/* Plugin generated by AMXX-Studio */
#include <amxmodx>
#include <codmod>
#include <fakemeta>
#include <xs>
#define MAX 32
new sprite_fire,
sprite_smoke;
new bool:ma_klase[MAX+1] ,wartosc_perku[MAX+1], palenie_gracza[MAX+1];
new const nazwa[] = "Pyro";
new const opis[] = "Masz 1/5 aby podpalic gracza (podpalenie zabiera 25hp)";
new const bronie = 1<<CSW_XM1014 | 1<<CSW_DEAGLE;
new const zdrowie = 10;
new const kondycja = 15;
new const inteligencja = 0;
new const wytrzymalosc = 20;
public plugin_init()
{
register_plugin(nazwa, "1.0", "QTM_Peyote");
cod_register_class(nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc);
register_event("Damage", "Damage", "b", "2!=0");
}
public plugin_precache()
{
sprite_fire = precache_model("sprites/fire.spr")
sprite_smoke = precache_model("sprites/steam1.spr")
}
public cod_class_enabled(id, wartosc)
{
wartosc_perku[id] = wartosc;
ma_klase[id] = true;
}
public cod_class_disabled(id)
{
ma_klase[id] = false;
}
public Damage(id)
{
new attacker = get_user_attacker(id);
if(!is_user_alive(attacker))
return PLUGIN_CONTINUE;
if(ma_klase[attacker] && random_num(1, wartosc_perku[attacker]) == 1)
{
if(task_exists(id+2936))
remove_task(id+2936);
palenie_gracza[id] = 25;
new data[2]
data[0] = id
data[1] = attacker
set_task(0.2, "burning_flame", id+2936, data, 2, "b");
}
return PLUGIN_CONTINUE;
}
public burning_flame(data[2])
{
new id = data[0]
if(!is_user_alive(id))
{
palenie_gracza[id] = 0
remove_task(id+2936);
return PLUGIN_CONTINUE;
}
new origin[3], flags = pev(id, pev_flags)
get_user_origin(id, origin)
if(flags & FL_INWATER || palenie_gracza[id] < 1 || !get_user_health(id))
{
message_begin(MSG_PVS, SVC_TEMPENTITY, origin)
write_byte(TE_SMOKE)
write_coord(origin[0])
write_coord(origin[1])
write_coord(origin[2]-50)
write_short(sprite_smoke)
write_byte(random_num(15,20))
write_byte(random_num(10,20))
message_end()
remove_task(id+2936);
return PLUGIN_CONTINUE;
}
if(flags & FL_ONGROUND)
{
static Float:velocity[3]
pev(id, pev_velocity, velocity)
xs_vec_mul_scalar(velocity, 0.5, velocity)
set_pev(id, pev_velocity, velocity)
}
cod_inflict_damage(data[1], id, 1.0, 0.0, 0, 1<<24);
message_begin(MSG_PVS, SVC_TEMPENTITY, origin)
write_byte(TE_SPRITE)
write_coord(origin[0]+random_num(-5,5))
write_coord(origin[1]+random_num(-5,5))
write_coord(origin[2]+random_num(-10,10))
write_short(sprite_fire)
write_byte(5)
write_byte(200)
message_end()
palenie_gracza[id]--
return PLUGIN_CONTINUE;
}
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
|
Guest Message by DevFuse
7 odpowiedzi w tym temacie
#1
Napisano 04.02.2012 22:10
Dodalem klasie podpalenie z itemu polanace naboje - moglby ktos mi zrobic aby potpalenie bylo 1/5?
#2
Napisano 04.02.2012 22:21
spróbuj tą linijke:
if(ma_klase[attacker] && random_num(1, wartosc_perku[attacker]) == 1)
zastąpić tak :
if(ma_klase[attacker] && random_num(1,5, wartosc_perku[attacker]) == 1)
jestem początkujący, ale to byłaby moja pierwsza próba ...
zobacz czy zadziała i ospisz.
if(ma_klase[attacker] && random_num(1, wartosc_perku[attacker]) == 1)
zastąpić tak :
if(ma_klase[attacker] && random_num(1,5, wartosc_perku[attacker]) == 1)
jestem początkujący, ale to byłaby moja pierwsza próba ...
zobacz czy zadziała i ospisz.
#3
Napisano 04.02.2012 22:23
to tak chyba nie zadziala
#4
Napisano 04.02.2012 22:56
if(ma_klase[attacker] && random_num(1,5) == 1)
i tyle:D
Użytkownik fbang edytował ten post 04.02.2012 22:56
#5
Napisano 04.02.2012 23:01
a jak zrobic zeby zadwal wiecej z podpalenia wraz ze wzrostem inteligencji?
#6
Napisano 04.02.2012 23:13
masz to automatycznie, 1 int to 1 dmg o ile się nie mylę 
Liczę na plusa
Liczę na plusa
#7
Napisano 05.02.2012 00:18
up. mylisz sie
#8
Napisano 05.02.2012 00:45
cod_inflict_damage(data[1], id, 1.0, 0.0, 0, 1<<24);
po przejrzeniu kilku plików .sma zauważyłem, że w każdym jest coś takiego :
if(weapon == CSW_AWP)
cod_inflict_damage(idattacker, this, damage*0.5, 0.5, idinflictor, damagebits);
w drugim:
cod_inflict_damage(id, pid, 75.0, 0.7);
więc sądzę, że powinnać wybrać sobie liczbę tutaj:
cod_inflict_damage(data[1], id, 1.0, tutaj wstaw liczbę , 0, 1<<24);
np. jeżeli chcesz aby 1 int dodawał 1 dmg to:
cod_inflict_damage(data[1], id, 1.0, 1.0, 0, 1<<24);
jeżeli chcesz , żeby 1 int dodawał 0,7 dmg to :
cod_inflict_damage(data[1], id, 1.0, 0.7, 0, 1<<24);
Wywnioskowałem, że to powinno być odpowiedzialne za dmg + int
cod_inflict_damage(data[1], id, 1.0(tutaj masz 1x25 dmg), 0.0(tutaj masz ile ma dodawać dmg za 1 int), 0 (tutaj nie wiem), 1<<24)( to też nie wiem, chociaż jest takie samo to natychmiastowego zabicia z HE );
myślę, że teraz jest poprawnie i liczę, że pomogłem.
po przejrzeniu kilku plików .sma zauważyłem, że w każdym jest coś takiego :
if(weapon == CSW_AWP)
cod_inflict_damage(idattacker, this, damage*0.5, 0.5, idinflictor, damagebits);
w drugim:
cod_inflict_damage(id, pid, 75.0, 0.7);
więc sądzę, że powinnać wybrać sobie liczbę tutaj:
cod_inflict_damage(data[1], id, 1.0, tutaj wstaw liczbę , 0, 1<<24);
np. jeżeli chcesz aby 1 int dodawał 1 dmg to:
cod_inflict_damage(data[1], id, 1.0, 1.0, 0, 1<<24);
jeżeli chcesz , żeby 1 int dodawał 0,7 dmg to :
cod_inflict_damage(data[1], id, 1.0, 0.7, 0, 1<<24);
Wywnioskowałem, że to powinno być odpowiedzialne za dmg + int
cod_inflict_damage(data[1], id, 1.0(tutaj masz 1x25 dmg), 0.0(tutaj masz ile ma dodawać dmg za 1 int), 0 (tutaj nie wiem), 1<<24)( to też nie wiem, chociaż jest takie samo to natychmiastowego zabicia z HE );
myślę, że teraz jest poprawnie i liczę, że pomogłem.
Użytkownik Artemis edytował ten post 05.02.2012 00:46
Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: cod nowy
Paczka perkow.perki Napisany przez NAVIK, 24.03.2025 |
|
|
|||
CoD Nowy
Plugin na małe mapy.Napisany przez NAVIK, 16.02.2025 |
|
|
|||
CoD Nowy
Dodatkowe, osobne trzy linie opisu klasNapisany przez Rafii, 27.01.2025 |
|
|
|||
CoD Nowy
problem z kompilacjaNapisany przez Anonimowy09, 21.01.2025 |
|
|
|||
CoD Nowy
problem z HUDNapisany przez Anonimowy09, 10.01.2025 |
|
|
Użytkownicy przeglądający ten temat: 0
0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych


Dodatki SourceMod












