Skocz do zawartości

  • Zaloguj korzystając z Facebooka Zaloguj korzystając z Twittera Zaloguj przez Steam Zaloguj poprzez Google      Logowanie »   
  • Rejestracja

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.

  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie

[ROZWIĄZANE] Problem z if'ami w DeathMSG.


  • Zamknięty Temat jest zamknięty
1 odpowiedź w tym temacie

#1 FetaGreen

    Profesjonalista

  • Użytkownik

Reputacja: 40
Pomocny

  • Postów:175
  • Imię:Łukasz
  • Lokalizacja:Nysa
Offline

Napisano 09.01.2012 16:19

Witam.
Mam problem z tą funkcja od DeathMSG
Problem:
Gdy zabije kogoś osiągnięcie np. Silent Killer dodaje się wtedy gdy nie powinno, bo nie bylo zabicia z noza i headshota z niego.
A teraz budowa pluginu:


public plugin_init(){
register_event("DeathMsg", "event_Death", "a");
}


I funkcja event_Death:

public event_Death(){
new attacker = read_data(1);
new ofiara = read_data(2);
new headshot = read_data(3);

new mapname[20];
get_mapname(mapname, sizeof mapname - 1);

if(get_user_team(attacker) != get_user_team(ofiara))
totalkills[attacker]++;

if(ofiara != attacker && attacker != 0){

if(get_user_team(attacker) != get_user_team(ofiara)){

if(is_user_alive(attacker)){
new weapon = get_user_weapon(attacker);

if(!gszUserAchviement[attacker][9]){
if(headshot && weapon == CSW_KNIFE){
Silent_Killer[attacker]++;
checkAchv(attacker);
emit_sound(attacker, CHAN_STREAM, gszUnlockedSound, 1.0, ATTN_NORM, 0, PITCH_NORM);
}
}
if(headshot && weapon == CSW_AWP || weapon == CSW_SCOUT){
sniper_kill[attacker]++;
checkAchv(attacker);
}
else if(weapon == CSW_AWP || weapon == CSW_SCOUT){
sniper_hs[attacker]++;
checkAchv(attacker);
}

if(headshot && weapon == CSW_DEAGLE){
DeagleShot[attacker]++;
checkAchv(attacker);
if(gszUserAchviement[attacker][1] != 1){
set_hudmessage(255, 255, 255, 0.0, 0.87, 0, 1.5, 1.5, 0.5, 0.5, 4);
show_hudmessage(attacker, "Headshot isn't hard : 1 / 1");
emit_sound(attacker, CHAN_STREAM, gszUnlockedSound, 1.0, ATTN_NORM, 0, PITCH_NORM);
}
}
if(containi(mapname, "de_dust") != -1){
zabil[attacker]++;
checkAchv(attacker);

if(zabil[attacker] <= 100){
set_hudmessage(255, 255, 255, 0.0, 0.87, 0, 1.5, 1.5, 0.5, 0.5, 3);
show_hudmessage(attacker, "Sandman : %d / 100", zabil[attacker]);
}
}
if(!gszUserAchviement[attacker][7]){
if(weapon == CSW_KNIFE){
KillsStab[attacker]++;
checkAchv(attacker);
if(KillsStab[attacker] < 250){
set_hudmessage(255, 255, 255, 0.0, 0.87, 0, 1.5, 1.5, 0.5, 0.5, 3);
show_hudmessage(attacker, "Knife Stabbed : %d / 250", KillsStab[attacker]);
}
}
}
if(!gszUserAchviement[attacker][0]){
if(Kills[attacker] > 1 && Kills[attacker] <= 6){
Kills[attacker]++;
set_hudmessage(255, 255, 255, 0.0, 0.87, 0, 1.5, 1.5, 0.5, 0.5, 3);
show_hudmessage(attacker, "Damn Killer : %d / 6", Kills[attacker]);
checkAchv(attacker);
}
}
if(!is_user_alive(attacker)){
new weapon2 = get_user_weapon(attacker);

if(gszUserAchviement[attacker][5] == 0 && weapon2 == CSW_HEGRENADE){
new szName[32];
get_user_name(attacker, szName, 31);

gszUserAchviement[attacker][5] = 1;
getOsiagniecia[attacker]++;
ColorChat(0, GREEN, "[RankMod 1.0]^3 %s^1 odblokowal osiagniecie^3 Premature burial", szName);
emit_sound(attacker, CHAN_STREAM, gszUnlockedSound, 1.0, ATTN_NORM, 0, PITCH_NORM);
gPoints[attacker] += 45;
}
}
if(is_user_alive(attacker)){
new weapon3 = get_user_weapon(attacker);

if(gszUserAchviement[attacker][6] == 0 && weapon3 == CSW_HEGRENADE){
grenade[attacker]++;
checkGrenadeAchv(attacker);
}
}

checkAchv(attacker);
SprawdzPoziom(attacker);
Kills[ofiara] = 0;
Zapisz(attacker);
SaveData(attacker);
}
}
}
}


Za każde pomocne odpowiedzi będzie +

Odświeżam.
  • +
  • -
  • 0

#2 DarkGL

    Nie oddam ciasteczka !

  • Administrator

Reputacja: 6033
Godlike

  • Postów:10831
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Rafał
  • Lokalizacja:Warszawa
Offline

Napisano 15.01.2012 20:45

Wiadomość wygenerowana automatycznie


Ten temat został zamknięty przez moderatora.

Powód: Pomoc udzielona

Jeśli się z tym nie zgadzasz, Dołączona grafika raportuj ten post, a moderator lub administrator rozpatrzy go ponownie.


Z pozdrowieniami,
Zespół AMXX.PL
  • +
  • -
  • 0




Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych