Skocz do zawartości

  • Zaloguj korzystając z Facebooka Zaloguj korzystając z Twittera Zaloguj przez Steam Zaloguj poprzez Google      Logowanie »   
  • Rejestracja

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.

  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie

Vip usuniecie armora


  • Nie możesz napisać tematu
  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
2 odpowiedzi w tym temacie

#1 Kogut

    Wszechpomocny

  • Użytkownik

Reputacja: 48
Pomocny

  • Postów:317
  • GG:
  • Lokalizacja:warszawa
Offline

Napisano 14.01.2012 10:16

Witam posiadam takiego vipa na serwerze
//Bf2 Rank Mod VIP File
//Contains subroutines for all VIP features.
#if defined bf2_vip_included
#endinput
#endif
#define bf2_vip_included
static const COLOR[] = "^x04" //green
new gmsgSayText;
new g_MsgSync;
new health_add, health_hs_add, health_max, nKiller, nKiller_hp, nHp_add, nHp_max, mpd, mkb, mhb;
new g_menu_active, g_menu_runda;
new bool:HasC4[33];
#define DAMAGE_RECIEVED
#define Keysrod (1<<0)|(1<<1)|(1<<9) // Keys: 1234567890
new round;
/* #if defined DAMAGE_RECIEVED
new g_MsgSync2
#endif */
stock initVip()
{
mpd = register_cvar("bf2_vip_money_per_damage","3")
mkb = register_cvar("bf2_vip_money_kill_bonus","500")
mhb = register_cvar("bf2_vip_money_hs_bonus","300")
health_add = register_cvar("bf2_vip_hp", "15")
health_hs_add = register_cvar("bf2_vip_hp_hs", "30")
health_max = register_cvar("bf2_vip_max_hp", "200")
g_menu_active = register_cvar("bf2_vip_menu", "1")
g_menu_runda = register_cvar("bf2_vip_menu_runda", "3")
g_MsgSync = CreateHudSyncObj()
/* #if defined DAMAGE_RECIEVED
g_MsgSync2 = CreateHudSyncObj()
#endif */
register_clcmd("say /vip","ShowMotd")

register_event("DeathMsg", "hook_death", "a", "1>0")
register_logevent("Round_Reset", 2, "1=Game_Commencing")
register_event("TextMsg", "Round_Reset", "a", "2&Game_will_restart_in")
register_event("Damage","Damage","b")
register_event("Damage", "on_damage", "b", "2!0", "3=0", "4!0")

gmsgSayText = get_user_msgid("SayText")
register_clcmd("say", "handle_say")
}
public handle_say(id)
{
new said[192]
read_args(said,192)
if( ( containi(said, "vips") != -1 && containi(said, "vip") != -1 ) || contain(said, "/vips") != -1 )
set_task(0.1,"print_adminlist",id)
return PLUGIN_CONTINUE
}
public print_adminlist(user)
{
new adminnames[33][32]
new message[256]
new id, count, x, len

for(id = 1 ; id <= gMaxPlayers ; id++)
if(is_user_connected(id))
if(get_user_flags(id) & VIP)
get_user_name(id, adminnames[count++], 31)

len = format(message, 255, "%s VIP'y ONLINE: ",COLOR)
if(count > 0)
{
for(x = 0 ; x < count ; x++)
{
len += format(message[len], 255-len, "%s%s ", adminnames[x], x < (count-1) ? ", ":"")
if(len > 96 )
{
print_message(user, message)
len = format(message, 255, "%s ",COLOR)
}
}
print_message(user, message)
}
else
{
len += format(message[len], 255-len, "Brak Vip'ow Online")
print_message(user, message)
}
}
print_message(id, msg[]) {
message_begin(MSG_ONE, gmsgSayText, {0,0,0}, id)
write_byte(id)
write_string(msg)
message_end()
}
public Round_Reset()
{
round = 0;
}
public hook_death()
{
// Killer id
nKiller = read_data(1)

if ( (read_data(3) == 1) && (read_data(5) == 0) )
{
nHp_add = get_pcvar_num (health_hs_add)
}
else
nHp_add = get_pcvar_num (health_add)
nHp_max = get_pcvar_num (health_max)
// Updating Killer HP
if(!(get_user_flags(nKiller) & VIP))
return;

nKiller_hp = get_user_health(nKiller)
nKiller_hp += nHp_add
// Maximum HP check
if (nKiller_hp > nHp_max) nKiller_hp = nHp_max
set_user_health(nKiller, nKiller_hp)
// Hud message "Healed +15/+30 hp"
set_hudmessage(0, 255, 0, -1.0, 0.15, 0, 1.0, 1.0, 0.1, 0.1, -1)
show_hudmessage(nKiller, "Healed +%d hp", nHp_add)
// Screen fading
message_begin(MSG_ONE, get_user_msgid("ScreenFade"), {0,0,0}, nKiller)
write_short(1<<10)
write_short(1<<10)
write_short(0x0000)
write_byte(0)
write_byte(0)
write_byte(200)
write_byte(75)
message_end()

}
public menu_vip(id)
{
new menu = menu_create("\rV.I.P - Menu Broni:", "menu_vip_wybor")

menu_additem(menu, "\wM4A1\r+\wDeagle\r+\wGranaty", "0", 0)
menu_additem(menu, "\wAK47\r+\wDeagle\r+\wGranaty", "1", 0)

menu_setprop(menu, MPROP_EXIT, MEXIT_ALL)
menu_display(id, menu, 0)
}
public menu_vip_wybor(id, menu, item)
{
if (item == MENU_EXIT)
{
menu_destroy(menu)

return PLUGIN_HANDLED
}
new data[6], iName[64]
new acces, callback
menu_item_getinfo(menu, item, acces, data,5, iName, 63, callback)

// dodaje wybor pod klawisze
new key = str_to_num(data)

// teraz ustawiamy co ma wykonywac itp kazdy klawisz
switch(key)
{
case 0:
{
if (user_has_weapon(id, CSW_C4) && get_user_team(id) == 1)
{
HasC4[id] = true;
}
else
{
HasC4[id] = false;
}

strip_user_weapons (id)
fm_give_item(id,"weapon_m4a1")
cs_set_user_bpammo(id, CSW_M4A1, 90)
fm_give_item(id,"weapon_deagle")
cs_set_user_bpammo(id, CSW_DEAGLE, 35)
fm_give_item(id,"weapon_knife")
fm_give_item(id, "weapon_hegrenade");
fm_give_item(id, "weapon_flashbang");
fm_give_item(id, "weapon_flashbang");
fm_give_item(id, "weapon_smokegrenade");
switch (numofbadges[id])
{
case 0 .. 22:
{
fm_give_item(id, "item_assaultsuit");
}
}
fm_give_item(id, "item_thighpack");
client_print(id, print_center, "Wziales M4A1, Deagle i HE!")

if (HasC4[id])
{
fm_give_item(id, "weapon_c4");
cs_set_user_plant(id, 1, 1);
}
menu_destroy(menu)
return PLUGIN_HANDLED
}
case 1:
{
if (user_has_weapon(id, CSW_C4) && get_user_team(id) == 1)
{
HasC4[id] = true;
}
else
{
HasC4[id] = false;
}

strip_user_weapons (id)
fm_give_item(id,"weapon_ak47")
cs_set_user_bpammo(id, CSW_AK47, 90)
fm_give_item(id,"weapon_deagle")
cs_set_user_bpammo(id, CSW_DEAGLE, 35)
fm_give_item(id,"weapon_knife")
fm_give_item(id, "weapon_hegrenade");
fm_give_item(id, "weapon_flashbang");
fm_give_item(id, "weapon_flashbang");
fm_give_item(id, "weapon_smokegrenade");
switch (numofbadges[id])
{
case 0 .. 22:
{
fm_give_item(id, "item_assaultsuit");
}
}
fm_give_item(id, "item_thighpack");

if (HasC4[id])
{
fm_give_item(id, "weapon_c4");
cs_set_user_plant(id, 1, 1);
}
menu_destroy(menu)
return PLUGIN_HANDLED
}
}
menu_destroy(menu)
return PLUGIN_HANDLED
}
public on_damage(id)
{
new attacker = get_user_attacker(id)

#if defined DAMAGE_RECIEVED
// id should be connected if this message is sent, but lets check anyway
if ( is_user_connected(id) && is_user_connected(attacker) )
{
if (get_user_flags(attacker) & VIP)
{
new damage = read_data(2)

//set_hudmessage(255, 0, 0, 0.45, 0.50, 2, 0.1, 4.0, 0.1, 0.1, -1)
//ShowSyncHudMsg(id, g_MsgSync2, "%i^n", damage)
#else
if ( is_user_connected(attacker) && if (get_user_flags(attacker) & VIP) )
{
new damage = read_data(2)
#endif
set_hudmessage(0, 100, 200, -1.0, 0.55, 2, 0.1, 4.0, 0.02, 0.02, -1)
ShowSyncHudMsg(attacker, g_MsgSync, "%i^n", damage)
}
}
}
public Damage(id)
{
new weapon, hitpoint, attacker = get_user_attacker(id,weapon,hitpoint)
if(attacker<=gMaxPlayers && is_user_alive(attacker) && attacker!=id)
{
if (get_user_flags(attacker) & VIP)
{
new money = read_data(2) * get_pcvar_num(mpd)
if(hitpoint==1) money += get_pcvar_num(mhb)
cs_set_user_money(attacker,cs_get_user_money(attacker) + money)
}
}
}
public ShowMotd(id)
{
show_motd(id, "vip.txt")
}

I chciałbym by przy menu wyboru braniu nie dawało armora lecz nigdzie nie mogę znaleźć tej funkcji.
  • +
  • -
  • 0

#2 DarkGL

    Nie oddam ciasteczka !

  • Administrator

Reputacja: 6033
Godlike

  • Postów:10831
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Rafał
  • Lokalizacja:Warszawa
Offline

Napisano 14.01.2012 11:00

fm_give_item(id, "item_assaultsuit");
to daje armor
  • +
  • -
  • 1

#3 Kogut

    Wszechpomocny

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 48
Pomocny

  • Postów:317
  • GG:
  • Lokalizacja:warszawa
Offline

Napisano 14.01.2012 11:15

dzięki wielkie
  • +
  • -
  • 0




Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych