Skocz do zawartości

  • Zaloguj korzystając z Facebooka Zaloguj korzystając z Twittera Zaloguj przez Steam Zaloguj poprzez Google      Logowanie »   
  • Rejestracja

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.

  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie

mam pytanie da się zmienić klawisz użycia


  • Nie możesz napisać tematu
  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
3 odpowiedzi w tym temacie

#1 jawol1234

    Banned

  • Zbanowany

Reputacja: -6
Mniej niż zer0.

  • Postów:135
  • Imię:michał
  • Lokalizacja:Cybinka
Offline

Napisano 09.02.2012 21:31

public cod_class_skill_used(id)
{
static Float:ostatni_skok[33];
new flags = pev(id, pev_flags);

if(flags & FL_ONGROUND && get_gametime() > ostatni_skok[id]+4.0)
{
ostatni_skok[id] = get_gametime();
new Float:velocity[3];
velocity_by_aim(id, 666+cod_get_user_intelligence(id), velocity);
velocity[2] = random_float(265.0,285.0);
set_pev(id, pev_velocity, velocity);
}
}


to jest kod do klasy aby miała moduł chce aby zmienić klawisz użycia na z a jest na a
da sie ?

#2 CzarnaDupa

    Najgorszy z najgorszych >.<

  • Użytkownik

Reputacja: 83
Zaawansowany

  • Postów:268
  • GG:
  • Imię:Michał
  • Lokalizacja:Mielec
Offline

Napisano 09.02.2012 21:37

To nie w tym kodzie:) Podrzuc sma:)
  • +
  • -
  • 0

#3 kwieciak

    Pomocny

  • Użytkownik

Reputacja: 9
Nowy

  • Postów:56
  • GG:
  • Lokalizacja:Łwc
Offline

Napisano 09.02.2012 21:43

uzycie mocy klasy/itemu zmieniasz w silniku coda, wtedy bedzie dla wszystkich klas/perkow
  • +
  • -
  • 0

#4 jawol1234

    Banned

  • Autor tematu
  • Zbanowany

Reputacja: -6
Mniej niż zer0.

  • Postów:135
  • Imię:michał
  • Lokalizacja:Cybinka
Offline

Napisano 09.02.2012 22:12

a bo ja myślałem żeby rakiteki i moduł dodac tylko ze jak klikne e to ftedy to i to działa




Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych