weź chociaż jakieś koło ratunkowe daj
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
|
działa?
#21
Napisano 16.02.2009 20:33
weź chociaż jakieś koło ratunkowe daj
#22
Napisano 16.02.2009 20:36
Mozesz beztrosko sprawdzic caly zakres id graczy
Mozesz przy polaczeniu/rozlaczeniu aktualizowac tablice z informacja czy maja vipa
Mozesz im zmienic wartosc w entity i gdy bedzie ich spawn to sprawdzic czy maja ta wartosc
Hmm... Mozesz uzyc funkcji wykrywajacej spawn gracza ktora daje id
Pewnie bym jeszcze pare pomyslow bym znalazl :F
#23
Napisano 16.02.2009 20:48
public nowa_runda()
{
if( get_user_flags(player) & FLAGA)
{
set_user_health(player, 130)
set_user_armor(player, 130)
set_user_gravity (player, 0.9 )
set_user_maxspeed (player, 500.0 )
}
}???????????
#24
Napisano 16.02.2009 20:50
powiedz gdzie zdeklarowales w funkcji "player"
wyobraz sobie formule matematyczna skadajaca sie z samych literek ktore maja jakies tam swoje znaczenie, ale nauczyciel ci nie podal co one oznaczaja - nie obliczysz tego, tak samu Pawn/amxx nie zrobi tego co chcesz jak on nie wie o co chodzi.
#25
Napisano 16.02.2009 20:56
public nowa_runda()
{
player = players[i];
if( get_user_flags(player) & FLAGA)
{
set_user_health(player, 130)
set_user_armor(player, 130)
set_user_gravity (player, 0.9 )
set_user_maxspeed (player, 500.0 )
#26
Napisano 16.02.2009 21:03
Poza tym jak deklarujesz nowa dane tupu int to dajesz:
new
a jak float:
new Float:
A jak to tablica elementow to dodatkowo za nazwa zmiennej [liczba_elementow_tablicy_i_nie_przepisuj_tego_bezmyslnie_dzieki]
#27
Napisano 16.02.2009 21:11
public nowa_runda()
{
new players[32], player, pnum;
get_players(players, pnum, "a");
for(new i = 0; i < pnum; i++)
{
player = players[i];
if( get_user_flags(player) & FLAGA)
{
set_user_health(player, 130)
set_user_armor(player, 130)
set_user_gravity (player, 0.9 )
set_user_maxspeed (player, 500.0 )
}
}
}???????
#28
Napisano 16.02.2009 21:13
[ Dodano: 16-02-2009, 21:14 ]
Popracuj tylko nad tabulatorami i spacjami by ladnie to wygladalo i kompilator sie nie czepial ze jest brzydko ;-)
#29
Napisano 16.02.2009 21:15
(i ja oczywiście też
#include <amxmodx>
#include <amxmisc>
#include <cstrike>
#include <fun>
#define PLUGIN "Mega VIP"
#define VERSION "1.0.0"
#define AUTHOR "Grafer"
#define FLAGA ADMIN_LEVEL_G
public plugin_init() {
register_plugin("VIP test", "1.0", "Grafer")
register_event("HLTV", "nowa_runda", "a", "1=0", "2=0")
register_event("TeamInfo","team_assign","a")
}
public plugin_precache()
{
precache_model("models/player/vipct/vipct.mdl")
precache_model("models/player/viptt/viptt.mdl")
}
public client_putinserver(id)
{
if( get_user_flags(id) & FLAGA)
{
new name[33];
get_user_name(id, name, 32);
client_print(0,print_chat,"Przyszedl VIP - %s", name);
}
}
public nowa_runda()
{
new players[32], player, pnum;
get_players(players, pnum, "a");
for(new i = 0; i < pnum; i++)
{
player = players[i];
if( get_user_flags(player) & FLAGA)
{
set_user_health(player, 130)
set_user_armor(player, 130)
set_user_gravity (player, 0.9 )
set_user_maxspeed (player, 500.0 )
}
}
}
public team_assign()
{
new id=read_data(1)
if(get_user_flags(id) & ADMIN_LEVEL_G)
{
new team[32]
read_data(2,team,31)
if(equal("TERRORIST",team)) cs_set_user_model(id,"viptt")
if(equal("CT",team)) cs_set_user_model(id,"vipct")
}
}
public client_disconnect(id)
{
if( get_user_flags(id) & FLAGA)
{
new name[33];
get_user_name(id, name, 32);
client_print(0,print_chat,"Odszedl VIP - %s", name);
}
}
#30
Napisano 16.02.2009 21:18
#31
Napisano 16.02.2009 21:23
/home/groups/amxmodx/tmp3/textMwrx0m.sma(28) : warning 217: loose indentation /home/groups/amxmodx/tmp3/textMwrx0m.sma(29) : warning 217: loose indentation /home/groups/amxmodx/tmp3/textMwrx0m.sma(69) : warning 217: loose indentation /home/groups/amxmodx/tmp3/textMwrx0m.sma(70) : warning 217: loose indentation
takie bledy przy kompilacji wyszly
get_user_name(id, name, 32); client_print(0,print_chat,"Odszedl VIP - %s", name);
to coś strasznego?
#32
Napisano 16.02.2009 21:24
warning - ostrzezenie
loose indentation - zle obchodzenie sie ze spacja i tabulatorem
#33
Napisano 16.02.2009 21:26
jutro zamieszcze czy działa bo dzisiaj nie mam siły
Miczu wielkie dzięki za pomoc
#34
Napisano 16.02.2009 21:26
#include <amxmodx>
#include <cstrike>
#include <fun>
#define FLAGA ADMIN_LEVEL_G
public plugin_init()
{
register_plugin("VIP test", "1.0", "Grafer")
register_event("HLTV", "nowa_runda", "a", "1=0", "2=0")
register_event("TeamInfo","team_assign","a")
}
public plugin_precache()
{
precache_model("models/player/vipct/vipct.mdl")
precache_model("models/player/viptt/viptt.mdl")
}
public client_putinserver(id)
{
if( get_user_flags(id) & FLAGA)
{
new name[33]
get_user_name(id, name, 32)
client_print(0,print_chat,"Przyszedl VIP - %s", name)
}
}
public nowa_runda()
{
new players[32], player, pnum;
get_players(players, pnum, "a")
for(new i = 0; i < pnum; i++)
{
player = players[i];
if( get_user_flags(player) & FLAGA)
{
set_user_health(player, 130)
set_user_armor(player, 130)
set_user_gravity(player, 0.9)
set_user_maxspeed(player, 500.0)
}
}
}
public team_assign()
{
new id = read_data(1)
if(get_user_flags(id) & ADMIN_LEVEL_G)
{
new team[32]
read_data(2,team,31)
if(equal("TERRORIST",team)) cs_set_user_model(id,"viptt")
if(equal("CT",team)) cs_set_user_model(id,"vipct")
}
}
public client_disconnect(id)
{
if( get_user_flags(id) & FLAGA)
{
new name[33];
get_user_name(id, name, 32);
client_print(0,print_chat,"Odszedl VIP - %s", name)
}
}Poza tym po co czasem stawiasz średniki ?Edit:
@Miczu:
Pavulon się już przyzwyczaił i się nimi nie przejmuje, no chyba że będzie można wymienić punkty na nagrody
#35
Napisano 16.02.2009 21:28
#36
Napisano 16.02.2009 21:32
Pavulon, przyzwyczajenie z pisania .css do stron chyba
#37
Napisano 16.02.2009 21:36
Użytkownicy przeglądający ten temat: 0
0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych


Dodatki SourceMod



Temat jest zamknięty









