Witam.
Poszukuję (potrzebuję) pluginu, który po wejściu graczy na serwer i wpisaniu przez administratora komendy amx_draw_teams gracze zostaną losowo przyporządkowani do teamów (nawet, jak są juz w teamach) i zostanie uruchomiony restart serwera.
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
|
Guest Message by DevFuse
Losowanie graczy do teamów + restart po komendzie amx_draw_t
Temat rozp. Gerro, 19.02.2009 20:59
3 odpowiedzi w tym temacie
#1
Napisano 19.02.2009 20:59
#2
Napisano 21.02.2009 01:38
#include <amxmodx>
#include <amxmisc>
public plugin_init() {
register_plugin("rand+res","0.1","grankee")
register_clcmd("amx_draw_teams","losuj",ADMIN_CVAR," - miesza drużyny i daje restart.")
}
public losuj(id,level,cid)
{
if(!cmd_access(id,level,cid,1))
return 1
server_cmd("amx_randomizeteams;sv_restart 3")
return 1
}
#3
Napisano 21.02.2009 09:53
server_cmd("amx_randomizeteams;sv_restart 3")Amxx standardowo nie ma komendy amx_randomizeteams. Jest ona dostępna w pluginie amx_match_deluxe. Tak więc musisz sobie doinstalować ten plugin.
#4
Napisano 21.02.2009 10:33
hmm wizu, byłem przekonany, że jest w standardzie...
[ Dodano: 21-02-2009, 10:39 ]
nie sprawdzałem, ale powinno śmiagać
[ Dodano: 21-02-2009, 10:39 ]
nie sprawdzałem, ale powinno śmiagać
#include <amxmodx>
#include <amxmisc>
#include <cstrike>
public plugin_init() {
register_plugin("rand+res","0.1","grankee")
register_clcmd("amx_draw_teams","losuj",ADMIN_CVAR," - miesza drużyny i daje restart.")
}
public losuj(id,level,cid)
{
// Declare variables
new num
new players[32]
new playersT_pos
new playersCT_pos
new playersT[32]
new playersCT[32]
new random_team
new difference
new player
if (!cmd_access(id,level,cid,1))
{
return PLUGIN_HANDLED
}
// Set the arrays
get_players(players, num)
for(new i = 0; i < num; i++)
{
player = players[i]
if(is_user_connected(player) && (cs_get_user_team(player) != CS_TEAM_SPECTATOR ))
{
random_team = random_num(1,2)
if(random_team == 1)
{
playersT[playersT_pos++] = player
}
else
{
playersCT[playersCT_pos++] = player
}
}
}
difference = abs(playersCT_pos - playersT_pos)
if(difference > 1)
{
if(playersCT_pos > playersT_pos)
{
for(new i = playersCT_pos; (i >= 0) && (playersCT_pos > playersT_pos); i--)
{
playersT[playersT_pos++] = playersCT[--playersCT_pos]
}
}
else
{
for(new i = playersT_pos; (i >= 0) && (playersT_pos > playersCT_pos); i--)
{
playersCT[playersCT_pos++] = playersT[--playersT_pos]
}
}
}
// Set T team
for(new i = 0; i < playersT_pos; i++)
{
cs_set_user_team(playersT[i], CS_TEAM_T)
}
// Set CT team
for(new i = 0; i < playersCT_pos; i++)
{
cs_set_user_team(playersCT[i], CS_TEAM_CT)
}
server_cmd("sv_restart 2")
return PLUGIN_CONTINUE
}
Użytkownicy przeglądający ten temat: 1
0 użytkowników, 1 gości, 0 anonimowych


Dodatki SourceMod



Temat jest zamknięty








