Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
|
[ROZWIĄZANE] Wychwycenie nowej rundy
#1
Napisano 31.01.2012 12:46
DarkGL to mój autorytet.
skomplikować skomplikować skomplikować skomplikować skomplikować skomplikować skomplikować skomplikować skomplikować skomplikować skomplikować skomplikować skomplikować skomplikować
#2
Napisano 31.01.2012 18:37
public plugin_init()
{
register_plugin("NewPlugin", "v1.01", "Grzyboo");
register_event("HLTV", "EventNewRound", "a", "1=0", "2=0");
register_logevent("EventRoundStart",2,"1=Round_Start");
}
public EventNewRound() // Nowa runda
{
for(new i=1; i <= get_maxplayers(); i++)
{
if(is_user_connected(i))
{
//code
}
}
}
public EventRoundStart() // Po skonczeniu Freezetime
{
for(new i=1; i <= get_maxplayers(); i++)
{
if(is_user_connected(i))
{
//code
}
}
}
#3
Napisano 31.01.2012 22:19
I jeszcze żeby nie zakładać nowego tematu:
1. Jak dać jednego flash'a? (give_item z fun daje 2)
2. Nie ogarniam zbytnio tych dotyków, a więc rodzi się moje pytanie: Z czego mam skorzystać lub niech ktoś poda gotową funkcję na to, że jak gracz stoi na głowie wroga to wrogowi odbierane jest hp (task sobie mogę sam ustawić ) i jeżeli zabije go poprzez takie stanie na nim zostanie coś wykonane.
Użytkownik K!113r edytował ten post 31.01.2012 22:23
DarkGL to mój autorytet.
skomplikować skomplikować skomplikować skomplikować skomplikować skomplikować skomplikować skomplikować skomplikować skomplikować skomplikować skomplikować skomplikować skomplikować
#4
Napisano 31.01.2012 22:22
jak Ci to nie przeszkadza że fm_util
Użytkownik Nakupenda. edytował ten post 31.01.2012 22:23
#5
Napisano 31.01.2012 22:42
If you can dream it, you can do it.
#6
Napisano 31.01.2012 22:43
Dzięki, zawsze myślałem że pod tym względem fun i fm się nie różnią
Użytkownik K!113r edytował ten post 31.01.2012 22:44
DarkGL to mój autorytet.
skomplikować skomplikować skomplikować skomplikować skomplikować skomplikować skomplikować skomplikować skomplikować skomplikować skomplikować skomplikować skomplikować skomplikować
#7
Napisano 31.01.2012 23:12
ale jestem 99% pewien, że jak dasz fun'em flesha to doda jeden a nie dwa
#8
Napisano 31.01.2012 23:32
co do nowej rundy z id to mozna tez wykryc resethud'a
Chcesz wysłać do mnie PW ? użyj nazwy GoQ zamiast G[o]Q
Chcesz Kupić moduł płatności via Pukawka,Tserwery, Gamesol, Zabijaka do mojego sklepu? napisz PW cena to tylko 10 zł/sztuka
GG:6022845 (nie pomagam za free osobom ponizej rangi MoD)
#9
Napisano 31.01.2012 23:35
a wracając do eventu coś mi nie pyka
#include
#include
#include
#include
#include
#define PLUGIN "Test"
#define VERSION "1.0"
#define AUTHOR "K!113r"
new zycia[33]
public plugin_init() {
register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR)
RegisterHam(Ham_Killed, "player","Killed", 1);
RegisterHam(Ham_Spawn, "player", "Odrodzenie", 1);
register_event("SendAudio", "WygranaTerro" , "a", "2&%!MRAD_terwin"); //to później
register_event("SendAudio", "WygranaCT", "a", "2&%!MRAD_ctwin"); // to później
register_event("HLTV", "Nowa_Runda", "a", "1=0", "2=0")
}
public Nowa_Runda()
{
for(new i=0; i <= get_maxplayers(); i++)
{
if(is_user_connected(i))
{
zycia[i] = 2
}
}
}
public Killed(id)
{
if(zycia[id] > 0)
{
set_task(0.5, "Respawn", id);
zycia[id]--
}
else
client_print(id, print_chat, "Nie masz juz dodatkowych zyc")
}
public Respawn(id)
{
ExecuteHamB(Ham_CS_RoundRespawn, id);
}
public Odrodzenie(id)
{
if(is_user_alive(id))
fm_strip_user_weapons(id)
fm_give_item(id, "weapon_knife")
client_print(id, print_chat, "masz jeszcze %d zyc dodatkowych", zycia[id])
}
public client_connect(id) //tylko do testu
{
zycia[id] = 2
}
/* AMXX-Studio Notes - DO NOT MODIFY BELOW HERE
*{\\ rtf1\\ ansi\\ deff0{\\ fonttbl{\\ f0\\ fnil\\ fcharset0 Tahoma;}}\n{\\ colortbl ;\\ red0\\ green0\\ blue0;}\n\\ viewkind4\\ uc1\\ pard\\ cf1\\ lang1045\\ f0\\ fs16 \n\\ par }
*/
Na start (przyłączenie do serwera) są 2 dodatkowe życia, po umieraniu odejmuje, ale przy nowej rundzie nie ustawia ich ilości na 2
Użytkownik K!113r edytował ten post 31.01.2012 23:36
DarkGL to mój autorytet.
skomplikować skomplikować skomplikować skomplikować skomplikować skomplikować skomplikować skomplikować skomplikować skomplikować skomplikować skomplikować skomplikować skomplikować
#10
Napisano 01.02.2012 17:25
#include <amxmodx>
#include <amxmisc>
#include <fun>
#define PLUGIN "Test"
#define VERSION "1.1"
#define AUTHOR "K!113r"
new zycia[33]
public plugin_init() {
register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR)
//RegisterHam(Ham_Killed, "player","Killed", 1);
register_event("DeathMsg","Killed","ade")
register_event("SendAudio", "WygranaTerro" , "a", "2&%!MRAD_terwin"); //to później
register_event("SendAudio", "WygranaCT", "a", "2&%!MRAD_ctwin"); // to później
register_event("HLTV", "Nowa_Runda", "a", "1=0", "2=0")
}
public Nowa_Runda()
{
for(new i=1; i<33; i++) // id musi sie zaczac od 1, nie 0
{
if(is_user_connected(i))
{
zycia[i] = 3
}
}
}
public Killed()
{
new id = read_data(1)
zycia[id]--
if(zycia[id] > 0)
{
set_task(0.5, "Respawn", id);
}
else
client_print(id, print_chat, "Nie masz juz dodatkowych zyc")
}
public add_respawn_bonus(id) // pozbywam sie hamsandwicha
{
new svIndex[32]
num_to_str(id,svIndex,32) // zapisanie id jako stringa
set_task(0.5,"Odrodzenie",0,svIndex,32) // przeslanie wiecej argumentow przez set_taska
}
public Odrodzenie(svIndex[])
{
new vIndex = str_to_num(svIndex)
spawn(vIndex);
strip_user_weapons(vIndex) // zamiast fm_util - fun
give_item(vIndex, "weapon_knife") // to nóż czy flesz?
client_print(vIndex, print_chat, "masz jeszcze %d zyc dodatkowych", zycia[vIndex])
}
zauważ że są o 2 biblioteki mniej i kod uproszczony
pewnie lepiej by to zrobił dark, ale..
Użytkownik Nakupenda. edytował ten post 01.02.2012 17:26
#11
Napisano 02.02.2012 16:56
Może dlatego że testuję na botach, ale broni nie zabiera i "nie masz już dodatkowych żyć"
DarkGL to mój autorytet.
skomplikować skomplikować skomplikować skomplikować skomplikować skomplikować skomplikować skomplikować skomplikować skomplikować skomplikować skomplikować skomplikować skomplikować
#12
Napisano 02.02.2012 19:38
#13
Napisano 02.02.2012 23:28
DarkGL to mój autorytet.
skomplikować skomplikować skomplikować skomplikować skomplikować skomplikować skomplikować skomplikować skomplikować skomplikować skomplikować skomplikować skomplikować skomplikować
#14
Napisano 03.02.2012 07:36
#include <fakemeta>
public Odrodzenie(svIndex[])
{
new vIndex = str_to_num(svIndex)
if(!is_user_alive(svIndex))
{
set_pev(svIndex, pev_deadflag, DEAD_RESPAWNABLE);
dllfunc(DLLFunc_Think, svIndex);
dllfunc(DLLFunc_Spawn, svIndex);
strip_user_weapons(svIndex);
give_item(svIndex, "weapon_knife");
client_print(vIndex, print_chat, "masz jeszcze %d zyc dodatkowych", zycia[vIndex])
}
}
#15
Napisano 05.02.2012 11:02
Welcome to the AMX Mod X 1.8.1-300 Compiler.
Copyright © 1997-2006 ITB CompuPhase, AMX Mod X Team
hard_knives.sma(48) : error 035: argument type mismatch (argument 1)
hard_knives.sma(50) : error 035: argument type mismatch (argument 1)
hard_knives.sma(53) : error 035: argument type mismatch (argument 1)
hard_knives.sma(54) : error 035: argument type mismatch (argument 1)
4 Errors.
Could not locate output file hard_knives.amx (compile failed).
<<< Process finished.
================ READY ================
edit
żeby nie było dodałem biblioteke i podmieniłem public'a
Odświeżam
Użytkownik K!113r edytował ten post 03.02.2012 16:49
DarkGL to mój autorytet.
skomplikować skomplikować skomplikować skomplikować skomplikować skomplikować skomplikować skomplikować skomplikować skomplikować skomplikować skomplikować skomplikować skomplikować
#16
Napisano 05.02.2012 15:06
public Odrodzenie(svIndex[])
{
new vIndex = str_to_num(svIndex)
if(!is_user_alive(vIndex))
{
set_pev(vIndex, pev_deadflag, DEAD_RESPAWNABLE);
dllfunc(DLLFunc_Think, vIndex);
dllfunc(DLLFunc_Spawn, vIndex);
strip_user_weapons(vIndex);
give_item(vIndex, "weapon_knife");
client_print(vIndex, print_chat, "masz jeszcze %d zyc dodatkowych", zycia[vIndex])
}
}
#17
Napisano 19.02.2012 11:07
DarkGL to mój autorytet.
skomplikować skomplikować skomplikować skomplikować skomplikować skomplikować skomplikować skomplikować skomplikować skomplikować skomplikować skomplikować skomplikować skomplikować
Użytkownicy przeglądający ten temat: 1
0 użytkowników, 1 gości, 0 anonimowych