Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie
CoD Nowy

Klasa z Leczeniem na Nożu

cod nowy

  • Nie możesz napisać tematu
  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
6 odpowiedzi w tym temacie

#1 Dragon1020

    Pomocny

  • Użytkownik

Reputacja: 2
Nowy

  • Postów:50
  • Lokalizacja:Polska
Offline

Napisano 22.01.2012 01:13

A więc prosiłbym o zrobienie klasy na zasadzie tej:
http://amxx.pl/topic...-moc-uleczania/
Tyle że ona jest na stary cod a ja chciałbym o klase taką na nowy cod
tyle że zamiast 150hp to żeby można było max 300 hp dodać
i ta opcja że za doładowanie 10hp masz 1pkt hp dla siebie żeby zmienić na to że za ładowanie 10hp dostajesz 5pkt hp i żeby na klawisz "x" było rozdanie tych hp co się zdobywa najlepiej na bind (bind "x" "radio3") jeśli się da

Z góry dziękuje:)
Za pomoc leci ++++
  • +
  • -
  • 0

#2 Dragon1020

    Pomocny

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 2
Nowy

  • Postów:50
  • Lokalizacja:Polska
Offline

Napisano 26.02.2012 23:55

Odświeżam
Sorry że post pod postem ale jest ktoś w stanie pomóc ???
  • +
  • -
  • 0

#3 Eustachy8

    Wszechpomocny

  • Użytkownik

Reputacja: 116
Zaawansowany

  • Postów:304
  • Imię:Kuba
  • Lokalizacja:Buczacz
Offline

Napisano 01.03.2012 00:14

hmm w sumie trzeba chyba tylko poprawić plik medik_tf2

więc tutaj łap podmieniony :D


#include <amxmodx>
#include <amxmisc>
#include <engine>
#include <fun>
#include <fakemeta>
#include <hamsandwich>

#define PLUGIN "Medyk [TF2]"
#define VERSION "1.0"
#define AUTHOR "CheQ"

new g_MsgSync;
new g_MsgSync2;
new namierzany[32];
new bool:namierza[32]
new Uber[32];
new DodaneHP[32]
new bool:jest_medykiem[32];


public plugin_init()
{
	register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR)
	
	register_event("StatusValue", "showStatus", "be", "1=2", "2!0")
	register_event("StatusValue", "hideStatus", "be", "1=1", "2=0")
	
	register_forward(FM_PlayerPreThink, "PokazLadowanie");
	RegisterHam(Ham_Spawn,"player","SpawnO",1);
	
	register_clcmd("radio2","DodajUBER")
	register_clcmd("say /pomoc","Pomoc")
	
	g_MsgSync = CreateHudSyncObj()
	g_MsgSync2 = CreateHudSyncObj()
}
public Pomoc(id)
{
	if(jest_medykiem[id])
	{
		client_print(id,print_chat,"Gdy Nacelujesz na gracza zmien bron na noz i przytrzymaj e")
		client_print(id,print_chat,"Za kazde 10 HP dostajesz 5 do wykorzystania (klawisz x)")
		client_print(id,print_chat,"Mozesz naladowac 255 HP graczowi.")
		client_print(id,print_chat,"Klasa Wykonana przez CheQ'a dla Cs-Otwock,pl")
	}
}
public plugin_natives()
{
	register_native("cod_medic","StworzMedyka",1)
}
public SpawnO(id)
{
	if(jest_medykiem[id])
	{
		Uber[id] = 0
		client_print(id,print_chat,"Nie wiesz jak grac Moca Medyka? Wpisz /pomoc")
	}
}
public StworzMedyka(id,flaga)
{
	if(flaga == 1)
		jest_medykiem[id] = true
	else
		jest_medykiem[id] = false;
}
public showStatus(id)
{
	// Sprawdza czy gracz jest polaczony
	if (is_user_connected(id) && jest_medykiem[id])
	{
		new pid = read_data(2);
		new Float:velocity_leczacy[3];
		new Float:velocity_leczony[3];
		pev(id, pev_origin, velocity_leczacy)
		pev(pid, pev_origin, velocity_leczony)
		if(velocity_leczacy[1] < velocity_leczony[1] + 10)
		{
			namierzany[id] = pid
			namierza[id] = true;
		}
		
	}
}
public hideStatus(id)
{
	ClearSyncHud(id, g_MsgSync)
	namierza[id] = false;
}
public client_PreThink(id)
{
	if(!jest_medykiem[id])
		return PLUGIN_CONTINUE;
		
	new weapon = get_user_weapon(id)
	new health = get_user_health(namierzany[id])
	
	if((pev(id,pev_button) & IN_USE) && namierza[id] && (weapon == CSW_KNIFE) && (health < 255))
	{
		set_task(0.2,"DodajeHP", id + 8723)
	}
	else
		remove_task(id + 8723);
	
	return PLUGIN_CONTINUE;
}
public DodajeHP(id)
{
	id-=8723;
	if(!jest_medykiem[id] || Uber[id] == 100)
		return PLUGIN_CONTINUE;
	
	if(get_user_health(namierzany[id]) 255)
	{
		client_print(id,print_center,"Dodaje %d HP",Uber[id])
		set_task(0.2,"DodajHPzUbera",id+9123)
	}
	else
		client_print(id,print_center,"Nie ma Co dodac")
	
	return PLUGIN_HANDLED;
		
}
public DodajHPzUbera(id)
{
	id -= 9123
	
	if(!is_user_alive(id) || !jest_medykiem[id])
	{
		remove_task(id+9123)
		return PLUGIN_CONTINUE;
	}
	
	set_user_health(id,get_user_health(id)+5)
	Uber[id]--;
	if(Uber[id])
		set_task(0.2,"DodajHPzUbera",id+9123)
	else
		remove_task(id+9123)
		
	return PLUGIN_CONTINUE;
}
	


ręki nie dam, ale powinno działać

ps. jest ustawione , że leczy do 255, nie mój plugin i nie wiem, czy jak da się 300 nie będą wyskakiwać jakieś nieprzewidziane błędy

jak coś to ryzykuj i zmień tutaj (health < 255) i tutaj if(get_user_health(namierzany[id]) < 255) no i oczywiście tutaj client_print(id,print_chat,"Mozesz naladowac 255 HP graczowi.") na 300

Użytkownik Eustachy8 edytował ten post 01.03.2012 00:21

  • +
  • -
  • 0

24azdk0.jpg
b_350_20_692108_381007_FFFFFF_000000.png
 


#4 Dragon1020

    Pomocny

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 2
Nowy

  • Postów:50
  • Lokalizacja:Polska
Offline

Napisano 05.04.2012 01:10

ok dzięki ale jest mały problem,przy kompilacji wywala błędy i nie da się skompilować klasy
  • +
  • -
  • 0

#5 Eustachy8

    Wszechpomocny

  • Użytkownik

Reputacja: 116
Zaawansowany

  • Postów:304
  • Imię:Kuba
  • Lokalizacja:Buczacz
Offline

Napisano 05.04.2012 10:23

brakowało jednego znaku

#include <amxmodx>
#include <amxmisc>
#include <engine>
#include <fun>
#include <fakemeta>
#include <hamsandwich>

#define PLUGIN "Medyk [TF2]"
#define VERSION "1.0"
#define AUTHOR "CheQ"

new g_MsgSync;
new g_MsgSync2;
new namierzany[32];
new bool:namierza[32]
new Uber[32];
new DodaneHP[32]
new bool:jest_medykiem[32];


public plugin_init()
{
        register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR)

        register_event("StatusValue", "showStatus", "be", "1=2", "2!0")
        register_event("StatusValue", "hideStatus", "be", "1=1", "2=0")

        register_forward(FM_PlayerPreThink, "PokazLadowanie");
        RegisterHam(Ham_Spawn,"player","SpawnO",1);

        register_clcmd("radio2","DodajUBER")
        register_clcmd("say /pomoc","Pomoc")

        g_MsgSync = CreateHudSyncObj()
        g_MsgSync2 = CreateHudSyncObj()
}
public Pomoc(id)
{
        if(jest_medykiem[id])
        {
                client_print(id,print_chat,"Gdy Nacelujesz na gracza zmien bron na noz i przytrzymaj e")
                client_print(id,print_chat,"Za kazde 10 HP dostajesz 5 do wykorzystania (klawisz x)")
                client_print(id,print_chat,"Mozesz naladowac 255 HP graczowi.")
                client_print(id,print_chat,"Klasa Wykonana przez CheQ'a dla Cs-Otwock,pl")
        }
}
public plugin_natives()
{
        register_native("cod_medic","StworzMedyka",1)
}
public SpawnO(id)
{
        if(jest_medykiem[id])
        {
                Uber[id] = 0
                client_print(id,print_chat,"Nie wiesz jak grac Moca Medyka? Wpisz /pomoc")
        }
}
public StworzMedyka(id,flaga)
{
        if(flaga == 1)
                jest_medykiem[id] = true
        else
                jest_medykiem[id] = false;
}
public showStatus(id)
{
        // Sprawdza czy gracz jest polaczony
        if (is_user_connected(id) && jest_medykiem[id])
        {
                new pid = read_data(2);
                new Float:velocity_leczacy[3];
                new Float:velocity_leczony[3];
                pev(id, pev_origin, velocity_leczacy)
                pev(pid, pev_origin, velocity_leczony)
                if(velocity_leczacy[1] < velocity_leczony[1] + 10)
                {
                        namierzany[id] = pid
                        namierza[id] = true;
                }

        }
}
public hideStatus(id)
{
        ClearSyncHud(id, g_MsgSync)
        namierza[id] = false;
}
public client_PreThink(id)
{
        if(!jest_medykiem[id])
                return PLUGIN_CONTINUE;

        new weapon = get_user_weapon(id)
        new health = get_user_health(namierzany[id])

        if((pev(id,pev_button) & IN_USE) && namierza[id] && (weapon == CSW_KNIFE) && (health < 255))
        {
                set_task(0.2,"DodajeHP", id + 8723)
        }
        else
                remove_task(id + 8723);

        return PLUGIN_CONTINUE;
}
public DodajeHP(id)
{
        id-=8723;
        if(!jest_medykiem[id] || Uber[id] == 100)
                return PLUGIN_CONTINUE;

        if(get_user_health(namierzany[id]) < 255)
        {
                client_print(id,print_center,"Dodaje %d HP",Uber[id])
                set_task(0.2,"DodajHPzUbera",id+9123)
        }
        else
                client_print(id,print_center,"Nie ma Co dodac")

        return PLUGIN_HANDLED;

}
public DodajHPzUbera(id)
{
        id -= 9123

        if(!is_user_alive(id) || !jest_medykiem[id])
        {
                remove_task(id+9123)
                return PLUGIN_CONTINUE;
        }

        set_user_health(id,get_user_health(id)+5)
        Uber[id]--;
        if(Uber[id])
                set_task(0.2,"DodajHPzUbera",id+9123)
        else
                remove_task(id+9123)

        return PLUGIN_CONTINUE;
}

  • +
  • -
  • 0

24azdk0.jpg
b_350_20_692108_381007_FFFFFF_000000.png
 


#6 dasiek

    Nie wiem, nie znam się, nie orientuję się, zarobiony jestem.

  • Junior Admin

Reputacja: 2 077
Godlike

  • Postów:5 706
  • Imię:Adaś
  • Lokalizacja:No teraz trochę dalej od WWy
Offline

Napisano 05.04.2012 10:24

Jeśli chcesz klase z tym pluginem napisz ją tak ;)


/* Plugin generated by AMXX-Studio */

#include <amxmodx>
#include <amxmisc>
#include <codmod>

#define PLUGIN "New Plug-In"
#define VERSION "1.0"
#define AUTHOR "CheQ"

native cod_medic(id,flaga)

public plugin_init() {
register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR)

cod_register_class("Nazwa","Ulecza",1<<CSW_M4A1,0,0,0,0)
}
public cod_class_enabled(id)
{
cod_medic(id,1)
}
public cod_class_disabled(id)
{
cod_medic(id,0)
}

  • +
  • -
  • 0

#7 Dragon1020

    Pomocny

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 2
Nowy

  • Postów:50
  • Lokalizacja:Polska
Offline

Napisano 07.04.2012 11:46

Ernest wywala takie błędy:
Welcome to the AMX Mod X 1.8.1-300 Compiler.
Copyright © 1997-2006 ITB CompuPhase, AMX Mod X Team

codclass_myclass.sma(141) : warning 203: symbol is never used: "DodaneHP"
codclass_myclass.sma(141) : warning 204: symbol is assigned a value that is never used: "g_MsgSync2"
Header size: 1032 bytes
Code size: 4100 bytes
Data size: 2492 bytes
Stack/heap size: 16384 bytes; estimated max. usage=781 cells (3124 bytes)
Total requirements: 24008 bytes

2 Warnings.
Done.




PS:
Jak można to zrobiłbyś tak by miała ona tak:
Nazwa klasy: Lekarz Wojskowy
Opis:Ulecza na nozu + wskrzeszanie
Staty:
zdrowie:+20
int: +5
kond: +15
wytrz.: +25

I żeby była premium na ADMIN_LEVEL_H
  • +
  • -
  • 0





Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: cod nowy

Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych