/* Plugin generated by AMXX-Studio */
#include <amxmodx>
#include <codmod>
#include <fun>
#include <engine>
#include <hamsandwich>
#include <fakemeta>
new bool:ma_klase[33];
new const nazwa[] = "Zabojca";
new const opis[] = "Ciche kroki.2 skoki w powietrzu. Moc: Niewidka";
new const bronie = 1<<CSW_UMP45;
new const zdrowie = 5;
new const kondycja = 5;
new const inteligencja = 10;
new const wytrzymalosc = 4;
new skoki[33];
new g_msg_bartime;
new bool:naladowany[33];
new casting[33];
new Float:cast_end[33]
public plugin_init() {
register_plugin(nazwa, "1.0", "Intex");
register_forward(FM_CmdStart, "CmdStart");
cod_register_class(nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc);
RegisterHam(Ham_Spawn, "player", "Spawn", 1);
register_forward(FM_PlayerPreThink, "Forward_FM_PlayerPreThink")
g_msg_bartime = get_user_msgid("BarTime")
}
public cod_class_enabled(id)
{
set_user_footsteps(id, 1);
ma_klase[id] = true;
}
public cod_class_disabled(id)
{
set_user_footsteps(id, 0);
ma_klase[id] = false;
}
public CmdStart(id, uc_handle)
{
if(!is_user_alive(id) || !ma_klase[id])
return FMRES_IGNORED;
new flags = pev(id, pev_flags);
if((get_uc(uc_handle, UC_Buttons) & IN_JUMP) && !(flags & FL_ONGROUND) && !(pev(id, pev_oldbuttons) & IN_JUMP) && skoki[id])
{
skoki[id]--;
new Float:velocity[3];
pev(id, pev_velocity,velocity);
velocity[2] = random_float(265.0,285.0);
set_pev(id, pev_velocity,velocity);
}
else if(flags & FL_ONGROUND)
skoki[id] = 2;
return FMRES_IGNORED;
}
public Spawn(id)
{
if(!is_user_connected(id))
return HAM_IGNORED;
if(naladowany[id])
naladowany[id] = false;
return HAM_IGNORED;
}
public Forward_FM_PlayerPreThink ( id )
{
if(!ma_klase[id])
return PLUGIN_CONTINUE
new weapon = get_user_weapon(id);
new button2 = pev(id, pev_button);
if(weapon == CSW_KNIFE && pev(id, pev_flags) & FL_ONGROUND && !naladowany[id] && (!(button2 & (IN_FORWARD+IN_BACK+IN_MOVELEFT+IN_MOVERIGHT))))
{
if(casting[id]==1 && get_gametime()>cast_end[id])
{
message_begin( MSG_ONE, g_msg_bartime, {0,0,0}, id )
write_byte( 0 )
write_byte( 0 )
message_end()
casting[id]=0
call_cast(id)
}
else if(casting[id]==0)
{
new Float: time_delay = 6.0
cast_end[id]=get_gametime()+time_delay
new bar_delay = floatround(time_delay,floatround_ceil)
casting[id]=1
message_begin( MSG_ONE, g_msg_bartime, {0,0,0}, id )
write_byte( bar_delay )
write_byte( 0 )
message_end()
}
}
else
{
if(casting[id]==1)
{
message_begin( MSG_ONE, g_msg_bartime, {0,0,0}, id )
write_byte( 0 )
write_byte( 0 )
message_end()
}
casting[id]=0
}
if(weapon != CSW_KNIFE)
{
naladowany[id] = false;
fm_set_rendering(id,kRenderFxGlowShell,0,0,0 ,kRenderTransAlpha, 255);
}
return PLUGIN_CONTINUE
}
stock msg_bartime(id, seconds)
{
if(!is_user_alive(id)||!is_user_connected(id))
return
message_begin(MSG_ONE, g_msg_bartime, _, id)
write_byte(seconds)
write_byte(0)
message_end()
}
public call_cast(id)
{
if(!is_user_alive(id))
return PLUGIN_CONTINUE;
if(!naladowany[id])
{
naladowany[id] = true;
set_hudmessage(60, 200, 25, -1.0, 0.25, 0, 1.0, 2.0, 0.1, 0.2, 2)
show_hudmessage(id, "Stales sie mniej widzialny!");
fm_set_rendering(id,kRenderFxGlowShell,0,0,0 ,kRenderTransAlpha, 30);
}
return PLUGIN_CONTINUE;
}
stock fm_set_rendering(entity, fx=kRenderFxNone, red=255, green=255, blue=255, render=kRenderNormal, amount=16)
{
new Float:RenderColor[3];
RenderColor[0] = float(red);
RenderColor[1] = float(green);
RenderColor[2] = float(blue);
set_pev(entity, pev_renderfx, fx);
set_pev(entity, pev_rendercolor, RenderColor);
set_pev(entity, pev_rendermode, render);
set_pev(entity, pev_renderamt, float(amount));
return 1;
}
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
|
Guest Message by DevFuse
1 odpowiedź w tym temacie
#1
Napisano 03.02.2012 18:12
Witam mam problem z tą klasą. Otóż gdy ktoś ją weźmie a potem zmieni na inną to ta następna jest w 100% niewdzialna.
#2
Napisano 08.02.2012 21:44
spróbuj tak:
public cod_class_disabled(id)
{
set_user_footsteps(id, 0);
ma_klase[id] = false;
set_user_rendering(id, kRenderFxGlowShell, 0, 0, 0, kRenderTransColor, 255);
}
Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: cod nowy
CoD Nowy
Polaczenie informacji HUD.Napisany przez SHiBBy., 12.11.2025 |
|
|
|||
Paczka perkow.perki Napisany przez NAVIK, 24.03.2025 |
|
|
|||
CoD Nowy
Plugin na małe mapy.Napisany przez NAVIK, 16.02.2025 |
|
|
|||
CoD Nowy
Dodatkowe, osobne trzy linie opisu klasNapisany przez Rafii, 27.01.2025 |
|
|
|||
CoD Nowy
problem z kompilacjaNapisany przez Anonimowy09, 21.01.2025 |
|
|
Użytkownicy przeglądający ten temat: 0
0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych


Dodatki SourceMod












