "TakeDamage");

}

public cod_class_enabled(id)
{
if(!(get_user_flags(id) & ADMIN_LEVEL_G))
{
client_print(id, print_chat, "[Wymiatacz (PREMIUM)] Nie masz uprawnien, aby uzywac tej klasy.")
return COD_STOP;
}
{
oneonone[id][CSW_SCOUT] = 2
oneonone[id][CSW_AK47] = 6
ma_klase[id] = 1;
}

return COD_CONTINUE;
}

public cod_class_disabled(id)
{
ma_klase[id] = false;

}

public fwCmdStart_MultiJump(id, uc_handle)
{
if(!is_user_alive(id) || !ma_klase[id])
return FMRES_IGNORED;

new flags = pev(id, pev_flags);

if((get_uc(uc_handle, UC_Buttons) & IN_JUMP) && !(flags & FL_ONGROUND) && !(pev(id, pev_oldbuttons) & IN_JUMP) && skoki[id])
{
skoki[id]--;
new Float:velocity[3];
pev(id, pev_velocity,velocity);
velocity[2] = random_float(265.0,285.0);
set_pev(id, pev_velocity,velocity);
}
else if(flags & FL_ONGROUND)
skoki[id] = 3;

return FMRES_IGNORED;
}

public TakeDamage(this, idinflictor, idattacker, Float:damage, damagebits)
{
if(!is_user_connected(idattacker))
return HAM_IGNORED;

if(!ma_klase[idattacker])
return HAM_IGNORED;

if(!(damagebits & (1<<1)))
return HAM_IGNORED;

new hp_ofiary = get_user_health(this)
new bron_atakujacego = get_user_weapon(idattacker)

if (oneonone[idattacker][bron_atakujacego] > 0)
{
if (random_num(1,oneonone[idattacker][bron_atakujacego]) == 1) cod_inflict_damage(idattacker, this, float(hp_ofiary), 0.0, idinflictor, damagebits);
}

return HAM_IGNORED;
}


#4 Play 4FuN

    Wszechmogący

  • Power User

Reputacja: 418
Wszechobecny

  • Postów:691
  • Lokalizacja:de_dust2
Offline

Napisano 21.02.2012 07:57

U mnie działają, może brakuje ci includa jakiegoś, pobierz mój plik .amxx i zobacz czy zadziała
ps. widzę że zmieniłeś trochę sma ;)
  • +
  • -
  • 2

b_350_20_FFAD41_E98100_000000_591F11.png


#5 Bloody_

    Wszechpomocny

  • Użytkownik

Reputacja: 170
Profesjonalista

  • Postów:319
  • GG:
  • Lokalizacja:.
Offline

Napisano 21.02.2012 09:32

wymiatacz

or

ninja :crazy:

Załączone pliki


Użytkownik BloodMan edytował ten post 21.02.2012 09:34

  • +
  • -
  • 1

http://amxx.pl/topic...-bloodman-vol6/ - roundsound vol. 06
http://amxx.pl/topic...po-x-sekundach/ - blokada rakiet na X sekund


#6 WolnoMysle

    Życzliwy

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 0
Nowy

  • Postów:31
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Tomek
  • Lokalizacja:Rakoniewice
Offline

Napisano 21.02.2012 12:29

Szpieg nie ma być premium. Zrobi ktoś ? wszyscy maja +

Użytkownik WolnoMysle edytował ten post 21.02.2012 12:30

  • +
  • -
  • 0

#7 Bloody_

    Wszechpomocny

  • Użytkownik

Reputacja: 170
Profesjonalista

  • Postów:319
  • GG:
  • Lokalizacja:.
Offline

Napisano 21.02.2012 13:08

Proszę Szpiega:

Załączone pliki


Użytkownik BloodMan edytował ten post 21.02.2012 13:10

  • +
  • -
  • 1

http://amxx.pl/topic...-bloodman-vol6/ - roundsound vol. 06
http://amxx.pl/topic...po-x-sekundach/ - blokada rakiet na X sekund


#8 Play 4FuN

    Wszechmogący

  • Power User

Reputacja: 418
Wszechobecny

  • Postów:691
  • Lokalizacja:de_dust2
Offline

Napisano 21.02.2012 14:53

masz jeszcze moją wersję (dla mnie prostsza do edycji ;) )

Załączone pliki


  • +
  • -
  • 1

b_350_20_FFAD41_E98100_000000_591F11.png


#9 WolnoMysle

    Życzliwy

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 0
Nowy

  • Postów:31
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Tomek
  • Lokalizacja:Rakoniewice
Offline

Napisano 21.02.2012 16:02

dzięki wszystko śmiga.
  • +
  • -
  • 0

#10 Ojciec Dyrektor

    papa smerf.

  • Przyjaciel

Reputacja: 477
Wszechobecny

  • Postów:3 035
  • Imię:Paweł
  • Lokalizacja:Rabka-Zdrój
Offline

Napisano 21.02.2012 16:03

Wiadomość wygenerowana automatycznie


Ten temat został zamknięty przez moderatora.

Powód: Pomoc udzielona

Jeśli się z tym nie zgadzasz, Dołączona grafika raportuj ten post, a moderator lub administrator rozpatrzy go ponownie.


Z pozdrowieniami,
Zespół AMXX.PL
  • +
  • -
  • 0





Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: codnowy

Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych