Skocz do zawartości

  • Zaloguj korzystając z Facebooka Zaloguj korzystając z Twittera Zaloguj przez Steam Zaloguj poprzez Google      Logowanie »   
  • Rejestracja

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.

  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie

problem z bd ulepszonym


  • Nie możesz napisać tematu
  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
Brak odpowiedzi do tego tematu

#1 jawol1234

    Banned

  • Zbanowany

Reputacja: -6
Mniej niż zer0.

  • Postów:135
  • Imię:michał
  • Lokalizacja:Cybinka
Offline

Napisano 22.01.2012 10:06

mam tego bd na servie http://amxx.pl/topic...zonypoprawiony/ i widać tylko jak komuś zabieram na zielono a jak ktoć mi zabiera to nie widzę i jak sam sobie to też nie

cvary:
Bullet_Damage_Mode : 1
- 0 = Zawsze pokazuj hud
- 1 = pokazuj Hud tylko do ograniczonej odległości między atakujący a obrywającym (cvar ponizej)
Jeżeli przeczytacie poniższy cvar to zrozumiecie

Bullet_Damage_Distance Działa tylko gdy bullet_damage_mode jest na 1
- kiedy atakujący i obrywający jest max w X dystansie pokazuje HUD (def. 600)

Bullet_Damage_ShowWalls : 1
- 0 : wyłączone (domyślnie)
- 1 : pokazuj obrażenia przez ścianę .

Bullet_Show_Spec : 1
- 0 : Wyłączone
- 1 : Pokazuje obrażenia kiedy patrzysz na kogoś na specie.

Bullet_Hs_Mode 2
- 0 : Wyłączone
- 1 : Zawsze pokazuj Director Hud Message kiedy jest HeadShot
- 2 : Pokazuj HEADSHOT (napis) dla Atakującego i Obrywającego

Color_RGB_Victim :
( DEFAULT = 255000000 )
//kolory RGB DLA OBRYWAJĄCEGo
.

Color_RGB_Attacker
( DEFAULT = 000255000 )
DLA ATAKUJĄCEGO

Color_RGB_Ourself_Teammate
( DEFAULT = 255102021 )
//kiedy sam siebie z granata uderzysz


nowe cvary !!! 13 sierpnia 2011

Bullet_Text_Mode //1
- 0 : DIRECTOR HUD MESSAGE SIZE //(Director to samo co HUD tylko wieksza czcionka)
- 1 : HUD MESSAGE SIZE // Napis hud



Bullet_Show_Mode ( DEFAULT = Arch of Circle )ponizej numerki ze screenami // cvar odpowiada jak ma pokazywac zadane i otrzymane obrazenia

dobrze chce wszystko tak jak w linku?




Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych