Chciałem przerobić klasę "Kameleon" na premium.
Wszystko ładnie zmieniłem w klasie według poradnika, ale jest jeden mały problem.
Gdy chcę dać flagę M,T,N lub z tych podobnych klasa się nie kompiluje.
Błąd:
Welcome to the AMX Mod X 1.8.1-300 Compiler. Copyright (c) 1997-2006 ITB CompuPhase, AMX Mod X Team Klon.sma(33) : error 017: undefined symbol "ADMIN_LEVEL_M" 1 Error. Could not locate output file Klon.amxx (compile failed).
A tutaj sma klasy:
#include <amxmodx>
#include <amxmisc>
#include <codmod>
#include <cstrike>
#include <ColorChat>
#define PLUGIN "Klon"
#define VERSION "1.0"
#define AUTHOR "CheQ"
new const nazwa[] = "Klon";
new const opis[] = "z M4 jest ubrany na Ct, a z AK47 na Terro";
new const bronie = 1<<CSW_M4A1 | 1<<CSW_AK47 ;
new const zdrowie = 95;
new const kondycja = 2;
new const inteligencja = 0;
new const wytrzymalosc = 0;
new Ubrania_CT[4][]={"sas","gsg9","urban","gign"};
new Ubrania_Terro[4][]={"arctic","leet","guerilla","terror"};
new bool:ma_klase[33];
public plugin_init() {
register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR)
cod_register_class(nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc);
register_event("CurWeapon","CurWeapon","be", "1=1");
}
public cod_class_enabled(id)
{
ColorChat(id, RED, "^x04Klasa^x03 %s^x04 By^x01 amxx.pl", nazwa); //Gdy gracz nie ma flagi wyświetli mu komunikat
if(!(get_user_flags(id) & ADMIN_LEVEL_M)) //FLAGA
{
ColorChat(id, RED, "^x03[%s]^x04 Jest^x03 klasa premium", nazwa) //Znowu info ze przykładowa klasa jest PREMIUM
return COD_STOP;
}
ma_klase[id] = true;
return COD_CONTINUE;
}
public cod_class_disabled(id)
ma_klase[id] = false;
public CurWeapon(id)
{
new weapon = read_data(2);
new num = random_num(0,3);
if(ma_klase[id] && weapon == CSW_M4A1)
{
cs_set_user_model(id, Ubrania_CT[num]);
}
if(ma_klase[id] && weapon == CSW_AK47)
{
cs_set_user_model(id, Ubrania_Terro[num]);
}
return PLUGIN_CONTINUE;
}


Dodatki SourceMod








klasa.amxx






