Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie

działa?


  • Zamknięty Temat jest zamknięty
36 odpowiedzi w tym temacie

#21 zGraferz

    Wszechwidzący

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 2
Nowy

  • Postów:282
  • Imię:Filip
Offline

Napisano 16.02.2009 20:33

zawsz się tak droczyć lubisz?
weź chociaż jakieś koło ratunkowe daj :P
  • +
  • -
  • 0

#22 Miczu

    Godlike

  • Przyjaciel

Reputacja: 657
Wszechmogący

  • Postów:2 862
Offline

Napisano 16.02.2009 20:36

Mozesz dac funkcje co wyszuka all graczy a potem for'em ich sprawdzic czy maja flage
Mozesz beztrosko sprawdzic caly zakres id graczy
Mozesz przy polaczeniu/rozlaczeniu aktualizowac tablice z informacja czy maja vipa
Mozesz im zmienic wartosc w entity i gdy bedzie ich spawn to sprawdzic czy maja ta wartosc
Hmm... Mozesz uzyc funkcji wykrywajacej spawn gracza ktora daje id

Pewnie bym jeszcze pare pomyslow bym znalazl :F
  • +
  • -
  • 0

#23 zGraferz

    Wszechwidzący

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 2
Nowy

  • Postów:282
  • Imię:Filip
Offline

Napisano 16.02.2009 20:48

public nowa_runda()
{
if( get_user_flags(player) & FLAGA)
        {
        set_user_health(player, 130)
        set_user_armor(player, 130)
        set_user_gravity (player, 0.9 )
        set_user_maxspeed (player, 500.0 )
        }
}




???????????
  • +
  • -
  • 0

#24 Miczu

    Godlike

  • Przyjaciel

Reputacja: 657
Wszechmogący

  • Postów:2 862
Offline

Napisano 16.02.2009 20:50

to bylo smieszne ^^

powiedz gdzie zdeklarowales w funkcji "player"

wyobraz sobie formule matematyczna skadajaca sie z samych literek ktore maja jakies tam swoje znaczenie, ale nauczyciel ci nie podal co one oznaczaja - nie obliczysz tego, tak samu Pawn/amxx nie zrobi tego co chcesz jak on nie wie o co chodzi.
  • +
  • -
  • 0

#25 zGraferz

    Wszechwidzący

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 2
Nowy

  • Postów:282
  • Imię:Filip
Offline

Napisano 16.02.2009 20:56

public nowa_runda()

{

player = players[i];

if( get_user_flags(player) & FLAGA)

        {

        set_user_health(player, 130)

        set_user_armor(player, 130)

        set_user_gravity (player, 0.9 )

        set_user_maxspeed (player, 500.0 )

  • +
  • -
  • 0

#26 Miczu

    Godlike

  • Przyjaciel

Reputacja: 657
Wszechmogący

  • Postów:2 862
Offline

Napisano 16.02.2009 21:03

a pani profesor ci zdefiniowala 1 niewiadoma za pomoca 2 nowych calkiem ci obcych niewiadomych.

Poza tym jak deklarujesz nowa dane tupu int to dajesz:
new
a jak float:
new Float:

A jak to tablica elementow to dodatkowo za nazwa zmiennej [liczba_elementow_tablicy_i_nie_przepisuj_tego_bezmyslnie_dzieki]
  • +
  • -
  • 0

#27 zGraferz

    Wszechwidzący

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 2
Nowy

  • Postów:282
  • Imię:Filip
Offline

Napisano 16.02.2009 21:11

public nowa_runda()
{
    new players[32], player, pnum;
    get_players(players, pnum, "a");
    for(new i = 0; i < pnum; i++)

{
player = players[i];
if( get_user_flags(player) & FLAGA)
        {
        set_user_health(player, 130)
        set_user_armor(player, 130)
        set_user_gravity (player, 0.9 )
        set_user_maxspeed (player, 500.0 )
        }
}
}


???????
  • +
  • -
  • 0

#28 Miczu

    Godlike

  • Przyjaciel

Reputacja: 657
Wszechmogący

  • Postów:2 862
Offline

Napisano 16.02.2009 21:13

Tak :pije:

[ Dodano: 16-02-2009, 21:14 ]
Popracuj tylko nad tabulatorami i spacjami by ladnie to wygladalo i kompilator sie nie czepial ze jest brzydko ;-)
  • +
  • -
  • 0

#29 zGraferz

    Wszechwidzący

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 2
Nowy

  • Postów:282
  • Imię:Filip
Offline

Napisano 16.02.2009 21:15

Miczu to tylko jeszcze przejrzyj cały kod i masz wolne ;P
(i ja oczywiście też ^^)
#include <amxmodx>
#include <amxmisc>
#include <cstrike>
#include <fun>

#define PLUGIN "Mega VIP"
#define VERSION "1.0.0"
#define AUTHOR "Grafer"
#define FLAGA ADMIN_LEVEL_G

public plugin_init() {
    register_plugin("VIP test", "1.0", "Grafer")
    register_event("HLTV", "nowa_runda", "a", "1=0", "2=0") 
    register_event("TeamInfo","team_assign","a")
}

public plugin_precache()
{ 
	precache_model("models/player/vipct/vipct.mdl")
	precache_model("models/player/viptt/viptt.mdl")
}

public client_putinserver(id)
{
    if( get_user_flags(id) & FLAGA)
        {
    	  new name[33];
	     get_user_name(id, name, 32);
		  client_print(0,print_chat,"Przyszedl VIP - %s", name);
		  }
}

public nowa_runda()
{
    new players[32], player, pnum;
    get_players(players, pnum, "a");
    for(new i = 0; i < pnum; i++)

{
player = players[i];
if( get_user_flags(player) & FLAGA)
        {
        set_user_health(player, 130)
        set_user_armor(player, 130)
        set_user_gravity (player, 0.9 )
        set_user_maxspeed (player, 500.0 )
        }
	}
}

public team_assign()
{
	new id=read_data(1)
	if(get_user_flags(id) & ADMIN_LEVEL_G)
	{
		new team[32]
		read_data(2,team,31)
		
		if(equal("TERRORIST",team)) cs_set_user_model(id,"viptt")
		if(equal("CT",team)) cs_set_user_model(id,"vipct")
	}
}

public client_disconnect(id)
{
if( get_user_flags(id) & FLAGA)
        {
		  new name[33];
	     get_user_name(id, name, 32);
		  client_print(0,print_chat,"Odszedl VIP - %s", name);
		  }
}

  • +
  • -
  • 0

#30 Miczu

    Godlike

  • Przyjaciel

Reputacja: 657
Wszechmogący

  • Postów:2 862
Offline

Napisano 16.02.2009 21:18

Tylko tabulatory jak na moj gust sa zle zrobione, ale nic co by zagrazalo zyciu.
  • +
  • -
  • 0

#31 zGraferz

    Wszechwidzący

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 2
Nowy

  • Postów:282
  • Imię:Filip
Offline

Napisano 16.02.2009 21:23

/home/groups/amxmodx/tmp3/textMwrx0m.sma(28) : warning 217: loose indentation
/home/groups/amxmodx/tmp3/textMwrx0m.sma(29) : warning 217: loose indentation
/home/groups/amxmodx/tmp3/textMwrx0m.sma(69) : warning 217: loose indentation
/home/groups/amxmodx/tmp3/textMwrx0m.sma(70) : warning 217: loose indentation

takie bledy przy kompilacji wyszly :) w obu przypadkach te linijki to

get_user_name(id, name, 32);
		  client_print(0,print_chat,"Odszedl VIP - %s", name);

to coś strasznego?
  • +
  • -
  • 0

#32 Miczu

    Godlike

  • Przyjaciel

Reputacja: 657
Wszechmogący

  • Postów:2 862
Offline

Napisano 16.02.2009 21:24

error - blad
warning - ostrzezenie

loose indentation - zle obchodzenie sie ze spacja i tabulatorem
  • +
  • -
  • 0

#33 zGraferz

    Wszechwidzący

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 2
Nowy

  • Postów:282
  • Imię:Filip
Offline

Napisano 16.02.2009 21:26

ok poprawiłem i żadnych ostrzeżen
jutro zamieszcze czy działa bo dzisiaj nie mam siły :)

Miczu wielkie dzięki za pomoc ^^
  • +
  • -
  • 0

#34 mgr inż. Pavulon

    C35H60Br2N2O4

  • Przyjaciel

Reputacja: 1 742
Godlike

  • Postów:6 881
  • Steam:steam
  • Imię:Konrad
  • Lokalizacja:Koniecpol
Offline

Napisano 16.02.2009 21:26

Nie lepiej tak wygląda:
#include <amxmodx>
#include <cstrike>
#include <fun>

#define FLAGA ADMIN_LEVEL_G

public plugin_init()
{
	register_plugin("VIP test", "1.0", "Grafer")
	register_event("HLTV", "nowa_runda", "a", "1=0", "2=0")
	register_event("TeamInfo","team_assign","a")
}

public plugin_precache()
{
	precache_model("models/player/vipct/vipct.mdl")
	precache_model("models/player/viptt/viptt.mdl")
}

public client_putinserver(id)
{
	if( get_user_flags(id) & FLAGA)
	{
		new name[33]
		get_user_name(id, name, 32)
		client_print(0,print_chat,"Przyszedl VIP - %s", name)
	}
}

public nowa_runda()
{
	new players[32], player, pnum;
	get_players(players, pnum, "a")
	
	for(new i = 0; i < pnum; i++)
	{
		player = players[i];
		if( get_user_flags(player) & FLAGA)
		{
			set_user_health(player, 130)
			set_user_armor(player, 130)
			set_user_gravity(player, 0.9)
			set_user_maxspeed(player, 500.0)
		}
	}
}

public team_assign()
{
	new id = read_data(1)
	
	if(get_user_flags(id) & ADMIN_LEVEL_G)
	{
		new team[32]
		read_data(2,team,31)
		
		if(equal("TERRORIST",team)) cs_set_user_model(id,"viptt")
		if(equal("CT",team)) cs_set_user_model(id,"vipct")
	}
}

public client_disconnect(id)
{
	if( get_user_flags(id) & FLAGA)
	{
		new name[33];
		get_user_name(id, name, 32);
		client_print(0,print_chat,"Odszedl VIP - %s", name)
	}
}
Poza tym po co czasem stawiasz średniki ?

Edit:
@Miczu:
Pavulon się już przyzwyczaił i się nimi nie przejmuje, no chyba że będzie można wymienić punkty na nagrody :D
  • +
  • -
  • 0

#35 Miczu

    Godlike

  • Przyjaciel

Reputacja: 657
Wszechmogący

  • Postów:2 862
Offline

Napisano 16.02.2009 21:28

Poza tym ze dzięki ma swoj przycisk, to nie ma sprawy, przyzwyczailem sie do takiej wdziecznosci {SMILIES_PATH}/glupek2.gif
  • +
  • -
  • 0

#36 zGraferz

    Wszechwidzący

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 2
Nowy

  • Postów:282
  • Imię:Filip
Offline

Napisano 16.02.2009 21:32

kliknąłem ci juz w przycisk przecież ;-)

Pavulon, przyzwyczajenie z pisania .css do stron chyba :P
  • +
  • -
  • 0

#37 Miczu

    Godlike

  • Przyjaciel

Reputacja: 657
Wszechmogący

  • Postów:2 862
Offline

Napisano 16.02.2009 21:36

wizu, darkman, pavulon to nic? Poza tym dales pomogl w najmniej pomocnym poscie ale mniejsza xD
  • +
  • -
  • 0




Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych