Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X
| Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji. 
 | 
 
	
Prośba o pugin /knife
			
				
					
						
					
					#1
					 
					
				
				
				
					
				
			
				
			
			
			Napisano 18.01.2012 21:52
Kos ma być trzy.
Nazwy:
1.Kosa z flaga polski
2.Pseudo tasak
3.riddick_blade
za pomoc oferuje +
			
				
					
						
					
					#2
					 
					
				
				
				
					
				
			
				
			
			
			Napisano 18.01.2012 22:19
 
					
					
			
				
					
						
					
					#3
					 
					
				
				
				
					
				
			
				
			
			
			Napisano 19.01.2012 00:37
#include <amxmodx>
#include <amxmisc>
#include <engine>
#include <vault>
#include <fun>
#define PLUGIN "Knife Mod"
#define VERSION "1.0"
#define AUTHOR "spunko & Drako"
#define TASK_INTERVAL 4.0  
new knife_model[33]
new g_Menu
public plugin_init() {
    
    register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR)
    
    register_event( "Damage", "event_damage", "be" )
    register_event("CurWeapon","CurWeapon","be","1=1")
    
    g_Menu = register_menuid("Knife Mod")
    register_menucmd(g_Menu, 1023, "knifemenu")
    
    register_clcmd("say /knife", "display_knife")
}
public plugin_precache() {
    precache_model("models/knife-mod/v_butcher.mdl")
    precache_model("models/knife-mod/p_butcher.mdl")
    precache_model("models/v_riddickblade.mdl")
    precache_model("models/p_knife_pl.mdl")
    precache_model("models/p_knife.mdl")
}
public display_knife(id) {
    new menuBody[512]
    add(menuBody, 511, "\rKnife Mod\w^n^n")
    add(menuBody, 511, "1. Noz z flaga Polski^n")
    add(menuBody, 511, "2. Pseudo Tasak^n")
    add(menuBody, 511, "3. Riddick Blade^n")
    add(menuBody, 511, "0. Exit^n")
    
    new keys = ( 1<<0 | 1<<1 | 1<<2 | 1<<3 | 1<<4 | 1<<9 )
    show_menu(id, keys, menuBody, -1, "Knife Mod")
}
public knifemenu(id, key) {
    switch(key)
    {
        case 0: SetKnife(id , 4)
        case 1: SetKnife(id , 2)
        case 2: SetKnife(id , 3)
        default: return PLUGIN_HANDLED
    }
    return PLUGIN_HANDLED
}
public SetKnife(id , Knife) {
    knife_model[id] = Knife
    
    new Clip, Ammo, Weapon = get_user_weapon(id, Clip, Ammo)
    if ( Weapon != CSW_KNIFE )
        return PLUGIN_HANDLED
    
    new vModel[56],pModel[56]
    
    switch(Knife)
    {
        case 0: {
            format(vModel,55,"models/v_knife_pl.mdl")
            format(pModel,55,"models/p_knife.mdl")
        }
        case 1: {
            format(vModel,55,"models/knife-mod/v_butcher.mdl")
            format(pModel,55,"models/knife-mod/p_butcher.mdl")
        }
        case 2: {
            format(vModel,55,"models/knife-mod/v_riddickblade.mdl")
            format(pModel,55,"models/knife-mod/p_knife.mdl")
        }
    }
    
    entity_set_string(id, EV_SZ_viewmodel, vModel)
    entity_set_string(id, EV_SZ_weaponmodel, pModel)
    
    return PLUGIN_HANDLED;  
}
public CurWeapon(id)
    SetKnife(id, knife_model[id])       
+Modele ciężko było znaleźne model z nożem pl
Załączone pliki
Użytkownik Drako edytował ten post 19.01.2012 00:58
			
				
					
						
					
					#4
					 
					
				
				
				
					
				
			
				
			
			
			Napisano 19.01.2012 15:25
te pliki z początekiem v_ to sa od czego ?
a te p_ tez od czego ?
Użytkownik Pozdrawiam edytował ten post 19.01.2012 15:22
			
				
					
						
					
					#5
					 
					
				
				
				
					
				
			
				
			
			
			Napisano 19.01.2012 15:58
a modele z p_ to model z 3osoby
			
				
					
						
					
					#6
					 
					
				
				
				
					
				
			
				
			
			
			Napisano 19.01.2012 20:21
#include <amxmodx>
#include <amxmisc>
#include <engine>
#include <vault>
#include <fun>
#define PLUGIN "Knife Mod"
#define VERSION "1.0"
#define AUTHOR "spunko & Drako"
#define TASK_INTERVAL 4.0 
new knife_model[33]
new g_Menu
public plugin_init() {
   
    register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR)
   
    register_event( "Damage", "event_damage", "be" )
    register_event("CurWeapon","CurWeapon","be","1=1")
   
    g_Menu = register_menuid("Knife Mod")
    register_menucmd(g_Menu, 1023, "knifemenu")
   
    register_clcmd("say /knife", "display_knife")
}
public plugin_precache() {
    precache_model("models/knife-mod/v_knife_pl.mdl")
    precache_model("models/knife-mod/v_tasak.mdl")
    precache_model("models/knife-mod/v_riddickblade.mdl")
    precache_model("models/p_knife.mdl")
}
public display_knife(id) {
    new menuBody[512]
    add(menuBody, 511, "\rKnife Mod\w^n^n")
    add(menuBody, 511, "1. Noz z flaga Polski^n")
    add(menuBody, 511, "2. Pseudo Tasak^n")
    add(menuBody, 511, "3. Riddick Blade^n")
    add(menuBody, 511, "0. Exit^n")
   
    new keys = ( 1<<0 | 1<<1 | 1<<2 | 1<<3 | 1<<4 | 1<<9 )
    show_menu(id, keys, menuBody, -1, "Knife Mod")
}
public knifemenu(id, key) {
    switch(key)
    {
	    case 0: SetKnife(id , 4)
	    case 1: SetKnife(id , 2)
	    case 2: SetKnife(id , 3)
	    default: return PLUGIN_HANDLED
    }
    return PLUGIN_HANDLED
}
public SetKnife(id , Knife) {
    knife_model[id] = Knife
   
    new Clip, Ammo, Weapon = get_user_weapon(id, Clip, Ammo)
    if ( Weapon != CSW_KNIFE )
	    return PLUGIN_HANDLED
   
    new vModel[56],pModel[56]
   
    switch(Knife)
    {
	    case 0: {
		    format(vModel,55,"models/knife-mod/v_knife_pl.mdl")
		    format(pModel,55,"models/p_knife.mdl")
	    }
	    case 1: {
		    format(vModel,55,"models/knife-mod/v_tasak.mdl")
		    format(pModel,55,"models/p_knife.mdl")
	    }
	    case 2: {
		    format(vModel,55,"models/knife-mod/v_riddickblade.mdl")
		    format(pModel,55,"models/p_knife.mdl")
	    }
    }
   
    entity_set_string(id, EV_SZ_viewmodel, vModel)
    entity_set_string(id, EV_SZ_weaponmodel, pModel)
   
    return PLUGIN_HANDLED; 
}
public CurWeapon(id)
    SetKnife(id, knife_model[id]) 
Oczywiscie da sie zcompilerowac ale kiedy te modele dodam na serwr dam knife.amxx do plugins dopisze do plugin.ini knife.amxx po zmienieniu mapy wpisuje /knife i nic sie nie wyswietla
ktoś może wie czemu nie działa ?
			
				
					
						
					
					#7
					 
					
				
				
				
					
				
			
				
			
			
			Napisano 20.01.2012 14:59
#include <amxmodx>
#include <amxmisc>
#include <engine>
#include <fun>
#define PLUGIN "Knife Mod"
#define VERSION "1.0"
#define AUTHOR "spunko & Drako"
#define TASK_INTERVAL 4.0 
new knife_model[33]
new g_Menu
public plugin_init() {
   
    register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR)
   
    register_event( "Damage", "event_damage", "be" )
    register_event("CurWeapon","CurWeapon","be","1=1")
   
    g_Menu = register_menuid("Knife Mod")
    register_menucmd(g_Menu, 1023, "knifemenu")
   
    register_clcmd("say /knife", "display_knife")
}
public plugin_precache() {
    precache_model("models/knife-mod/v_knife_pl.mdl")
    precache_model("models/knife-mod/v_tasak.mdl")
    precache_model("models/knife-mod/v_riddickblade.mdl")
    precache_model("models/p_knife.mdl")
}
public display_knife(id) {
    new menuBody[512]
    add(menuBody, 511, "\rKnife Mod\w^n^n")
    add(menuBody, 511, "1. Noz z flaga Polski^n")
    add(menuBody, 511, "2. Pseudo Tasak^n")
    add(menuBody, 511, "3. Riddick Blade^n")
    add(menuBody, 511, "0. Exit^n")
   
    new keys = ( 1<<0 | 1<<1 | 1<<2 | 1<<9 )
    show_menu(id, keys, menuBody, -1, "Knife Mod")
}
public knifemenu(id, key) {
    switch(key)
    {
            case 0: SetKnife(id , 4)
            case 1: SetKnife(id , 2)
            case 2: SetKnife(id , 3)
            default: return PLUGIN_HANDLED
    }
    return PLUGIN_HANDLED
}
public SetKnife(id , Knife) {
    knife_model[id] = Knife
   
    new Clip, Ammo, Weapon = get_user_weapon(id, Clip, Ammo)
    if ( Weapon != CSW_KNIFE )
            return PLUGIN_HANDLED
   
    new vModel[56],pModel[56]
   
    switch(Knife)
    {
            case 0: {
                    format(vModel,55,"models/knife-mod/v_knife_pl.mdl")
                    format(pModel,55,"models/p_knife.mdl")
            }
            case 1: {
                    format(vModel,55,"models/knife-mod/v_tasak.mdl")
                    format(pModel,55,"models/p_knife.mdl")
            }
            case 2: {
                    format(vModel,55,"models/knife-mod/v_riddickblade.mdl")
                    format(pModel,55,"models/p_knife.mdl")
            }
    }
   
    entity_set_string(id, EV_SZ_viewmodel, vModel)
    entity_set_string(id, EV_SZ_weaponmodel, pModel)
   
    return PLUGIN_HANDLED; 
}
public CurWeapon(id)
    SetKnife(id, knife_model[id]) 
Spróbuj
			
				
					
						
					
					#8
					 
					
				
				
				
					
				
			
				
			
			
			Napisano 20.01.2012 16:30
			
				
					
						
					
					#9
					 
					
				
				
				
					
				
			
				
			
			
			Napisano 20.01.2012 22:42
Może jakiś inny użytkownik ci pomoże
			
				
					
						
					
					#10
					 
					
				
				
				
					
				
			
				
			
			
			Napisano 21.01.2012 16:00
wyłączyłem każdy plugin i nadal nie działa .
może plugin jest dobrze napisany tylko coś z moim serwem ?
Użytkownicy przeglądający ten temat: 1
0 użytkowników, 1 gości, 0 anonimowych


 Forum
 
Forum
 Użytkownicy
 
Użytkownicy
 Kalendarz
 
Kalendarz
 Dodatki SourceMod
 
Dodatki SourceMod





 
				
				 
				
				








