Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie

Jak konfigurować Ptahhotep's Team Balancer?


  • Nie możesz napisać tematu
  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
3 odpowiedzi w tym temacie

#1 Ranny Ptaszek

    Zaawansowany

  • Użytkownik

Reputacja: 1
Nowy

  • Postów:113
  • Imię:Dominik
  • Lokalizacja:Stolica ;]
Offline

Napisano 08.02.2012 18:20

Cześć ;)

Przejdźmy od razu do sedna sprawy:

Jak konfigurować Ptahhotep's Team Balancer? Co zmieniać przy 15/16/17 slotach?


Z góry dziękuję za odpowiedzi i obiecuję plusy! ;D
  • +
  • -
  • 0

#2 Szyfrant

    Godlike

  • Przyjaciel

Reputacja: 1 374
Godlike

  • Postów:3 072
  • Steam:steam
  • Imię:Michał
  • Lokalizacja:Sztokholm
Offline

Napisano 08.02.2012 18:23

pokaż twój config :*
  • +
  • -
  • 1

#3 Ranny Ptaszek

    Zaawansowany

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 1
Nowy

  • Postów:113
  • Imię:Dominik
  • Lokalizacja:Stolica ;]
Offline

Napisano 08.02.2012 18:28

O to ci chodzi?

// Te dwa cvary musze byc ustawione na 0, zeby PTB dzialal wlasciwie.
mp_autoteambalance 0
mp_limitteams 0

// Kontrola wiadomosci w chacie: 0 = wyl. 1 = wl. 2 = wtedy transfery beda pokazywane w HUD ale nie w chacie.
// Jesli ustawione na 3 to wszystkie wiadomosci beda pokazywane na chacie i transfery w HUD
ptb_saychat 1

// Typ transferow moze tylko byc 1,2 lub 3, gdzie 3 jest najbardziej "agresywny"
// 1 = domyslny
ptb_transfer_type 1

// Ustaw na 0 jesli admini z immunitetem rowniez maja byc przenoszeni
ptb_switch_immunity 0

// Ustaw na 0 jesli admini z immunitetem nie beda mogli wybierac druzyn ktorych chca
ptb_limitjoin_immunity 0

// Tutaj ustawiasz jaka flage musi posiadac admin zeby nie byc przenoszonym ( domyslna flaga to C )
ptb_immunity_level "c"

// Tutaj ustawiasz jaka flage musi miec admin zeby moc zmieniac ustawienia PTB (Default l ADMIN_RCON)
ptb_access_level "l"

// Jesli chcesz miec podglad transferow w HLSW chat zostaw ta wartosc ustawiona na 1
ptb_show_in_hlsw 1


// team selection control
amx_ptb limitjoin on // ustawia limity przy wchodzeniu do danej druzyny
amx_ptb limitafter 0 // liczba rund po ktorych zaczyna sie limitowanie druzyn
amx_ptb limitmin 0 // minimalna liczba graczy na mapie, kiedy zaczyna sie limitowanie druzyn
amx_ptb maxsize 10 // maksymalna wielkosc druzyny
amx_ptb maxdiff 2 // maksymalna roznica w liczbie czlonkow w druzynie
amx_ptb autorounds 3 // number of first rounds into match, which allow autojoin only
amx_ptb wtjauto 3 // ilosc wtj (winner team joiner) po ktorych gracz zostaje automatycznie przydzielony
amx_ptb wtjkick 5 // liczba wtj, po ktorych gracz zostaje wyrzucony
amx_ptb kick off // licznik wtj kick wlaczony/wylaczony (on/off)
amx_ptb savewtj off // zapisuj wtj do pliku wtj.log

// team balancing actions
amx_ptb switch on // przerzuc/transferuj graczy
amx_ptb switchafter 3 // liczba rund po ktorych zaczyna sie transferowanie
amx_ptb switchmin 5 // minimalna liczba graczy na mapie, kiedy zaczyna sie transferowanie
amx_ptb switchfreq 1 // relative next possible switch round
amx_ptb playerfreq 7 // relative next possible switch round for player
amx_ptb forceswitch 0 // liczba prob, po ktorych PTB wlacza sie , jesli konieczne
amx_ptb deadonly off // transferuj tylko graczy, ktorzy sa DEAD

// wiadomosci (dobrze miec wlaczone kiedy debugujesz, jesli uzywasz statsx nie miej wlaczonych)
amx_ptb tellwtj off // informuj o probach WTJ
amx_ptb announce off // oglaszaj status druzyn na poczatku rundy
amx_ptb sayok off // oglaszaj status druzyn, jesli druzyny sa OK
amx_ptb typesay off // uzywaj wiadomosci HUD

// team strength limits
amx_ptb maxstreak 3 // maksymalna ilosc "passy zabic" gracza
amx_ptb maxscore 2 // maksymalna dozwolona roznica w wyniku gry
amx_ptb minrating 1.5 // minimalny, istotny wskaznik druzyny
amx_ptb maxrating 2.0 // maxymalny, istotny wskaznik druzyny
amx_ptb superrating 3.0 // super critical team rating
amx_ptb maxincidents 50 // maximum kills + deaths before the score is divided by PTB_SCALEDOWN
amx_ptb scaledown 2 // divisor for kills and deaths, when PTB_MAXINCIDENTS is reached



Mam to podstawowe, bo na razie chcę się dowiedzieć jak konfigurować na poszczególne sloty.
  • +
  • -
  • 0

#4 Szyfrant

    Godlike

  • Przyjaciel

Reputacja: 1 374
Godlike

  • Postów:3 072
  • Steam:steam
  • Imię:Michał
  • Lokalizacja:Sztokholm
Offline

Napisano 08.02.2012 18:49

amx_ptb maxsize X

x to wartość zależna ile masz slotów na serwie ;)
podziel i wpisz
x=17/2
lub
x=16/2
lub
x=15/2
zawsze zaokrąglamy
jak 17 to 9
jak 16 to 8
jak 15 to 8



amx_ptb kick off // licznik wtj kick wlaczony/wylaczony (on/off)
amx_ptb savewtj off // zapisuj wtj do pliku wtj.log

radze dać na on


// Typ transferow moze tylko byc 1,2 lub 3, gdzie 3 jest najbardziej "agresywny"
// 1 = domyslny
ptb_transfer_type 2


Zmien na dwójeczke :)


Chyba tyle nic wielkiego

:) :*
  • +
  • -
  • 1




Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych