Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie
CoD Nowy

problem z klasą - errory (Elitarny żołnierz)

cod nowy

  • Nie możesz napisać tematu
  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
Brak odpowiedzi do tego tematu

#1 Eustachy8

    Wszechpomocny

  • Użytkownik

Reputacja: 116
Zaawansowany

  • Postów:304
  • Imię:Kuba
  • Lokalizacja:Buczacz
Offline

Napisano 12.01.2012 17:48

Witam!

klasa wywala mi errory, serwer nie pada, ale przydało by się je poprawić. Pomoże ktoś?


L 01/11/2012 - 03:37:16: Start of error session.
L 01/11/2012 - 03:37:16: Info (map "de_nuke") (file "addons/amxmodx/logs/error_20120111.log")
L 01/11/2012 - 03:37:16: Invalid event (name "Spawn") (plugin "codclass_elitarnyzolnierz.amxx")
L 01/11/2012 - 03:37:16: [AMXX] Displaying debug trace (plugin "codclass_elitarnyzolnierz.amxx")
L 01/11/2012 - 03:37:16: [AMXX] Run time error 10: native error (native "register_event")
L 01/11/2012 - 03:37:16: [AMXX]    [0] codclass_elitarnyzolnierz_323487.sma::plugin_init (line 36) 

a oto kod klasy



/* Plugin generated by AMXX-Studio */

#include <amxmodx>
#include <amxmisc>
#include <codmod>
#include <engine>
#include <hamsandwich>
#include <cstrike>
#include <fun>
#include <fakemeta>
#include <fakemeta_util>

#define DMG_BULLET (1<<1)


new bool:ma_klase[33];

new const nazwa[] = "Elitarny zolnierz";
new const opis[] = "Dwie MP5, dodatkowe 5(+inteligencja) obrazen";
new const bronie = (1<<CSW_MP5NAVY | 1<<CSW_ELITE);
new const zdrowie = 15;
new const kondycja = 7;
new const inteligencja = 0;
new const wytrzymalosc = 3;

public plugin_init() 
{
register_plugin(nazwa, "1.0", "QTM_Peyote");

cod_register_class(nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc);

register_event("CurWeapon", "CurWeapon", "be", "1=1");

RegisterHam(Ham_TakeDamage, "player", "TakeDamage");

register_event("Spawn", "Spawn", "be", "1=1")
}

public cod_class_enabled(id)


ma_klase[id] = true;



public cod_class_disabled(id)
ma_klase[id] = false;

public Spawn(id)
{
                if(ma_klase[id])

       cs_set_user_bpammo(id, CSW_MP5NAVY, 200)
}

public plugin_precache()
{

                                precache_model("models/v_mp5dual.mdl");
                                //powyżej zmieniasz ścieżki do nowych modeli
}
public CurWeapon(id)
{
                                new weapon = read_data(2);

                                if(ma_klase[id]) //tutaj wstawiamy ma_klase lub ma_perk
                                {
                                                                if(weapon == CSW_MP5NAVY) //tutaj ustawiamy broń, jakiej model będziemy zmieniać
                                                                {
                                                                                                set_pev(id, pev_viewmodel2, "models/v_mp5dual.mdl")

//tu dajemy ścieżkę do nowego modeli v_

                                                                }
                                }
new iWeapon = read_data(2);
                new iEnt;

                static Float:fSpeedMultiplier = 0.85;

                if(iWeapon == CSW_MP5NAVY)
                {
                                iEnt = fm_find_ent_by_owner(-1, "weapon_mp5navy", id)

                                set_pdata_float( iEnt, 46, ( get_pdata_float(iEnt, 46, 4) * fSpeedMultiplier), 4 );
                                set_pdata_float( iEnt, 47, ( get_pdata_float(iEnt, 47, 4) * fSpeedMultiplier), 4 );
                }



}


public TakeDamage(this, idinflictor, idattacker, Float:damage, damagebits)
{
if(!is_user_connected(idattacker))
return HAM_IGNORED;

if(!ma_klase[idattacker])
return HAM_IGNORED;

if(get_user_weapon(idattacker) == CSW_MP5NAVY && damagebits & DMG_BULLET)
cod_inflict_damage(idattacker, this, 5.0, 0.19, idinflictor, damagebits);

return HAM_IGNORED;
}


  • +
  • -
  • 0

24azdk0.jpg
b_350_20_692108_381007_FFFFFF_000000.png
 






Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: cod nowy

Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych