Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
|

#1
Napisano 07.02.2012 13:12
#2
Napisano 07.02.2012 13:30
cod_inflict_damage(idattacker, this, 8.0, 0.25, idinflictor, damagebits);
8.0 - + ile dmg
0.25 ile dmg daje 1 pkt inty
#3
Napisano 07.02.2012 13:33
#4
Napisano 07.02.2012 13:45
Szukasz
cod_inflict_damage(idattacker, this, 8.0, 0.25, idinflictor, damagebits);A jak nie ma to piszesz
public TakeDamage(this, idinflictor, idattacker, Float:damage, damagebits) { if(!is_user_connected(idattacker)) return HAM_IGNORED; if(!ma_klase[idattacker]) return HAM_IGNORED; if(get_user_weapon(idattacker) == CSW_MP5NAVY && damagebits & DMG_BULLET) cod_inflict_damage(idattacker, this, 8.0, 0.25, idinflictor, damagebits); return HAM_IGNORED; }
I ustawiasz sobie dmg
#5
Napisano 07.02.2012 13:53
lepiej kup więcej slotów a potem poszukaj
Mam 13 na cod i 12 na ffa
Ale chodzi mi o to aby wszystkie bronie miały większe dmg z inteligencją ale bez edytowania klas mam ich ok. 50 i za dużo roboty ...
#6
Napisano 07.02.2012 13:53
Użytkownik goferek edytował ten post 07.02.2012 13:59
#7
Napisano 07.02.2012 14:00

Ogarniam ale jest inny sposób np . Napisanie pluginu ?
#8
Napisano 07.02.2012 14:03
#9
Napisano 07.02.2012 14:08
#10
Napisano 07.02.2012 14:11
#11
Napisano 07.02.2012 14:21
Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: cod nowy
Paczka perkow.perki Napisany przez NAVIK, 24.03.2025 ![]() |
|
![]() |
|||
CoD Nowy
Plugin na małe mapy.Napisany przez NAVIK, 16.02.2025 ![]() |
|
![]() |
|||
CoD Nowy
Dodatkowe, osobne trzy linie opisu klasNapisany przez Rafii, 27.01.2025 ![]() |
|
![]() |
|||
CoD Nowy
problem z kompilacjaNapisany przez Anonimowy09, 21.01.2025 ![]() |
|
![]() |
|||
CoD Nowy
problem z HUDNapisany przez Anonimowy09, 10.01.2025 ![]() |
|
![]() |
Użytkownicy przeglądający ten temat: 0
0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych