[ROZWIĄZANE] [COD] Przerabianie perków, i...
chemijoo
13.01.2012
Witam, mógłby mi ktoś powiedzieć, co trzeba zrobić (usunąć zapewne) aby przerobić ten perk tak, aby miał tylko 1/3 że pojawisz się na respie przeciwnika? (brak stroju przeciwnika)
Oraz przerobienie tego perka na klasę, która będzie mogła się uleczyć raz w rundzie (o 70% hp najlepiej, nie o całe hp). Statystyki klasy uzupelnie sam (wpiszcie 0), nazwe tez.
Jakby ktoś mógł napisać co zrobił, by to przerobić byłbym wdzięczny (na przyszłość bym już nie zawracał wam głowy). proszę mnie nie odsyłać do poradników. Próbowalem.
Dziękuję.
Sorki, proszę usunąc temat.
Użytkownik chemijoo edytował ten post 13.01.2012 19:18
/* Plugin generated by AMXX-Studio */ #include <amxmodx> #include <codmod> #include <hamsandwich> #include <cstrike> #include <colorchat> new const perk_name[] = "Ksiega szpiega"; new const perk_desc[] = "Masz 1/3 szansy na odrodzenie sie u wroga oraz wygladsz jak wrog"; new bool:ma_perk[33]; new wartosc_perku[33]; new CT_Skins[4][] = {"sas","gsg9","urban","gign"}; new Terro_Skins[4][] = {"arctic","leet","guerilla","terror"} public plugin_init() { register_plugin(perk_name, "1.0", "QTM_Peyote"); cod_register_perk(perk_name, perk_desc, 2, 4); RegisterHam(Ham_Spawn, "player", "Spawn", 1); } public cod_perk_enabled(id, wartosc) { wartosc_perku[id] = wartosc; ma_perk[id] = true; ColorChat(id, GREEN, "Perk %s stworzony przez www.PluginyMody.webd.pl", perk_name); } public cod_perk_disabled(id) { ZmienUbranie(id, 1); ma_perk[id] = false; } public Spawn(id) { if(!is_user_alive(id)) return; if(!ma_perk[id]) return; if(!random(wartosc_perku[id])) { new CsTeams:team = cs_get_user_team(id); cs_set_user_team(id, (team == CS_TEAM_CT)? CS_TEAM_T: CS_TEAM_CT); ExecuteHam(Ham_CS_RoundRespawn, id); cs_set_user_team(id, team); } ZmienUbranie(id, 0); } public ZmienUbranie(id, reset) { if (!is_user_connected(id)) return PLUGIN_CONTINUE; if(reset) cs_reset_user_model(id); else { new num = random_num(0,3); cs_set_user_model(id, (cs_get_user_team(id) == CS_TEAM_T)? CT_Skins[num]: Terro_Skins[num]); } return PLUGIN_CONTINUE; }
Oraz przerobienie tego perka na klasę, która będzie mogła się uleczyć raz w rundzie (o 70% hp najlepiej, nie o całe hp). Statystyki klasy uzupelnie sam (wpiszcie 0), nazwe tez.
/* Plugin generated by AMXX-Studio */ #include <amxmodx> #include <codmod> #include <fakemeta> new const perk_name[] = "Apteczka"; new const perk_desc[] = "Raz na runde mozesz sie uleczyc"; new bool:perk_uzyty[33]; public plugin_init() { register_plugin(perk_name, "1.0", "QTM_Peyote"); cod_register_perk(perk_name, perk_desc); register_forward(FM_EmitSound, "EmitSound"); register_event("ResetHUD", "ResetHUD", "abe"); } public cod_perk_enabled(id) perk_uzyty[id] = false; public cod_perk_used(id) { if(perk_uzyty[id]) { client_print(id, print_center, "Apteczki mozna uzyc raz na runde"); return PLUGIN_CONTINUE; } new Float:max_health = 100.0+cod_get_user_health(id); if(get_user_health(id) == max_health) return PLUGIN_CONTINUE; set_pev(id, pev_health, max_health); perk_uzyty[id] = true; return PLUGIN_CONTINUE; } public ResetHUD(id) perk_uzyty[id] = false;
Jakby ktoś mógł napisać co zrobił, by to przerobić byłbym wdzięczny (na przyszłość bym już nie zawracał wam głowy). proszę mnie nie odsyłać do poradników. Próbowalem.
Dziękuję.
Sorki, proszę usunąc temat.
Użytkownik chemijoo edytował ten post 13.01.2012 19:18
DarkGL
14.01.2012
Wiadomość wygenerowana automatycznie
Ten temat został zamknięty przez moderatora.
Powód: Pomoc udzielona
Jeśli się z tym nie zgadzasz,
raportuj ten post, a moderator lub administrator rozpatrzy go ponownie.
Z pozdrowieniami,
Zespół AMXX.PL
Ten temat został zamknięty przez moderatora.
Powód: Pomoc udzielona
Jeśli się z tym nie zgadzasz,

Z pozdrowieniami,
Zespół AMXX.PL