Cześć, w jaki sposób zmienić weapon origin broni gracza, tak jak możemy to robić w HLAE i Jed'sie ?
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
|
Guest Message by DevFuse
Weapon origin
Temat rozp. Fili:P, 17.02.2012 08:27
6 odpowiedzi w tym temacie
#1
Napisano 17.02.2012 08:27
#2
Napisano 17.02.2012 08:43
może stałe pev_punchangle da podobny efekt
#3
Napisano 17.02.2012 11:45
co mi zwroci ten pev ? (tablice ?)
temat do zamkniecia, daje przykladowy kod dla potomnych:
temat do zamkniecia, daje przykladowy kod dla potomnych:
/* Plugin generated by AMXX-Studio */
#include <amxmodx>
#include <amxmisc>
#include <fakemeta>
#include <cstrike>
#include <fun>
#define PLUGIN "New Plug-In"
#define VERSION "1.0"
#define AUTHOR "author"
public plugin_init() {
register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR)
register_forward(FM_PlayerPreThink, "test");
register_clcmd("say /test", "teest")
cs_set_no_knives(1);
}
public teest(id)
{
set_pev(id, pev_health, 19.9);
}
public test(id)
{
if(pev(id, pev_health) < 20.0)
{
strip_user_weapons(id);
set_user_godmode(id, 1);
set_pev(id, pev_flags, FL_FROZEN);
SetDisplayHUD(id, (1<<2));
new Float:org[3];
pev(id, pev_punchangle, org)
org[2]=50.0;
set_pev(id, pev_punchangle, org);
new Float:org2[3];
pev(id, pev_origin, org2);
org2[1]= 0.5;
//set_pev(id, pev_origin, org2);
}
}
stock SetDisplayHUD(id, flaga)
{
static get_msgid;
if( !get_msgid ) get_msgid = get_user_msgid( "HideWeapon" );
message_begin( !id ? MSG_ALL : MSG_ONE , get_msgid , {0,0,0} , id )
write_byte(flaga);
message_end();
}
#4
Napisano 17.02.2012 13:21
Dobra ten pev jest dobry, ale jak zmienic wartosc przyblizenia, tak jak zmienia sie na zoomie, tyle ze abym mogl o dowolny origin przyblizyc ?
#5
Napisano 17.02.2012 13:24
message SetFOV
#6
Napisano 17.02.2012 14:21
z tego co widze to ustawia to celownik z awp, a mi chodzi o przyblizenie/oddalenie mdl broni
#7
Napisano 17.02.2012 14:56
stwórz fake ent i ustawiaj kamerę gracza na nim za pomocą attach_view
http://www.amxmodx.o...?go=func&id=374
http://www.amxmodx.o...?go=func&id=374
Użytkownicy przeglądający ten temat: 0
0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych