Skill Malika -Masz na 1/LW z deagla
Tajemnica Lajtowca - Masz 2 skoki i dostajesz 100 hp
Ammo Lajtowca - Masz nieskończoność ammo
proszę zrobić perki w SMA
daje +
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
|
Napisano 17.02.2012 21:50
Napisano 17.02.2012 21:55
/* Plugin generated by AMXX-Studio */
#include <amxmodx>
#include <codmod>
#include <fakemeta>
#include <colorchat>
#define DMG_BULLET (1<<1)
new const perk_name[] = "Ammo Lajtowca";
new const perk_desc[] = "Masz nielimitowana amunicje";
new bool:ma_perk[33];
public plugin_init()
{
register_plugin(perk_name, "1.0", "QTM_Peyote");
cod_register_perk(perk_name, perk_desc);
register_event("CurWeapon","CurWeapon","be", "1=1");
}
public cod_perk_enabled(id)
{
ColorChat(id, GREEN, "Perk %s zostal stworzony przez www.PluginyMody.webd.pl", perk_name);
ma_perk[id] = true;
}
public cod_perk_disabled(id)
ma_perk[id] = false;
public CurWeapon(id)
{
if(!is_user_connected(id))
return;
if(!ma_perk[id])
return;
set_user_clip(id, 2);
}
stock set_user_clip(id, ammo)
{
new weaponname[32], weaponid = -1, weapon = get_user_weapon(id, _, _);
get_weaponname(weapon, weaponname, 31);
while ((weaponid = engfunc(EngFunc_FindEntityByString, weaponid, "classname", weaponname)) != 0)
if (pev(weaponid, pev_owner) == id) {
set_pdata_int(weaponid, 51, ammo, 4);
return weaponid;
}
return 0;
}
Napisano 17.02.2012 22:44
/* Plugin generated by AMXX-Studio */
#include <amxmodx>
#include <hamsandwich>
#include <codmod>
#include <engine>
new const perk_name[] = "Skill Malika";
new const perk_desc[] = "1/LW na natychmiastowe zabicie ze deagla";
new bool:ma_perk[33];
new wartosc_perku[33];
public plugin_init()
{
register_plugin(perk_name, "1.0", "QTM_Peyote");
cod_register_perk(perk_name, perk_desc, 2, 5);
RegisterHam(Ham_TakeDamage, "player", "TakeDamage");
}
public cod_perk_enabled(id, wartosc)
{
cod_give_weapon(id, CSW_DEAGLE);
ma_perk[id] = true;
wartosc_perku[id] = wartosc;
}
public cod_perk_disabled(id)
{
cod_take_weapon(id, CSW_DEAGLE);
ma_perk[id] = false;
}
public TakeDamage(this, idinflictor, idattacker, Float:damage, damagebits)
{
if(!is_user_connected(idattacker))
return HAM_IGNORED;
if(!ma_perk[idattacker])
return HAM_IGNORED;
if(get_user_weapon(idattacker) == CSW_DEAGLE && !random(wartosc_perku[idattacker]) && damagebits & DMG_BULLET)
cod_inflict_damage(idattacker, this, float(get_user_health(this))-damage+1.0, 0.0, idinflictor, damagebits);
return HAM_IGNORED;
}
/* Plugin generated by AMXX-Studio */
#include <amxmodx>
#include <fakemeta>
#include <codmod>
new const perk_name[] = "Tajemnica Lajtowca";
new const perk_desc[] = "Masz 2 skoki i dostajesz 100 hp ";
new bool:ma_perk[33];
new skoki[33];
public plugin_init()
{
register_plugin(perk_name, "1.0", "QTM_Peyote");
cod_register_perk(perk_name, perk_desc);
register_forward(FM_CmdStart, "fwCmdStart_MultiJump");
}
public cod_perk_enabled(id)
{
cod_set_user_bonus_health(id, cod_get_user_health(id, 0, 0)+100);
ma_perk[id] = true;
}
public cod_perk_disabled(id)
{
cod_set_user_bonus_health(id, cod_get_user_health(id, 0, 0)-100);
ma_perk[id] = false;
}
public fwCmdStart_MultiJump(id, uc_handle)
{
if(!is_user_alive(id) || !ma_perk[id])
return FMRES_IGNORED;
new flags = pev(id, pev_flags);
if((get_uc(uc_handle, UC_Buttons) & IN_JUMP) && !(flags & FL_ONGROUND) && !(pev(id, pev_oldbuttons) & IN_JUMP) && skoki[id])
{
skoki[id]--;
new Float:velocity[3];
pev(id, pev_velocity,velocity);
velocity[2] = random_float(265.0,285.0);
set_pev(id, pev_velocity,velocity);
}
else if(flags & FL_ONGROUND)
skoki[id] = 2;
return FMRES_IGNORED;
}
Napisano 17.02.2012 23:07
Napisano 18.02.2012 00:04
raportuj ten post, a moderator lub administrator rozpatrzy go ponownie.0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych