
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
|

[ROZWIĄZANE] Wychwycenie nowej rundy
#1
Napisano 31.01.2012 12:46

DarkGL to mój autorytet.
skomplikować skomplikować skomplikować skomplikować skomplikować skomplikować skomplikować skomplikować skomplikować skomplikować skomplikować skomplikować skomplikować skomplikować
#2
Napisano 31.01.2012 18:37
public plugin_init()
{
register_plugin("NewPlugin", "v1.01", "Grzyboo");
register_event("HLTV", "EventNewRound", "a", "1=0", "2=0");
register_logevent("EventRoundStart",2,"1=Round_Start");
}
public EventNewRound() // Nowa runda
{
for(new i=1; i <= get_maxplayers(); i++)
{
if(is_user_connected(i))
{
//code
}
}
}
public EventRoundStart() // Po skonczeniu Freezetime
{
for(new i=1; i <= get_maxplayers(); i++)
{
if(is_user_connected(i))
{
//code
}
}
}
#3
Napisano 31.01.2012 22:19
I jeszcze żeby nie zakładać nowego tematu:
1. Jak dać jednego flash'a? (give_item z fun daje 2)
2. Nie ogarniam zbytnio tych dotyków, a więc rodzi się moje pytanie: Z czego mam skorzystać lub niech ktoś poda gotową funkcję na to, że jak gracz stoi na głowie wroga to wrogowi odbierane jest hp (task sobie mogę sam ustawić

Użytkownik K!113r edytował ten post 31.01.2012 22:23
DarkGL to mój autorytet.
skomplikować skomplikować skomplikować skomplikować skomplikować skomplikować skomplikować skomplikować skomplikować skomplikować skomplikować skomplikować skomplikować skomplikować
#4
Napisano 31.01.2012 22:22
jak Ci to nie przeszkadza że fm_util
Użytkownik Nakupenda. edytował ten post 31.01.2012 22:23
#5
Napisano 31.01.2012 22:42
If you can dream it, you can do it.
#6
Napisano 31.01.2012 22:43
Dzięki, zawsze myślałem że pod tym względem fun i fm się nie różnią

Użytkownik K!113r edytował ten post 31.01.2012 22:44
DarkGL to mój autorytet.
skomplikować skomplikować skomplikować skomplikować skomplikować skomplikować skomplikować skomplikować skomplikować skomplikować skomplikować skomplikować skomplikować skomplikować
#7
Napisano 31.01.2012 23:12

ale jestem 99% pewien, że jak dasz fun'em flesha to doda jeden a nie dwa

#8
Napisano 31.01.2012 23:32
co do nowej rundy z id to mozna tez wykryc resethud'a

Chcesz wysłać do mnie PW ? użyj nazwy GoQ zamiast G[o]Q
Chcesz Kupić moduł płatności via Pukawka,Tserwery, Gamesol, Zabijaka do mojego sklepu? napisz PW cena to tylko 10 zł/sztuka
GG:6022845 (nie pomagam za free osobom ponizej rangi MoD)

#9
Napisano 31.01.2012 23:35

a wracając do eventu coś mi nie pyka
#include
#include
#include
#include
#include
#define PLUGIN "Test"
#define VERSION "1.0"
#define AUTHOR "K!113r"
new zycia[33]
public plugin_init() {
register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR)
RegisterHam(Ham_Killed, "player","Killed", 1);
RegisterHam(Ham_Spawn, "player", "Odrodzenie", 1);
register_event("SendAudio", "WygranaTerro" , "a", "2&%!MRAD_terwin"); //to później
register_event("SendAudio", "WygranaCT", "a", "2&%!MRAD_ctwin"); // to później
register_event("HLTV", "Nowa_Runda", "a", "1=0", "2=0")
}
public Nowa_Runda()
{
for(new i=0; i <= get_maxplayers(); i++)
{
if(is_user_connected(i))
{
zycia[i] = 2
}
}
}
public Killed(id)
{
if(zycia[id] > 0)
{
set_task(0.5, "Respawn", id);
zycia[id]--
}
else
client_print(id, print_chat, "Nie masz juz dodatkowych zyc")
}
public Respawn(id)
{
ExecuteHamB(Ham_CS_RoundRespawn, id);
}
public Odrodzenie(id)
{
if(is_user_alive(id))
fm_strip_user_weapons(id)
fm_give_item(id, "weapon_knife")
client_print(id, print_chat, "masz jeszcze %d zyc dodatkowych", zycia[id])
}
public client_connect(id) //tylko do testu
{
zycia[id] = 2
}
/* AMXX-Studio Notes - DO NOT MODIFY BELOW HERE
*{\\ rtf1\\ ansi\\ deff0{\\ fonttbl{\\ f0\\ fnil\\ fcharset0 Tahoma;}}\n{\\ colortbl ;\\ red0\\ green0\\ blue0;}\n\\ viewkind4\\ uc1\\ pard\\ cf1\\ lang1045\\ f0\\ fs16 \n\\ par }
*/
Na start (przyłączenie do serwera) są 2 dodatkowe życia, po umieraniu odejmuje, ale przy nowej rundzie nie ustawia ich ilości na 2
Użytkownik K!113r edytował ten post 31.01.2012 23:36
DarkGL to mój autorytet.
skomplikować skomplikować skomplikować skomplikować skomplikować skomplikować skomplikować skomplikować skomplikować skomplikować skomplikować skomplikować skomplikować skomplikować
#10
Napisano 01.02.2012 17:25

#include <amxmodx>
#include <amxmisc>
#include <fun>
#define PLUGIN "Test"
#define VERSION "1.1"
#define AUTHOR "K!113r"
new zycia[33]
public plugin_init() {
register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR)
//RegisterHam(Ham_Killed, "player","Killed", 1);
register_event("DeathMsg","Killed","ade")
register_event("SendAudio", "WygranaTerro" , "a", "2&%!MRAD_terwin"); //to później
register_event("SendAudio", "WygranaCT", "a", "2&%!MRAD_ctwin"); // to później
register_event("HLTV", "Nowa_Runda", "a", "1=0", "2=0")
}
public Nowa_Runda()
{
for(new i=1; i<33; i++) // id musi sie zaczac od 1, nie 0
{
if(is_user_connected(i))
{
zycia[i] = 3
}
}
}
public Killed()
{
new id = read_data(1)
zycia[id]--
if(zycia[id] > 0)
{
set_task(0.5, "Respawn", id);
}
else
client_print(id, print_chat, "Nie masz juz dodatkowych zyc")
}
public add_respawn_bonus(id) // pozbywam sie hamsandwicha
{
new svIndex[32]
num_to_str(id,svIndex,32) // zapisanie id jako stringa
set_task(0.5,"Odrodzenie",0,svIndex,32) // przeslanie wiecej argumentow przez set_taska
}
public Odrodzenie(svIndex[])
{
new vIndex = str_to_num(svIndex)
spawn(vIndex);
strip_user_weapons(vIndex) // zamiast fm_util - fun
give_item(vIndex, "weapon_knife") // to nóż czy flesz?
client_print(vIndex, print_chat, "masz jeszcze %d zyc dodatkowych", zycia[vIndex])
}
zauważ że są o 2 biblioteki mniej i kod uproszczony
pewnie lepiej by to zrobił dark, ale..

Użytkownik Nakupenda. edytował ten post 01.02.2012 17:26
#11
Napisano 02.02.2012 16:56
Może dlatego że testuję na botach, ale broni nie zabiera i "nie masz już dodatkowych żyć"
DarkGL to mój autorytet.
skomplikować skomplikować skomplikować skomplikować skomplikować skomplikować skomplikować skomplikować skomplikować skomplikować skomplikować skomplikować skomplikować skomplikować
#12
Napisano 02.02.2012 19:38
#13
Napisano 02.02.2012 23:28
DarkGL to mój autorytet.
skomplikować skomplikować skomplikować skomplikować skomplikować skomplikować skomplikować skomplikować skomplikować skomplikować skomplikować skomplikować skomplikować skomplikować
#14
Napisano 03.02.2012 07:36
#include <fakemeta>
public Odrodzenie(svIndex[])
{
new vIndex = str_to_num(svIndex)
if(!is_user_alive(svIndex))
{
set_pev(svIndex, pev_deadflag, DEAD_RESPAWNABLE);
dllfunc(DLLFunc_Think, svIndex);
dllfunc(DLLFunc_Spawn, svIndex);
strip_user_weapons(svIndex);
give_item(svIndex, "weapon_knife");
client_print(vIndex, print_chat, "masz jeszcze %d zyc dodatkowych", zycia[vIndex])
}
}
#15
Napisano 05.02.2012 11:02
Welcome to the AMX Mod X 1.8.1-300 Compiler.
Copyright © 1997-2006 ITB CompuPhase, AMX Mod X Team
hard_knives.sma(48) : error 035: argument type mismatch (argument 1)
hard_knives.sma(50) : error 035: argument type mismatch (argument 1)
hard_knives.sma(53) : error 035: argument type mismatch (argument 1)
hard_knives.sma(54) : error 035: argument type mismatch (argument 1)
4 Errors.
Could not locate output file hard_knives.amx (compile failed).
<<< Process finished.
================ READY ================
edit
żeby nie było dodałem biblioteke i podmieniłem public'a

Odświeżam
Użytkownik K!113r edytował ten post 03.02.2012 16:49
DarkGL to mój autorytet.
skomplikować skomplikować skomplikować skomplikować skomplikować skomplikować skomplikować skomplikować skomplikować skomplikować skomplikować skomplikować skomplikować skomplikować
#16
Napisano 05.02.2012 15:06

public Odrodzenie(svIndex[])
{
new vIndex = str_to_num(svIndex)
if(!is_user_alive(vIndex))
{
set_pev(vIndex, pev_deadflag, DEAD_RESPAWNABLE);
dllfunc(DLLFunc_Think, vIndex);
dllfunc(DLLFunc_Spawn, vIndex);
strip_user_weapons(vIndex);
give_item(vIndex, "weapon_knife");
client_print(vIndex, print_chat, "masz jeszcze %d zyc dodatkowych", zycia[vIndex])
}
}
#17
Napisano 19.02.2012 11:07

DarkGL to mój autorytet.
skomplikować skomplikować skomplikować skomplikować skomplikować skomplikować skomplikować skomplikować skomplikować skomplikować skomplikować skomplikować skomplikować skomplikować
Użytkownicy przeglądający ten temat: 1
0 użytkowników, 1 gości, 0 anonimowych