Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie
CoD Stary

Kilka serwerów ta sama baza danych.Opis zbędny.

cod stary

  • Nie możesz napisać tematu
  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
3 odpowiedzi w tym temacie

#1 Drzanas

    Godlike

  • Power User

Reputacja: 329
Wszechpomocny

  • Postów:1 283
  • Steam:steam
  • Imię:Piotrek
  • Lokalizacja:Warszawa
Offline

Napisano 29.01.2012 02:36

Witam.
Czy jak zrobię kilka serwerów z tym samym codem i będą korzystać z jednej tej samej bazy danych (aby na każdym serwerze gracz X miał ten sam poziom exp itd) to czy przy np trzech pełnych serwerach 17 slotowych będą spore opóźnienia? Czy ma też duże znaczenie szybkość zdobywania exp/kolejnych poziomów?
I co się stanie w przypadku kiedy na dwóch serwerach w tym samym czasie będzie aktywnie uczestniczył w grze gracz "Player"?
  • +
  • -
  • 0

graphic.png


#2 speedkill

    Godlike

  • Przyjaciel

Reputacja: 1 592
Godlike

  • Postów:2 733
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Michał
  • Lokalizacja:Prudnik
Offline

Napisano 29.01.2012 14:55

Jak będziesz miał 2 cody w jedej bazie to w drugim zmień nazwę tabelki , i nie będzie problemów , obciązenie żalezy też od hosta.
  • +
  • -
  • 0

If you can dream it, you can do it.


#3 Drzanas

    Godlike

  • Autor tematu
  • Power User

Reputacja: 329
Wszechpomocny

  • Postów:1 283
  • Steam:steam
  • Imię:Piotrek
  • Lokalizacja:Warszawa
Offline

Napisano 29.01.2012 14:59

Tylko mi chodzi o to zeby na każdym serwerze każdy gracz miał taki sam lvl
  • +
  • -
  • 0

graphic.png


#4 TeeZik

    Życzliwy

  • Zbanowany

Reputacja: 0
Nowy

  • Postów:21
  • Imię:TeeZiuSz
Offline

Napisano 31.01.2012 14:35

Próbowałem już ten "myk" na unixstormie i opóźnien nie bylo. Mogą być problemy jeżeli danemu graczowi nie wczytają się lvl'e a już ktoś go zabije bądź on kogoś - wtedy się zrestartuje. Najlepiej nie wrzucaj mapek typu aim_map.





Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: cod stary

Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych