Chciałem zrobić taki perk , który jak się kucnie to jest się niewidzialnym tylko że nie umiem pomożecie?
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
|
Guest Message by DevFuse
Jak zrobić perk , który jak się kucnie to jest się niewidzialnym?Chciałem zrobić taki perk , który jak się kucnie to jest się niewidzialnym tylko że nie umiem :( pomożecie?
Temat rozp. Kamko12, 07.01.2012 11:04
perk kucnie jak zrobić niewidzialne niewidzialnym kucacz jak się to jest
3 odpowiedzi w tym temacie
#1
Napisano 07.01.2012 11:04
#2
Napisano 08.01.2012 11:16
Testuj
#include <amxmodx>
#include <codmod>
#include <engine>
#include <fakemeta>
#include <fun>
new bool:ma_klase[33];
new const nazwa[] = "Zamachowiec";
new const opis[] = "Podczas kucania jest niewidzialna";
new const bronie = 1<<CSW_DEAGLE | 1<<CSW_MAC10;
new const zdrowie = 40;
new const kondycja = 45;
new const inteligencja = 0;
new const wytrzymalosc = 0;
public plugin_init()
{
register_plugin(nazwa, "1.0", "QTM_Peyote & kapi10072");
register_forward(FM_CmdStart,"fwCmdStart")
cod_register_class(nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc)
}
public cod_class_enabled(id)
ma_klase[id] = true;
public cod_class_disabled(id)
ma_klase[id] = false;
public fwCmdStart(id, uc_handle, seed)
{
if(!ma_klase[id])
return FMRES_IGNORED;
new button = get_uc(uc_handle,UC_Buttons)
new oldbutton = get_user_oldbutton(id);
if(button&IN_DUCK && !(oldbutton&IN_DUCK)){
set_user_rendering(id,kRenderFxNone,255,255,255,kRenderTransAlpha,20)
}
else if(!(button&IN_DUCK) && oldbutton&IN_DUCK){
set_user_rendering(id,kRenderFxNone,255,255,255,kRenderTransAlpha,255)
}
return FMRES_IGNORED;
}
Najlepszy serwer TeamPlay w Polsce !
Pomogłem, wejdź
Zapraszam na BHZ-Game.pl
Bo nie liczą się fragi tylko dobra atmosfera ;D
#4
Napisano 08.01.2012 17:29
dzięki!
Użytkownicy przeglądający ten temat: 0
0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych