A więc prosiłbym o zrobienie klasy na zasadzie tej:
http://amxx.pl/topic...-moc-uleczania/
Tyle że ona jest na stary cod a ja chciałbym o klase taką na nowy cod
tyle że zamiast 150hp to żeby można było max 300 hp dodać
i ta opcja że za doładowanie 10hp masz 1pkt hp dla siebie żeby zmienić na to że za ładowanie 10hp dostajesz 5pkt hp i żeby na klawisz "x" było rozdanie tych hp co się zdobywa najlepiej na bind (bind "x" "radio3") jeśli się da
Z góry dziękuje:)
Za pomoc leci ++++
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
|
Guest Message by DevFuse
6 odpowiedzi w tym temacie
#1
Napisano 22.01.2012 01:13
#2
Napisano 26.02.2012 23:55
Odświeżam
Sorry że post pod postem ale jest ktoś w stanie pomóc ???
Sorry że post pod postem ale jest ktoś w stanie pomóc ???
#3
Napisano 01.03.2012 00:14
hmm w sumie trzeba chyba tylko poprawić plik medik_tf2
więc tutaj łap podmieniony
ręki nie dam, ale powinno działać
ps. jest ustawione , że leczy do 255, nie mój plugin i nie wiem, czy jak da się 300 nie będą wyskakiwać jakieś nieprzewidziane błędy
jak coś to ryzykuj i zmień tutaj (health < 255) i tutaj if(get_user_health(namierzany[id]) < 255) no i oczywiście tutaj client_print(id,print_chat,"Mozesz naladowac 255 HP graczowi.") na 300
więc tutaj łap podmieniony
#include <amxmodx>
#include <amxmisc>
#include <engine>
#include <fun>
#include <fakemeta>
#include <hamsandwich>
#define PLUGIN "Medyk [TF2]"
#define VERSION "1.0"
#define AUTHOR "CheQ"
new g_MsgSync;
new g_MsgSync2;
new namierzany[32];
new bool:namierza[32]
new Uber[32];
new DodaneHP[32]
new bool:jest_medykiem[32];
public plugin_init()
{
register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR)
register_event("StatusValue", "showStatus", "be", "1=2", "2!0")
register_event("StatusValue", "hideStatus", "be", "1=1", "2=0")
register_forward(FM_PlayerPreThink, "PokazLadowanie");
RegisterHam(Ham_Spawn,"player","SpawnO",1);
register_clcmd("radio2","DodajUBER")
register_clcmd("say /pomoc","Pomoc")
g_MsgSync = CreateHudSyncObj()
g_MsgSync2 = CreateHudSyncObj()
}
public Pomoc(id)
{
if(jest_medykiem[id])
{
client_print(id,print_chat,"Gdy Nacelujesz na gracza zmien bron na noz i przytrzymaj e")
client_print(id,print_chat,"Za kazde 10 HP dostajesz 5 do wykorzystania (klawisz x)")
client_print(id,print_chat,"Mozesz naladowac 255 HP graczowi.")
client_print(id,print_chat,"Klasa Wykonana przez CheQ'a dla Cs-Otwock,pl")
}
}
public plugin_natives()
{
register_native("cod_medic","StworzMedyka",1)
}
public SpawnO(id)
{
if(jest_medykiem[id])
{
Uber[id] = 0
client_print(id,print_chat,"Nie wiesz jak grac Moca Medyka? Wpisz /pomoc")
}
}
public StworzMedyka(id,flaga)
{
if(flaga == 1)
jest_medykiem[id] = true
else
jest_medykiem[id] = false;
}
public showStatus(id)
{
// Sprawdza czy gracz jest polaczony
if (is_user_connected(id) && jest_medykiem[id])
{
new pid = read_data(2);
new Float:velocity_leczacy[3];
new Float:velocity_leczony[3];
pev(id, pev_origin, velocity_leczacy)
pev(pid, pev_origin, velocity_leczony)
if(velocity_leczacy[1] < velocity_leczony[1] + 10)
{
namierzany[id] = pid
namierza[id] = true;
}
}
}
public hideStatus(id)
{
ClearSyncHud(id, g_MsgSync)
namierza[id] = false;
}
public client_PreThink(id)
{
if(!jest_medykiem[id])
return PLUGIN_CONTINUE;
new weapon = get_user_weapon(id)
new health = get_user_health(namierzany[id])
if((pev(id,pev_button) & IN_USE) && namierza[id] && (weapon == CSW_KNIFE) && (health < 255))
{
set_task(0.2,"DodajeHP", id + 8723)
}
else
remove_task(id + 8723);
return PLUGIN_CONTINUE;
}
public DodajeHP(id)
{
id-=8723;
if(!jest_medykiem[id] || Uber[id] == 100)
return PLUGIN_CONTINUE;
if(get_user_health(namierzany[id]) 255)
{
client_print(id,print_center,"Dodaje %d HP",Uber[id])
set_task(0.2,"DodajHPzUbera",id+9123)
}
else
client_print(id,print_center,"Nie ma Co dodac")
return PLUGIN_HANDLED;
}
public DodajHPzUbera(id)
{
id -= 9123
if(!is_user_alive(id) || !jest_medykiem[id])
{
remove_task(id+9123)
return PLUGIN_CONTINUE;
}
set_user_health(id,get_user_health(id)+5)
Uber[id]--;
if(Uber[id])
set_task(0.2,"DodajHPzUbera",id+9123)
else
remove_task(id+9123)
return PLUGIN_CONTINUE;
}
ręki nie dam, ale powinno działać
ps. jest ustawione , że leczy do 255, nie mój plugin i nie wiem, czy jak da się 300 nie będą wyskakiwać jakieś nieprzewidziane błędy
jak coś to ryzykuj i zmień tutaj (health < 255) i tutaj if(get_user_health(namierzany[id]) < 255) no i oczywiście tutaj client_print(id,print_chat,"Mozesz naladowac 255 HP graczowi.") na 300
Użytkownik Eustachy8 edytował ten post 01.03.2012 00:21
#4
Napisano 05.04.2012 01:10
ok dzięki ale jest mały problem,przy kompilacji wywala błędy i nie da się skompilować klasy
#5
Napisano 05.04.2012 10:23
brakowało jednego znaku
#include <amxmodx>
#include <amxmisc>
#include <engine>
#include <fun>
#include <fakemeta>
#include <hamsandwich>
#define PLUGIN "Medyk [TF2]"
#define VERSION "1.0"
#define AUTHOR "CheQ"
new g_MsgSync;
new g_MsgSync2;
new namierzany[32];
new bool:namierza[32]
new Uber[32];
new DodaneHP[32]
new bool:jest_medykiem[32];
public plugin_init()
{
register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR)
register_event("StatusValue", "showStatus", "be", "1=2", "2!0")
register_event("StatusValue", "hideStatus", "be", "1=1", "2=0")
register_forward(FM_PlayerPreThink, "PokazLadowanie");
RegisterHam(Ham_Spawn,"player","SpawnO",1);
register_clcmd("radio2","DodajUBER")
register_clcmd("say /pomoc","Pomoc")
g_MsgSync = CreateHudSyncObj()
g_MsgSync2 = CreateHudSyncObj()
}
public Pomoc(id)
{
if(jest_medykiem[id])
{
client_print(id,print_chat,"Gdy Nacelujesz na gracza zmien bron na noz i przytrzymaj e")
client_print(id,print_chat,"Za kazde 10 HP dostajesz 5 do wykorzystania (klawisz x)")
client_print(id,print_chat,"Mozesz naladowac 255 HP graczowi.")
client_print(id,print_chat,"Klasa Wykonana przez CheQ'a dla Cs-Otwock,pl")
}
}
public plugin_natives()
{
register_native("cod_medic","StworzMedyka",1)
}
public SpawnO(id)
{
if(jest_medykiem[id])
{
Uber[id] = 0
client_print(id,print_chat,"Nie wiesz jak grac Moca Medyka? Wpisz /pomoc")
}
}
public StworzMedyka(id,flaga)
{
if(flaga == 1)
jest_medykiem[id] = true
else
jest_medykiem[id] = false;
}
public showStatus(id)
{
// Sprawdza czy gracz jest polaczony
if (is_user_connected(id) && jest_medykiem[id])
{
new pid = read_data(2);
new Float:velocity_leczacy[3];
new Float:velocity_leczony[3];
pev(id, pev_origin, velocity_leczacy)
pev(pid, pev_origin, velocity_leczony)
if(velocity_leczacy[1] < velocity_leczony[1] + 10)
{
namierzany[id] = pid
namierza[id] = true;
}
}
}
public hideStatus(id)
{
ClearSyncHud(id, g_MsgSync)
namierza[id] = false;
}
public client_PreThink(id)
{
if(!jest_medykiem[id])
return PLUGIN_CONTINUE;
new weapon = get_user_weapon(id)
new health = get_user_health(namierzany[id])
if((pev(id,pev_button) & IN_USE) && namierza[id] && (weapon == CSW_KNIFE) && (health < 255))
{
set_task(0.2,"DodajeHP", id + 8723)
}
else
remove_task(id + 8723);
return PLUGIN_CONTINUE;
}
public DodajeHP(id)
{
id-=8723;
if(!jest_medykiem[id] || Uber[id] == 100)
return PLUGIN_CONTINUE;
if(get_user_health(namierzany[id]) < 255)
{
client_print(id,print_center,"Dodaje %d HP",Uber[id])
set_task(0.2,"DodajHPzUbera",id+9123)
}
else
client_print(id,print_center,"Nie ma Co dodac")
return PLUGIN_HANDLED;
}
public DodajHPzUbera(id)
{
id -= 9123
if(!is_user_alive(id) || !jest_medykiem[id])
{
remove_task(id+9123)
return PLUGIN_CONTINUE;
}
set_user_health(id,get_user_health(id)+5)
Uber[id]--;
if(Uber[id])
set_task(0.2,"DodajHPzUbera",id+9123)
else
remove_task(id+9123)
return PLUGIN_CONTINUE;
}
#6
Napisano 05.04.2012 10:24
Jeśli chcesz klase z tym pluginem napisz ją tak 
/* Plugin generated by AMXX-Studio */
/* Plugin generated by AMXX-Studio */
#include <amxmodx>
#include <amxmisc>
#include <codmod>
#define PLUGIN "New Plug-In"
#define VERSION "1.0"
#define AUTHOR "CheQ"
native cod_medic(id,flaga)
public plugin_init() {
register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR)
cod_register_class("Nazwa","Ulecza",1<<CSW_M4A1,0,0,0,0)
}
public cod_class_enabled(id)
{
cod_medic(id,1)
}
public cod_class_disabled(id)
{
cod_medic(id,0)
}
#7
Napisano 07.04.2012 11:46
Ernest wywala takie błędy:
Welcome to the AMX Mod X 1.8.1-300 Compiler.
Copyright © 1997-2006 ITB CompuPhase, AMX Mod X Team
codclass_myclass.sma(141) : warning 203: symbol is never used: "DodaneHP"
codclass_myclass.sma(141) : warning 204: symbol is assigned a value that is never used: "g_MsgSync2"
Header size: 1032 bytes
Code size: 4100 bytes
Data size: 2492 bytes
Stack/heap size: 16384 bytes; estimated max. usage=781 cells (3124 bytes)
Total requirements: 24008 bytes
2 Warnings.
Done.
PS:
Jak można to zrobiłbyś tak by miała ona tak:
Nazwa klasy: Lekarz Wojskowy
Opis:Ulecza na nozu + wskrzeszanie
Staty:
zdrowie:+20
int: +5
kond: +15
wytrz.: +25
I żeby była premium na ADMIN_LEVEL_H
Welcome to the AMX Mod X 1.8.1-300 Compiler.
Copyright © 1997-2006 ITB CompuPhase, AMX Mod X Team
codclass_myclass.sma(141) : warning 203: symbol is never used: "DodaneHP"
codclass_myclass.sma(141) : warning 204: symbol is assigned a value that is never used: "g_MsgSync2"
Header size: 1032 bytes
Code size: 4100 bytes
Data size: 2492 bytes
Stack/heap size: 16384 bytes; estimated max. usage=781 cells (3124 bytes)
Total requirements: 24008 bytes
2 Warnings.
Done.
PS:
Jak można to zrobiłbyś tak by miała ona tak:
Nazwa klasy: Lekarz Wojskowy
Opis:Ulecza na nozu + wskrzeszanie
Staty:
zdrowie:+20
int: +5
kond: +15
wytrz.: +25
I żeby była premium na ADMIN_LEVEL_H
Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: cod nowy
Paczka perkow.perki Napisany przez NAVIK, 24.03.2025 |
|
|
|||
CoD Nowy
Plugin na małe mapy.Napisany przez NAVIK, 16.02.2025 |
|
|
|||
CoD Nowy
Dodatkowe, osobne trzy linie opisu klasNapisany przez Rafii, 27.01.2025 |
|
|
|||
CoD Nowy
problem z kompilacjaNapisany przez Anonimowy09, 21.01.2025 |
|
|
|||
CoD Nowy
problem z HUDNapisany przez Anonimowy09, 10.01.2025 |
|
|
Użytkownicy przeglądający ten temat: 1
0 użytkowników, 1 gości, 0 anonimowych


Dodatki SourceMod













