#include <amxmodx>
#include <fakemeta>
#include <hamsandwich>
#define PLUGIN "Randomize Bonus"
#define VERSION "1.0"
#define AUTHOR "R3X"
new giRandomPlayer;
public plugin_init() {
register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR)
register_event("HLTV", "eventRoundInit", "a", "1=0", "2=0");
RegisterHam(Ham_Spawn, "player", "fwSpawn", 1);
}
public eventRoundInit()
{
new iPlayers[32], num;
get_players(iPlayers, num, "a");
new i = random_num(0, num-1);
giRandomPlayer = iPlayers[i];
new szName[32];
get_user_name(giRandomPlayer, szName, 31);
client_print(0, print_chat, " * W tej rundzie Bossem jest %s", szName);
}
public fwSpawn(id)
{
if(id == giRandomPlayer)
{
//Tu bonusy
set_pev(id, pev_gravity, 0.3);
set_pev(id, pev_health, pev(id, pev_health)+50.0);
}
}
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
|
Guest Message by DevFuse
Utrata Bossa za kill
Temat rozp.
Sewek
, 08.02.2012 16:44
Brak odpowiedzi do tego tematu
#1
Napisano 08.02.2012 16:44
Witam.Znalazłem pewien kod na amxx.pl ale chciałbym sie zapytać czy da się zrobić tak że jeżeli jakiś gracz zabił bossa to ten gracz zosaje bossem ??
Użytkownicy przeglądający ten temat: 0
0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych


Dodatki SourceMod










