Skocz do zawartości

  • Zaloguj korzystając z Facebooka Zaloguj korzystając z Twittera Zaloguj przez Steam Zaloguj poprzez Google      Logowanie »   
  • Rejestracja

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.

  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie
CoD Nowy

Tor lotu rakiety!

cod nowy

  • Nie możesz napisać tematu
  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
7 odpowiedzi w tym temacie

#1 Hleb

    FC Barcelona <3

  • Użytkownik

Reputacja: 987
Master

  • Postów:405
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Damian
  • Lokalizacja:Sochaczew
Offline

Napisano 18.01.2012 20:34

Chciałem zmienić kąt wystrzelenia rakiety, tylko nie chodzi o kąt pionowy, tylko poziomy.
Chodzi o to, by nie zmieniając widoku gracza, np wystrzeliło pod kątem 45 stopni w lewo,
zupełnie nie wiem, jak się za to zabrać, ja w edycji wektora enta jeszcze ZIELONY jestem.

SMA ent'a rakiety

new Float: Origin[3], Float: vAngle[3], Float: Velocity[3];

entity_get_vector(id, EV_VEC_v_angle, vAngle);
entity_get_vector(id, EV_VEC_origin , Origin);

new Ent = create_entity("info_target");

entity_set_string(Ent, EV_SZ_classname, "rocket");
entity_set_model(Ent, "models/rpgrocket.mdl");

vAngle[0] *= -1.0;

entity_set_origin(Ent, Origin);
entity_set_vector(Ent, EV_VEC_angles, vAngle);

entity_set_int(Ent, EV_INT_effects, 2);
entity_set_int(Ent, EV_INT_solid, SOLID_BBOX);
entity_set_int(Ent, EV_INT_movetype, MOVETYPE_FLY);
entity_set_edict(Ent, EV_ENT_owner, id);

VelocityByAim(id, 1000 , Velocity);
entity_set_vector(Ent, EV_VEC_velocity ,Velocity);


A jak ma wyglądać, przedstawia rysunek (z "lotu ptaka", zakładamy ze odcinek gracz - celownik jest równoległy względem podłoża)

2..PNG
  • +
  • -
  • 0

Sprzedam:

System odznak premium do BF2 Rank Mod (dodatkowy sposób na zarobek)

 

Więcej Informacji na STEAM/GG/PW

 

 


#2 Trikolo

    Miszczu

  • Zbanowany

Reputacja: 111
Zaawansowany

  • Postów:348
  • GG:
  • Imię:Trikolo
  • Lokalizacja:Komputer
Offline

Napisano 18.01.2012 21:43

Można jakoś jaśniej nic nie rozumiem xD

#3 DarkGL

    Nie oddam ciasteczka !

  • Administrator

Reputacja: 6033
Godlike

  • Postów:10832
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Rafał
  • Lokalizacja:Warszawa
Offline

Napisano 18.01.2012 21:51

będą potrzebne ci dwa wektory oba uzyskasz za pomocą funkcji
angle_vector
http://www.amxmodx.o...?go=func&id=366

czyli pobierasz pev_v_angle gracza za pomocą funkcji angle_vector wyznacza ANGLEVECTOR_FORWARD i ANGLEVECTOR_RIGHT
normalizujesz te dwa wektory i dodajesz do siebie z uwzględnieniem sin ( kat pod jakim ma wylecieć ) jak ma być w lewo strone a nie w prawą to dajesz -sin(kat)

no i otrzymujesz wektor o który ci chodziło pomnóż go teraz o scalar i ustaw go w velocity

chcesz kod czy to ci wystarczy
  • +
  • -
  • 1

#4 sharkowy

    Lokalna anomalia sejsmiczna o nieustalonej genezie.

  • Przyjaciel

Reputacja: 71
Pomocny

  • Postów:1913
Offline

Napisano 18.01.2012 21:56

Automatyczna wiadomość


Ten temat został przeniesiony z forum:
ModyCall of Duty ModPytania
do
Scripting AMXXPytania


  • +
  • -
  • 0

2011 - Admin FFA

2011 ~ 2012 - Support Team

2012 ~ 2014 - Moderator

2014 - Junior Admin

2015 - Przyjaciel  R.I.P. sharkowy :(

 


#5 Hleb

    FC Barcelona <3

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 987
Master

  • Postów:405
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Damian
  • Lokalizacja:Sochaczew
Offline

Napisano 18.01.2012 22:02

Jeżeli Ci nie stanowi problemu, prosiłbym o kod
  • +
  • -
  • 0

Sprzedam:

System odznak premium do BF2 Rank Mod (dodatkowy sposób na zarobek)

 

Więcej Informacji na STEAM/GG/PW

 

 


#6 DarkGL

    Nie oddam ciasteczka !

  • Administrator

Reputacja: 6033
Godlike

  • Postów:10832
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Rafał
  • Lokalizacja:Warszawa
Offline

Napisano 18.01.2012 22:22

new Float:fAngles [ 3 ] , Float:fVector[ 3 ] , Float:fVector2[ 3 ];
	
pev( id , pev_v_angle , fAngles );
	
angle_vector( fAngles , ANGLEVECTOR_FORWARD , fVector );
angle_vector( fAngles , ANGLEVECTOR_RIGHT , fVector2 );
	
xs_vec_normalize( fVector , fVector );
xs_vec_normalize( fVector2 , fVector2 );
	
new Float: fScalar	=	sin( Kat );
	
xs_vec_mul_scalar( fVector2 , fScalar , fVector2 );
	
xs_vec_add( fVector , fVector2 , fVector );
	
xs_vec_mul_scalar( fVector , szybkosc_tez_float , fVector );
	
set_pev( Ent , pev_velocity , fVector );

Kat - pod jakim kątem jak ma być skręt w lewo a nie w prawo to przed sin stawiasz -
szybkosc_tez_float - szybkość poruszania się enta

wstawiasz ten kod zamiast
VelocityByAim(id, 1000 , Velocity);
  entity_set_vector(Ent, EV_VEC_velocity ,Velocity);

  • +
  • -
  • 1

#7 Hleb

    FC Barcelona <3

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 987
Master

  • Postów:405
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Damian
  • Lokalizacja:Sochaczew
Offline

Napisano 18.01.2012 22:31

błąd, kompilator nie rozpoznaje "sin", może chodzi o to

floatsin(kat)


@edit, wszystko śmiga jak należy ;)

Dark, +2 do reputy, pomoc udzielona

Użytkownik Hleb edytował ten post 18.01.2012 22:50

  • +
  • -
  • 0

Sprzedam:

System odznak premium do BF2 Rank Mod (dodatkowy sposób na zarobek)

 

Więcej Informacji na STEAM/GG/PW

 

 


#8 DarkGL

    Nie oddam ciasteczka !

  • Administrator

Reputacja: 6033
Godlike

  • Postów:10832
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Rafał
  • Lokalizacja:Warszawa
Offline

Napisano 18.01.2012 22:45

tak mój błąd pisałem kod na forum nawet nie sprawdzałem czy się kompiluje ;)
  • +
  • -
  • 0





Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: cod nowy

Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych