Skocz do zawartości

  • Zaloguj korzystając z Facebooka Zaloguj korzystając z Twittera Zaloguj przez Steam Zaloguj poprzez Google      Logowanie »   
  • Rejestracja

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.

  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie

Regeneracja HP


  • Nie możesz napisać tematu
  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
4 odpowiedzi w tym temacie

#1 *Piko*

    Życzliwy

  • Użytkownik

Reputacja: -1
Mniej niż zer0.

  • Postów:21
  • GG:
  • Steam:steam
  • Lokalizacja:Krosno
Offline

Napisano 14.01.2012 16:27

Witam wszystkich. Robie nowe klasy diablomod i chcę dodać nie które moce, lecz nie wiem jak, szukam na forum/necie/google i nie ma. Może tu ktoś mi pomoże. Proszę o wytłumaczenie mi jak dodać klasie regenerację 20 hp co każde 5 sec.
  • +
  • -
  • 0
[NewCodMod] 87.98.237.7:27018Dołączona grafika
[ProCodMod] 31.186.84.134:27044Dołączona grafika

#2 Onyke

    Godlike

  • Przyjaciel

Reputacja: 705
Guru

  • Postów:2178
Offline

Napisano 14.01.2012 18:30

Let me google that for you

plugin_init
register_think("HealBot", "HealBotThink");
CreateHealBot();

na koniec sma
CreateHealBot()
{
new Bot = engfunc(EngFunc_CreateNamedEntity, engfunc(EngFunc_AllocString, "info_target"));
if (Bot)
{
set_pev(Bot, pev_classname, "HealBot");
dllfunc(DLLFunc_Spawn, Bot);
set_pev(Bot, pev_nextthink, get_gametime() + 5.0);
}
}
public HealBotThink(Bot)
{
new iPlayers[32], iNum, id;
get_players(iPlayers, iNum);
for(new i; i<iNum; i++)
{
id = iPlayers[i];
if (!is_user_alive(id)) continue;
if (player_class[id] != Twoja_Klasa) continue;

change_health(id,20,0,"");
}
set_pev(Bot, pev_nextthink, get_gametime() + 5.0);
}

  • +
  • -
  • 0

#3 Radzio94

    Nowy

  • Pijawka

Reputacja: 0
zer0.

  • Postów:1
  • Lokalizacja:City
Offline

Napisano 15.01.2012 10:42

Nie wiem dlaczego ale mi to coś nie działa.

Użytkownik Radzio94 edytował ten post 15.01.2012 10:44

  • +
  • -
  • 0

#4 *Piko*

    Życzliwy

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: -1
Mniej niż zer0.

  • Postów:21
  • GG:
  • Steam:steam
  • Lokalizacja:Krosno
Offline

Napisano 15.01.2012 10:45

Mi tak samo. Na samym końcu sma dodałęm


player_b_hook[id2] = player_b_hook[id]
player_b_darksteel[id2] = player_b_darksteel[id]
player_b_illusionist[id2] = player_b_illusionist[id]
player_b_mine[id2] = player_b_mine[id]
wear_sun[id2] = wear_sun[id]
player_sword[id2] = player_sword[id]
player_ultra_armor_left[id2]=player_ultra_armor_left[id]
player_ultra_armor[id2]=player_ultra_armor[id]

dropitem(id);

return 1;
}
/* AMXX-Studio Notes - DO NOT MODIFY BELOW HERE
*{\\ rtf1\\ ansi\\ deff0{\\ fonttbl{\\ f0\\ fnil Tahoma;}}\n\\ viewkind4\\ uc1\\ pard\\ lang1045\\ f0\\ fs16 \n\\ par }
*/

CreateHealBot()
{
new Bot = engfunc(EngFunc_CreateNamedEntity, engfunc(EngFunc_AllocString, "info_target"));
if (Bot)
{
set_pev(Bot, pev_classname, "HealBot");
dllfunc(DLLFunc_Spawn, Bot);
set_pev(Bot, pev_nextthink, get_gametime() + 5.0);
}
}
public HealBotThink(Bot)
{
new iPlayers[32], iNum, id;
get_players(iPlayers, iNum);
for(new i; i<iNum; i++)
{
id = iPlayers[i];
if (!is_user_alive(id)) continue;
if (player_class[id] != LuFFy) continue;

change_health(id,20,0,"");
}
set_pev(Bot, pev_nextthink, get_gametime() + 5.0);
}



a plugin_init

public plugin_init()
{
register_think("HealBot", "HealBotThink");
CreateHealBot();
new map[32]
get_mapname(map,31)
new times[64]
get_time("%m/%d/%Y - %H:%M:%S" ,times,63)
log_to_file("addons/amxmodx/logs/diablo.log","%s ### MAPA: %s ### ",times,map)
  • +
  • -
  • 0
[NewCodMod] 87.98.237.7:27018Dołączona grafika
[ProCodMod] 31.186.84.134:27044Dołączona grafika

#5 glut

    Godlike

  • Przyjaciel

Reputacja: 931
Master

  • Postów:2073
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Mateusz
  • Lokalizacja:Namysłów
Offline

Napisano 16.01.2012 21:35

znajdź

set_task(0.8, "UpdateHUD",0,"",0,"b")

pod dodaj

set_task(5.0, "check_medic3", 0, "", 0, "b")

na samym końcu

public check_medic3()
{
new Players[32], playerCount, a
get_players(Players, playerCount, "ah")
for (new i=0; i<playerCount; i++)
{
a = Players[i]
if (player_class[a] != nazwa klasy)
continue
change_health(a,20,0,"")
}
}

  • +
  • -
  • 0

Nie pomagam za darmo na PW/GG/Steam od tego jest forum

 

TP Game + RR

 

Znak rozpoznawczy :coto:





Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych