Skocz do zawartości

  • Zaloguj korzystając z Facebooka Zaloguj korzystając z Twittera Zaloguj przez Steam Zaloguj poprzez Google      Logowanie »   
  • Rejestracja

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie

Runda na pistolety + resetRunda na pistolety + reset


  • Nie możesz napisać tematu
  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
Brak odpowiedzi do tego tematu

#1 pROgAMER

    Profesjonalista

  • Użytkownik

Reputacja: 40
Pomocny

  • Postów:196
  • Lokalizacja:Olsztyn
Offline

Napisano 13.02.2012 14:21

Witam czy ktoś może mi zrobić by 1 runda była na pistolety i jak się kończy był restart i runda normalna

Sma :

#define PLUGINNAME    "Pistol Rounds"
#define VERSION        "1.6"
#define AUTHOR        "zp"

#include <amxmodx>
#include <fakemeta>
#include <fakemeta_util>
#include <hamsandwich>
#include <cstrike>

new pistolrounds

public plugin_init(){
    register_plugin(PLUGINNAME, VERSION, AUTHOR);

    pistolrounds = register_cvar("amx_pistolrounds", "0")

    RegisterHam(Ham_Spawn, "player", "reset_weapons", 1);
}

public reset_weapons(id){
    if(get_pcvar_num(pistolrounds)!=1){
	   return PLUGIN_HANDLED
    }

    if(is_user_alive(id)){

	   fm_strip_user_weapons(id);
	   cs_set_user_money(id, 800, 0);
	   fm_give_item(id, "weapon_knife");
	   cs_set_user_armor(id, 0, CS_ARMOR_NONE);
    
    switch(get_user_team(id)){
	    case CS_TEAM_T:
      {
       	  fm_give_item(id, "weapon_glock18");
   	  cs_set_user_bpammo(id, CSW_GLOCK18, 40);
	    }
	    case CS_TEAM_CT:
	    {
   	  fm_give_item(id, "weapon_usp");
		   cs_set_user_bpammo(id, CSW_USP, 24);
   	  cs_set_user_defuse(id, 0);
	    }
	  }
    }   
    return HAM_IGNORED;
}

  • +
  • -
  • 0




Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych