/* Plugin generated by AMXX-Studio */ #include <amxmodx> #include <engine> #include <codmod> new const nazwa[] = "Meekstone"; new const opis[] = "Dostajesz falszywa pake, ktora mozesz polozyc a nastepnie zdetonowac"; new bool:ma_meekstone[33]; new sprite_blast, sprite_white; public plugin_init() { register_plugin(nazwa, "1.0", "QTM_Peyote"); cod_register_perk(nazwa, opis); register_event("ResetHUD", "ResetHUD", "abe"); register_event("HLTV", "NowaRunda", "a", "1=0", "2=0"); } public plugin_precache() { sprite_white = precache_model("sprites/white.spr"); sprite_blast = precache_model("sprites/dexplo.spr"); precache_model("models/w_backpack.mdl"); } public cod_perk_enabled(id) { ma_meekstone[id] = true; return COD_CONTINUE; } public cod_perk_used(id) { if(!ma_meekstone[id] || !is_user_alive(id)) return PLUGIN_CONTINUE; static meekstone_gracza[33]; if(is_valid_ent(meekstone_gracza[id])) { ma_meekstone[id] = false; new Float:fOrigin[3]; entity_get_vector(meekstone_gracza[id], EV_VEC_origin, fOrigin); new iOrigin[3]; for(new i=0;i<3;i++) iOrigin[i] = floatround(fOrigin[i]); message_begin(MSG_BROADCAST,SVC_TEMPENTITY, iOrigin); write_byte(TE_EXPLOSION); write_coord(iOrigin[0]); write_coord(iOrigin[1]); write_coord(iOrigin[2]); write_short(sprite_blast); write_byte(32); write_byte(20); write_byte(0); message_end(); message_begin( MSG_BROADCAST, SVC_TEMPENTITY, iOrigin ); write_byte( TE_BEAMCYLINDER ); write_coord( iOrigin[0] ); write_coord( iOrigin[1] ); write_coord( iOrigin[2] ); write_coord( iOrigin[0] ); write_coord( iOrigin[1] + 250 ); write_coord( iOrigin[2] + 250 ); write_short( sprite_white ); write_byte( 0 ); write_byte( 0 ); write_byte( 10 ); write_byte( 10 ); write_byte( 255 ); write_byte( 255 ); write_byte( 100 ); write_byte( 100 ); write_byte( 128 ); write_byte( 0 ); message_end(); new entlist[33]; new numfound = find_sphere_class(meekstone_gracza[id], "player", 250.0 , entlist, 32); for (new i=0; i < numfound; i++) { new pid = entlist[i]; if (is_user_alive(pid) && get_user_team(id) != get_user_team(pid)) cod_inflict_damage(id, pid, 95.0, 0.8, meekstone_gracza[id], DMG_BLAST); } remove_entity(meekstone_gracza[id]); return PLUGIN_CONTINUE; } new Float:origin[3]; entity_get_vector(id, EV_VEC_origin, origin); meekstone_gracza[id] = create_entity("info_target"); entity_set_string(meekstone_gracza[id], EV_SZ_classname, "meekstone"); entity_set_edict(meekstone_gracza[id], EV_ENT_owner, id); entity_set_int(meekstone_gracza[id], EV_INT_movetype, MOVETYPE_TOSS); entity_set_origin(meekstone_gracza[id], origin); entity_set_int(meekstone_gracza[id], EV_INT_solid, SOLID_BBOX); entity_set_model(meekstone_gracza[id], "models/w_backpack.mdl"); entity_set_size(meekstone_gracza[id], Float:{-16.0,-16.0,0.0}, Float:{16.0,16.0,2.0}); drop_to_floor(meekstone_gracza[id]); return PLUGIN_CONTINUE; } public ResetHUD(id) ma_meekstone[id] = true; public client_disconnect(id) { new ent = find_ent_by_class(0, "dynamite"); while(ent > 0) { if(entity_get_edict(id, EV_ENT_owner) == id) remove_entity(ent); ent = find_ent_by_class(ent, "dynamite"); } } public NowaRunda() { new ent = find_ent_by_class(-1, "dynamite"); while(ent > 0) { remove_entity(ent); ent = find_ent_by_class(ent, "dynamite"); } }
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
|
Guest Message by DevFuse

Meekstone perk nie działa ( może napisze ktoś taki perk)
Temat rozp. misiek111232, 12.02.2012 15:15
cod nowy
3 odpowiedzi w tym temacie
#1
Napisano 12.02.2012 15:15
Witam. Ten perk nie działa a bardzo wielu użytkowników forum pewnie zachwyceni by byli tym perkiem o takim działaniu.
#2
Napisano 12.02.2012 18:30
#3
Napisano 12.02.2012 18:44
daj jeszcze raz bo nie mogę tego pliku otworzyć
#4
Napisano 30.08.2013 13:59
Popraw link !!!
Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: cod nowy
Paczka perkow.perki Napisany przez NAVIK, 24.03.2025 ![]() |
|
![]() |
|||
CoD Nowy
Plugin na małe mapy.Napisany przez NAVIK, 16.02.2025 ![]() |
|
![]() |
|||
CoD Nowy
Dodatkowe, osobne trzy linie opisu klasNapisany przez Rafii, 27.01.2025 ![]() |
|
![]() |
|||
CoD Nowy
problem z kompilacjaNapisany przez Anonimowy09, 21.01.2025 ![]() |
|
![]() |
|||
CoD Nowy
problem z HUDNapisany przez Anonimowy09, 10.01.2025 ![]() |
|
![]() |
Użytkownicy przeglądający ten temat: 0
0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych