Skocz do zawartości

  • Zaloguj korzystając z Facebooka Zaloguj korzystając z Twittera Zaloguj przez Steam Zaloguj poprzez Google      Logowanie »   
  • Rejestracja

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.

  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie

UpdateData


  • Nie możesz napisać tematu
  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
1 odpowiedź w tym temacie

#1 Fili:P

    Koleżeński

  • Power User

Reputacja: 752
Guru

  • Postów:1679
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Filip
  • Lokalizacja:Radom
Offline

Napisano 29.01.2012 18:46

Cześć, chciałbym uzyskać taki efekt:
Załóżmy że mamy gracza A i B, oraz 2 byty przez, które można przechodzić załóżmy jakieś kwadraty, nazwy bytów to C i D. Jeżeli gracz A dotknie bytu C to wyświetli się wcześniej nie widoczny byt D. Ale uwaga! Jeżeli gracz B nie przejdzie bytu C, a gracz A go przejdzie, to tylko gracz A będzie widział następny byt. Prosiłbym o gotowy kod, albo jakąś teorię, jedyne co wiem to że muszę użyć updatedata.

Pozdrawiam i proszę o skuteczną pomoc
  • +
  • -
  • 0

BMXers.pl - Portal o tematyce BMX


#2 Jak się nazwać

    Wszechmogący

  • Power User

Reputacja: 170
Profesjonalista

  • Postów:617
  • Imię:a
  • Lokalizacja:a
Offline

Napisano 29.01.2012 19:27

Takie rzeczy się robi w FM_AddToFullPack lecz kodu raczej nie zrobię ;P
  • +
  • -
  • 0
Pisze na zamówienie statystyki pod nvault. GG: 15600964




Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych