Skocz do zawartości

  • Zaloguj korzystając z Facebooka Zaloguj korzystając z Twittera Zaloguj przez Steam Zaloguj poprzez Google      Logowanie »   
  • Rejestracja

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.

  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie

Weapon origin


  • Nie możesz napisać tematu
  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
6 odpowiedzi w tym temacie

#1 Fili:P

    Koleżeński

  • Power User

Reputacja: 752
Guru

  • Postów:1679
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Filip
  • Lokalizacja:Radom
Offline

Napisano 17.02.2012 08:27

Cześć, w jaki sposób zmienić weapon origin broni gracza, tak jak możemy to robić w HLAE i Jed'sie ?
  • +
  • -
  • 0

BMXers.pl - Portal o tematyce BMX


#2 DarkGL

    Nie oddam ciasteczka !

  • Administrator

Reputacja: 6033
Godlike

  • Postów:10832
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Rafał
  • Lokalizacja:Warszawa
Offline

Napisano 17.02.2012 08:43

może stałe pev_punchangle da podobny efekt
  • +
  • -
  • 1

#3 Fili:P

    Koleżeński

  • Autor tematu
  • Power User

Reputacja: 752
Guru

  • Postów:1679
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Filip
  • Lokalizacja:Radom
Offline

Napisano 17.02.2012 11:45

co mi zwroci ten pev ? (tablice ?)

temat do zamkniecia, daje przykladowy kod dla potomnych:

/* Plugin generated by AMXX-Studio */

#include <amxmodx>
#include <amxmisc>
#include <fakemeta>
#include <cstrike>
#include <fun>

#define PLUGIN "New Plug-In"
#define VERSION "1.0"
#define AUTHOR "author"


public plugin_init() {
register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR)
register_forward(FM_PlayerPreThink, "test");
register_clcmd("say /test", "teest")
cs_set_no_knives(1);
}
public teest(id)
{
set_pev(id, pev_health, 19.9);
}
public test(id)
{
if(pev(id, pev_health) < 20.0)
{
strip_user_weapons(id);
set_user_godmode(id, 1);
set_pev(id, pev_flags, FL_FROZEN);
SetDisplayHUD(id, (1<<2));
new Float:org[3];
pev(id, pev_punchangle, org)
org[2]=50.0;
set_pev(id, pev_punchangle, org);
new Float:org2[3];
pev(id, pev_origin, org2);
org2[1]= 0.5;
//set_pev(id, pev_origin, org2);
}
}
stock SetDisplayHUD(id, flaga)
{
static get_msgid;
if( !get_msgid ) get_msgid = get_user_msgid( "HideWeapon" );

message_begin( !id ? MSG_ALL : MSG_ONE , get_msgid , {0,0,0} , id )
write_byte(flaga);
message_end();
}


  • +
  • -
  • 0

BMXers.pl - Portal o tematyce BMX


#4 Fili:P

    Koleżeński

  • Autor tematu
  • Power User

Reputacja: 752
Guru

  • Postów:1679
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Filip
  • Lokalizacja:Radom
Offline

Napisano 17.02.2012 13:21

Dobra ten pev jest dobry, ale jak zmienic wartosc przyblizenia, tak jak zmienia sie na zoomie, tyle ze abym mogl o dowolny origin przyblizyc ?
  • +
  • -
  • 0

BMXers.pl - Portal o tematyce BMX


#5 DarkGL

    Nie oddam ciasteczka !

  • Administrator

Reputacja: 6033
Godlike

  • Postów:10832
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Rafał
  • Lokalizacja:Warszawa
Offline

Napisano 17.02.2012 13:24

message SetFOV
  • +
  • -
  • 0

#6 Fili:P

    Koleżeński

  • Autor tematu
  • Power User

Reputacja: 752
Guru

  • Postów:1679
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Filip
  • Lokalizacja:Radom
Offline

Napisano 17.02.2012 14:21

z tego co widze to ustawia to celownik z awp, a mi chodzi o przyblizenie/oddalenie mdl broni
  • +
  • -
  • 0

BMXers.pl - Portal o tematyce BMX


#7 DarkGL

    Nie oddam ciasteczka !

  • Administrator

Reputacja: 6033
Godlike

  • Postów:10832
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Rafał
  • Lokalizacja:Warszawa
Offline

Napisano 17.02.2012 14:56

stwórz fake ent i ustawiaj kamerę gracza na nim za pomocą attach_view
http://www.amxmodx.o...?go=func&id=374
  • +
  • -
  • 0




Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych