w 1 menu wywoluje pewna funkcje
case 0:
{
zwroc_graczy(id2,id)
zwroc_graczy(id,id2)
}orazpublic zwroc_graczy(id,id2)
{
if(!g_wojnasqlOK)ColorChat(id,GREEN,"[*BLAD*]^x01 Baza nie wczytana")
static motd_g[512],len
len=0
new name[48]
len+= formatex(motd_g[len],sizeof motd_g- 1 - len,"UPDATE `%s` SET `atakujacy`='%s'",g_sqlWojTable,nazwa_gildi[id2])
for(new i=0, n=0; i<=32; i++)
{
if(!is_user_connected(i))
continue;
if(id==i)
continue;
if(n>=4)
continue;
if(ma_isc[i])
continue;
if(equali(nazwa_gildi[id],nazwa_gildi[i])){
n++
ma_isc[i] = 1
get_user_name(i, name, 47)
replace_all(name, 47, "'", "\'");
len+= formatex(motd_g[len],sizeof motd_g- 1 - len,", `czlonek%i`='%s'",n,name)
//client_cmd(i, "Connect 195.114.0.96:27041; password legiondc")
}
}
get_user_name(id, name, 47)
replace_all(name, 47, "'", "\'");
len+= formatex(motd_g[len],sizeof motd_g- 1 - len," WHERE `gildia`='%s' AND `zalozyciel`='%s' ",nazwa_gildi[id], name)
SQL_ThreadQuery(g_SqlWojna, "Save_kogo",motd_g);
ma_isc[id] = 1
} jednak przy duzej ilosci graczy troche laguje serwer moje pytanie czy można opóźnić w czasie wykonywanie 1 z funkcji.
Wiem ze to oferuje set_task lecz nie wiem jak go tutaj uzyc
Inaczej
zwroc_graczy(id2,id) /// bez zmian wykonuje od razu
zwroc_graczy(id,id2) /// wykonuje po czasie 2 sekund
lub czy to odciąży w jakimś stopniu serwer. Oraz czy da sie zoptymalizować bardziej public zwroc_graczy


Dodatki SourceMod













