Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie
CoD Nowy

public TakeDamage[..] a kompatybilność z Damage Controlczy kod "public TakeDamage[..]" współpracuje z Damage Control

cod nowy public takedamage(this idinf damage control kompatybilność razem

  • Nie możesz napisać tematu
  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
2 odpowiedzi w tym temacie

#1 Tded

    Zaawansowany

  • Użytkownik

Reputacja: 6
Nowy

  • Postów:86
  • GG:
  • Imię:Tomasz
  • Lokalizacja:RTL
Offline

Napisano 15.01.2012 23:25

Witam.

Jak to dokładnie jest z tym kodem?

public TakeDamage(this, idinflictor, idattacker, Float:damage, damagebits)
{
if(!is_user_connected(idattacker))
return HAM_IGNORED;

if(!ma_klase[idattacker])
return HAM_IGNORED;

if(get_user_weapon(idattacker) == CSW_SCOUT && damagebits & DMG_BULLET)
cod_inflict_damage(idattacker, this, damage-=100, 0.3, idinflictor, damagebits);

if(get_user_weapon(idattacker) == CSW_AWP && damagebits & DMG_BULLET)
return HAM_IGNORED;
}


Mi osobiście ten kod nie działa prawidłowo, dla każdej klasy zachowuje się inaczej, na jednej nic nie zmienia, na innej powoduje, że bijemy po 20K.

Dlaczego? Szukałem fajnego sposobu na zwiększenie obrażeń zadawanych przez klasy premium,
ale jak tego używać gdzie na każdej z 15 klas skrypt zachowuje się inaczej.
Nie mogę zastosować Damage Control gdyż zmienia on DMG broni w każdej klasie(globalnie).
Więc pomyślałem, że można by połączyć te dwa sposoby, i tu nasuwają się pytania.

1. Czy to będzie działać?
2. Dlaczego skrypt zamieszony powyżej na każdej klasie działa inaczej?


Mam Pro CoD'a 40001 leveli, w inteligencje można dać maksymalnie 20010 pkt..
Jeżeli 100 oznacza w bazowa wartość zadawanych obrażeń np.: mamy 0 int., to bijemy po 100 hp, a 0,3 oznacza ilość DMG za 1 punkt inteligencji to w moim przypadku gdzie mam 20010 pkt. max DMG powinien wynosić 6103 GMD na strzał, jeżeli dobrze liczę.
Jak źle to proszę podać poprawny wzór.

3. Umiem mnożyć?

Użytkownik Tded edytował ten post 15.01.2012 23:30

  • +
  • -
  • 0

Dołączona grafika Dołączona grafikaDołączona grafika

ProCoD40001 s2.hit-makers.pl:27015________FFA s2.hit-makers.pl:27016________

Dołączona grafika_______Dołączona grafika


#2 G[o]Q

    I'm G[o]Q

  • Przyjaciel

Reputacja: 1 344
Godlike

  • Postów:3 563
  • Steam:steam
  • Imię:Krzysiek
  • Lokalizacja:C: / program Files / Valve / Cstrike / G[o]Q.dem
Offline

Napisano 15.01.2012 23:30

pokaz caly kod bo pewnie zle ustawiasz flage ma_klase :D
  • +
  • -
  • 0
Manual ponad wszystko, konsola ponad manual :D :&

Chcesz wysłać do mnie PW ? użyj nazwy GoQ zamiast G[o]Q
Chcesz Kupić moduł płatności via Pukawka,Tserwery, Gamesol, Zabijaka do mojego sklepu? napisz PW cena to tylko 10 zł/sztuka

GG:6022845 (nie pomagam za free osobom ponizej rangi MoD) :D

#3 Tded

    Zaawansowany

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 6
Nowy

  • Postów:86
  • GG:
  • Imię:Tomasz
  • Lokalizacja:RTL
Offline

Napisano 18.01.2012 09:09

codclass_strzelecwyborowy(poprawiony).sma bije jak być chciał a nie mógł mimo ze w kodzie ma pokaźne sumki a bije po 20/30
codclass_WyszkolonySniper.sma z podobnie do klasy wyżej bije za mało, powinien bić na raz(full inteligencja) a bije po 200/300
codclass_ZawodowySaper.sma inteligencja ustawiona na 0 a bije po 2k do 20k

Gdzie tu logika, to łamie prawa natury!

Co do flagi pewnie tak, nawet nie wiedziałem, że się ją edytuje :D

[ref]

Jak to w takim razie jak prawidłowo ustawić te flagę?

Użytkownik Tded edytował ten post 18.01.2012 09:09

  • +
  • -
  • 0

Dołączona grafika Dołączona grafikaDołączona grafika

ProCoD40001 s2.hit-makers.pl:27015________FFA s2.hit-makers.pl:27016________

Dołączona grafika_______Dołączona grafika






Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: cod nowy, public takedamage(this idinf, damage control, kompatybilność, razem

Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych