Przykładowy kod:
Spoiler
/* Plugin generated by AMXX-Studio */
#include <amxmodx>
#include <fun>
#include <hamsandwich>
#include <codmod>
#include <colorchat>
#define CZAS_GODMOD 9 //SEKUND
new const nazwa[] = "Powstaniec";
new const opis[] = "Ma 9 sekund niesmiertelnosci co runde, dodatkowe 30 procent obrazen z mac10";
new const bronie = 1<<CSW_MAC10 | 1<<CSW_HEGRENADE;
new const zdrowie = 30;
new const kondycja = 25;
new const inteligencja = 5;
new const wytrzymalosc = 10;
new const obrazenia = -15;
new const regeneracja = 0;
new const grawitacja = 15;
new bool:wykorzystal[33];
new bool:ma_klase[33];
new msg_bartime;
public plugin_init() {
register_plugin(nazwa, "1.0", "QTM_Peyote");
cod_register_class(nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc, obrazenia, regeneracja, grawitacja);
register_event("ResetHUD", "ResetHUD", "abe");
RegisterHam(Ham_TakeDamage, "player", "TakeDamage");
msg_bartime = get_user_msgid("BarTime");
}
public cod_class_enabled(id)
{
ColorChat(id, RED, "^x04Klasa^x03 %s^x04 By^x01 AMXX.pl", nazwa); //Gdy gracz nie ma flagi wyświetli mu komunikat
if(!(get_user_flags(id) & ADMIN_LEVEL_H)) //FLAGA
{
ColorChat(id, RED, "^x03[%s]^x04 Jest^x03 klasa premium", nazwa) //Znowu info ze przykładowa klasa jest PREMIUM
return COD_STOP;
}
ma_klase[id] = true;
ResetHUD(id);
return COD_CONTINUE;
}
public cod_class_disabled(id)
ma_klase[id] = false;
public cod_class_skill_used(id)
{
if(!is_user_alive(id))
return;
if(wykorzystal[id])
{
ColorChat(id, RED, "Wykorzystales juz swoja niesmiertelnosc.");
return;
}
wykorzystal[id] = true;
set_user_godmode(id, 1);
set_user_rendering(id, kRenderFxGlowShell, 255, 0, 0);
set_task(CZAS_GODMOD.0, "WylaczGod", id);
message_begin(MSG_ONE, msg_bartime, _, id)
write_short(CZAS_GODMOD)
message_end()
}
public WylaczGod(id)
{
if(!is_user_connected(id)) return;
set_user_godmode(id, 0);
set_user_rendering(id, kRenderFxGlowShell, 0, 0, 0);
}
public ResetHUD(id)
wykorzystal[id] = false;
public TakeDamage(this, idinflictor, idattacker, Float:damage, damagebits)
{
if(!is_user_connected(idattacker))
return HAM_IGNORED;
if(!ma_klase[idattacker])
return HAM_IGNORED;
if(!(damagebits & (1<<1)))
return HAM_IGNORED;
if(get_user_weapon(idattacker) != CSW_MAC10)
return HAM_IGNORED;
if(cod_get_user_perk(this) == cod_get_perkid("Kombinezon NASA"))
return HAM_IGNORED;
cod_inflict_damage(idattacker, this, damage*0.3, 0.0, idinflictor, damagebits);
return HAM_IGNORED;
}
Proszę o pomoc

ref.
Użytkownik Goliath edytował ten post 11.02.2012 17:33
Reklama