#include <amxmodx> #include <amxmisc> #include <cstrike> #include <fun> #define PLUGIN "Mega VIP" #define VERSION "1.0.0" #define AUTHOR "Grafer" #define FLAGA ADMIN_LEVEL_G public plugin_init() { register_event("HLTV", "nowa_runda", "a", "1=0", "2=0") register_plugin("VIP test", "1.0", "Grafer") } public client_putinserver(id) { if( get_user_flags(player) & FLAGA) client_print(player,print_chat,"Przyszedl VIP - player_name") } public nowa_runda(id) { if( get_user_flags(player) & FLAGA) set_user_health(player, 130) set_user_armor(player, 130) set_user_gravity (player, Float:gravity = 0.9 ) set_user_maxspeed (player, [ Float:speed = 500.0 ] ) cs_set_user_model (player, const model[vipp] ) } public client_disconnect(id) { if( get_user_flags(player) & FLAGA) client_print(player,print_chat,"Odszedł VIP - player_name") }
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
|
działa?
#1
Napisano 16.02.2009 19:04
#2
Napisano 16.02.2009 19:10
set_user_gravity (player, Float:gravity = 0.9 ) set_user_maxspeed (player, [ Float:speed = 500.0 ] ) cs_set_user_model (player, const model[vipp] )Zle
client_print(player,print_chat,"Odszedł VIP - player_name")zadziala ale nie tak jak chcesz.
#3
Napisano 16.02.2009 19:11
#4
Napisano 16.02.2009 19:14
Float:speed = 500.0
wystarczy sama liczba - nie daje sie typu danych (np. Float)
const model[vipp]
const - jak wyzej, nie masz ani zmiennej model, ani adresu do modelu, ani nie dales prechache modelu do podmiany. Zobacz byle jaki sma z podmiana modeli (polecam m_girl bo malo kodu ma).
#5
Napisano 16.02.2009 19:15
#include <amxmodx>
#include <amxmisc>
#include <cstrike>
#include <fun>
#define PLUGIN "Mega VIP"
#define VERSION "1.0.0"
#define AUTHOR "Grafer"
#define FLAGA ADMIN_LEVEL_G
public plugin_init() {
register_event("HLTV", "nowa_runda", "a", "1=0", "2=0")
register_plugin("VIP test", "1.0", "Grafer")
}
public client_putinserver(id)
{
if( get_user_flags(player) & FLAGA)
client_print(player,print_chat,"Przyszedl VIP - player_name")
}
public nowa_runda(id)
{
if( get_user_flags(player) & FLAGA)
set_user_health(player, 130)
set_user_armor(player, 130)
set_user_gravity (player, Float:gravity = 0.9 )
set_user_maxspeed (player, [ Float:speed = 500.0 ] )
cs_set_user_model (player, const model[vipp] )
}
public client_disconnect(id)
{
if( get_user_flags(player) & FLAGA)
client_print(player,print_chat,"Odszedł VIP - player_name")
}
Na czerwono błędy rzucające się jako pierwsze w oczy.
Na początek radzę przeczytać jakiś kurs dotyczący podstaw chociażby C++. Znacznie ułatwi Ci to naukę PAWN'a.
#6
Napisano 16.02.2009 19:21
#include <amxmodx> #include <amxmisc> #include <cstrike> #include <fun> #define PLUGIN "Mega VIP" #define VERSION "1.0.0" #define AUTHOR "Grafer" #define FLAGA ADMIN_LEVEL_G public plugin_init() { register_plugin("VIP test", "1.0", "Grafer") register_event("HLTV", "nowa_runda", "a", "1=0", "2=0") register_event("TeamInfo","team_assign","a") } public plugin_precache() { precache_model("models/player/vipct/vipct.mdl") precache_model("models/player/viptt/viptt.mdl") } public client_putinserver(player) { if( get_user_flags(player) & FLAGA) client_print(player,print_chat,"Przyszedl VIP - player_name") } public nowa_runda(player) { if( get_user_flags(player) & FLAGA) set_user_health(player, 130) set_user_armor(player, 130) set_user_gravity (player, 0.9 ) set_user_maxspeed (player, 500.0 ) } public team_assign() { new id=read_data(1) if(get_user_flags(player) & ADMIN_LEVEL_G) { new team[32] read_data(2,team,31) if(equal("TERRORIST",team)) cs_set_user_model(id,"viptt") if(equal("CT",team)) cs_set_user_model(id,"vipct") } } public client_disconnect(player) { if( get_user_flags(player) & FLAGA) client_print(player,print_chat,"Odszedł VIP - player_name") }
#7
Napisano 16.02.2009 19:25
Popraw to jeszcze i z twojego 2 tematu (hmm... nie dalo sie w 1?) daj client_print poprawione.
#8
Napisano 16.02.2009 19:25
2. funkcja client_putinserver. przy pobraniu flag usera jako index próbujesz użyć zmiennej która nigdzie nie została zadeklarowana. do tego służy parametr forwarda client_putinserver o nazwie id. w funkcji nowa runda jest rzeczowy błąd mianowicie nie posiada ona parametru id. przeczytaj tutorial o eventach, wtedy sie dowiesz.
3. printowanie nicku usera. wszystko obięte w cudzysłowie(oprócz odsyłaczy do zmiennych np. %s(string) %f(float) %i lub %d(integer)) jest pojmowane 'dosłownie' w skutek czego zostanie ci wydrukowany wyraz player name. trzeba zapisać do zmiennej imie gracza(33 elementy wystarczą)
new name[33]; get_user_name(id, name, 32); client_print(player,print_chat,"Przyszedl VIP - %s", name);
teraz nie ma prawa nie zadziałać.
#9
Napisano 16.02.2009 19:31
#10
Napisano 16.02.2009 19:43
#include <amxmodx> #include <amxmisc> #include <cstrike> #include <fun> #define PLUGIN "Mega VIP" #define VERSION "1.0.0" #define AUTHOR "Grafer" #define FLAGA ADMIN_LEVEL_G public plugin_init() { register_plugin("VIP test", "1.0", "Grafer") register_event("HLTV", "nowa_runda", "a", "1=0", "2=0") register_event("TeamInfo","team_assign","a") } public plugin_precache() { precache_model("models/player/vipct/vipct.mdl") precache_model("models/player/viptt/viptt.mdl") } public client_putinserver(id) { if( get_user_flags(0) & FLAGA) new name[33]; get_user_name(0, name, 32); client_print(0,print_chat,"Przyszedl VIP - %s", name); } public nowa_runda() { if( get_user_flags(id) & FLAGA) set_user_health(0, 130) set_user_armor(0, 130) set_user_gravity (0, 0.9 ) set_user_maxspeed (0, 500.0 ) } public team_assign(id) { new id=read_data(1) if(get_user_flags(id) & ADMIN_LEVEL_G) { new team[32] read_data(2,team,31) if(equal("TERRORIST",team)) cs_set_user_model(id,"viptt") if(equal("CT",team)) cs_set_user_model(id,"vipct") } } public client_disconnect(id) { if( get_user_flags(id) & FLAGA) new name[33]; get_user_name(0, name, 32); client_print(0,print_chat,"Odszedl VIP - %s", name); }
czy coś w ogóle poprawiłem?
#11
Napisano 16.02.2009 19:44
if( get_user_flags(player) & FLAGA) set_user_health(player, 130) set_user_armor(player, 130) set_user_gravity (player, 0.9 ) set_user_maxspeed (player, 500.0 )
Chciał chyba wszystko zmienić danemu graczowi, trzeba wziąć to w klamerki.
if( get_user_flags(player) & FLAGA) { set_user_health(player, 130) set_user_armor(player, 130) set_user_gravity (player, 0.9 ) set_user_maxspeed (player, 500.0 ) }
#12
Napisano 16.02.2009 19:46
public team_assign(id) { new id=read_data(1)
to powinno wywalic blad przy kompilowaniu - zerknij jeszcze raz do m_girl
[ Dodano: 16-02-2009, 19:47 ]
if( get_user_flags(id) & FLAGA) new name[33]; get_user_name(0, name, 32); client_print(0,print_chat,"Odszedl VIP - %s", name);
if( get_user_flags(0) & FLAGA) new name[33]; get_user_name(0, name, 32); client_print(0,print_chat,"Przyszedl VIP - %s", name);to tez klamerka zlapac razem
#13
Napisano 16.02.2009 19:50
#include <amxmodx> #include <amxmisc> #include <cstrike> #include <fun> #define PLUGIN "Mega VIP" #define VERSION "1.0.0" #define AUTHOR "Grafer" #define FLAGA ADMIN_LEVEL_G public plugin_init() { register_plugin("VIP test", "1.0", "Grafer") register_event("HLTV", "nowa_runda", "a", "1=0", "2=0") register_event("TeamInfo","team_assign","a") } public plugin_precache() { precache_model("models/player/vipct/vipct.mdl") precache_model("models/player/viptt/viptt.mdl") } public client_putinserver(id) { if( get_user_flags(0) & FLAGA) { new name[33]; get_user_name(0, name, 32); client_print(0,print_chat,"Przyszedl VIP - %s", name); } } public nowa_runda() { if( get_user_flags(player) & FLAGA) { set_user_health(player, 130) set_user_armor(player, 130) set_user_gravity (player, 0.9 ) set_user_maxspeed (player, 500.0 ) } } public team_assign() { new id=read_data(1) if(get_user_flags(id) & ADMIN_LEVEL_G) { new team[32] read_data(2,team,31) if(equal("TERRORIST",team)) cs_set_user_model(id,"viptt") if(equal("CT",team)) cs_set_user_model(id,"vipct") } } public client_disconnect(id) { if( get_user_flags(id) & FLAGA) { new name[33]; get_user_name(0, name, 32); client_print(0,print_chat,"Odszedl VIP - %s", name); } }
o to chodziło?
#14
Napisano 16.02.2009 19:59
#15
Napisano 16.02.2009 20:00
#16
Napisano 16.02.2009 20:03
#17
Napisano 16.02.2009 20:05
#include <amxmodx> #include <amxmisc> #include <cstrike> #include <fun> #define PLUGIN "Mega VIP" #define VERSION "1.0.0" #define AUTHOR "Grafer" #define FLAGA ADMIN_LEVEL_G public plugin_init() { register_plugin("VIP test", "1.0", "Grafer") register_event("HLTV", "nowa_runda", "a", "1=0", "2=0") register_event("TeamInfo","team_assign","a") } public plugin_precache() { precache_model("models/player/vipct/vipct.mdl") precache_model("models/player/viptt/viptt.mdl") } public client_putinserver(id) { if( get_user_flags(id) & FLAGA) { new name[33]; get_user_name(1, name, 32); client_print(0,print_chat,"Przyszedl VIP - %s", name); } } public nowa_runda() { if( get_user_flags(1) & FLAGA) { set_user_health(1, 130) set_user_armor(1, 130) set_user_gravity (1, 0.9 ) set_user_maxspeed (1, 500.0 ) } } public team_assign() { new id=read_data(1) if(get_user_flags(id) & ADMIN_LEVEL_G) { new team[32] read_data(2,team,31) if(equal("TERRORIST",team)) cs_set_user_model(id,"viptt") if(equal("CT",team)) cs_set_user_model(id,"vipct") } } public client_disconnect(id) { if( get_user_flags(1) & FLAGA) { new name[33]; get_user_name(1, name, 32); client_print(0,print_chat,"Odszedl VIP - %s", name); } }
#18
Napisano 16.02.2009 20:13
_ _/ __/
Skopales teraz sprawe z id.
Kazdy gracz ma wlasne nr. indexu/id od 1 do 32
Skoro dajesz 1 to tylko dla 1 gracza bedzie dzialac i nie koniecznie ma on flage
#19
Napisano 16.02.2009 20:16
#include <amxmodx> #include <amxmisc> #include <cstrike> #include <fun> #define PLUGIN "Mega VIP" #define VERSION "1.0.0" #define AUTHOR "Grafer" #define FLAGA ADMIN_LEVEL_G public plugin_init() { register_plugin("VIP test", "1.0", "Grafer") register_event("HLTV", "nowa_runda", "a", "1=0", "2=0") register_event("TeamInfo","team_assign","a") } public plugin_precache() { precache_model("models/player/vipct/vipct.mdl") precache_model("models/player/viptt/viptt.mdl") } public client_putinserver(id) { if( get_user_flags(id) & FLAGA) { new name[33]; get_user_name(id, name, 32); client_print(0,print_chat,"Przyszedl VIP - %s", name); } } public nowa_runda() { if( get_user_flags(id) & FLAGA) { set_user_health(id, 130) set_user_armor(id, 130) set_user_gravity (id, 0.9 ) set_user_maxspeed (id, 500.0 ) } } public team_assign() { new id=read_data(1) if(get_user_flags(id) & ADMIN_LEVEL_G) { new team[32] read_data(2,team,31) if(equal("TERRORIST",team)) cs_set_user_model(id,"viptt") if(equal("CT",team)) cs_set_user_model(id,"vipct") } } public client_disconnect(id) { if( get_user_flags(id) & FLAGA) { new name[33]; get_user_name(id, name, 32); client_print(0,print_chat,"Odszedl VIP - %s", name); } }
#20
Napisano 16.02.2009 20:28
public nowa_runda() { if( get_user_flags(id) & FLAGA) { set_user_health(id, 130) set_user_armor(id, 130) set_user_gravity (id, 0.9 ) set_user_maxspeed (id, 500.0 ) } }
Tu nie masz zdefiniowanego id, co gorsze event nie przekazuje informacji o id, wiec pozostaje ci nadal dosc sporo mozliwosci by to uzupelnic
Użytkownicy przeglądający ten temat: 0
0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych