Mam problem z klasą, u której wraz z wzrostem int wzrasta szybkość strzelania, klasa się kompiluje, ale szybkość strzelania się nie zwiększa.
#include <amxmodx>
#include <amxmisc>
#include <codmod>
#include <engine>
#include <hamsandwich>
#include <cstrike>
#include <fun>
#include <fakemeta>
#include <fakemeta_util>
new const nazwa[] = "Zawodowiec";
new const opis[] = "4int(+1% do szybkosci strzelania)";
new const bronie = (1<<CSW_M4A1);
new const zdrowie = 20;
new const kondycja = 5;
new const inteligencja = 0
new const wytrzymalosc = 0;
new ma_klase[33];
public plugin_init()
{
register_plugin(nazwa, "1.0", "amxx.pl");
cod_register_class(nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc);
register_event("CurWeapon","eventCurWeapon", "b");
}
public cod_class_enabled(id)
{
ma_klase[id] = true;
}
public cod_class_disabled(id)
{
ma_klase[id] = false;
}
public eventCurWeapon(id)
{
if(!ma_klase[id])
return PLUGIN_HANDLED;
new iWeapon = get_user_weapon(id);
new iEnt;
static Float:fSpeedMultiplier;
if (1.0-(cod_get_user_intelligence(id)/400) <= 0)
fSpeedMultiplier = 0.01
else
fSpeedMultiplier = 1.0-(cod_get_user_intelligence(id)/400);
if(iWeapon == CSW_M4A1)
{
iEnt = fm_find_ent_by_owner(-1, "weapon_m4a1", id)
set_pdata_float( iEnt, 46, ( get_pdata_float(iEnt, 46, 4) * fSpeedMultiplier), 4 );
set_pdata_float( iEnt, 47, ( get_pdata_float(iEnt, 47, 4) * fSpeedMultiplier), 4 );
}
return PLUGIN_HANDLED;
}
sam znalazłem problem.
zamiast 400 być powinno 400.0
podaję, może komuś się przyda.
#include <amxmodx>
#include <amxmisc>
#include <codmod>
#include <engine>
#include <hamsandwich>
#include <cstrike>
#include <fun>
#include <fakemeta>
#include <fakemeta_util>
new const nazwa[] = "Zawodowiec";
new const opis[] = "4int(+1% do szybkosci strzelania)";
new const bronie = (1<<CSW_M4A1);
new const zdrowie = 20;
new const kondycja = 5;
new const inteligencja = 0
new const wytrzymalosc = 0;
new ma_klase[33];
public plugin_init()
{
register_plugin(nazwa, "1.0", "amxx.pl");
cod_register_class(nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc);
register_event("CurWeapon","eventCurWeapon", "b");
}
public cod_class_enabled(id)
{
ma_klase[id] = true;
}
public cod_class_disabled(id)
{
ma_klase[id] = false;
}
public eventCurWeapon(id)
{
if(!ma_klase[id])
return PLUGIN_HANDLED;
new iWeapon = get_user_weapon(id);
new iEnt;
static Float:fSpeedMultiplier;
if (1.0-(cod_get_user_intelligence(id)/400.0) <= 0)
fSpeedMultiplier = 0.01
else
fSpeedMultiplier = 1.0-(cod_get_user_intelligence(id)/400.0);
if(iWeapon == CSW_M4A1)
{
iEnt = fm_find_ent_by_owner(-1, "weapon_m4a1", id)
set_pdata_float( iEnt, 46, ( get_pdata_float(iEnt, 46, 4) * fSpeedMultiplier), 4 );
set_pdata_float( iEnt, 47, ( get_pdata_float(iEnt, 47, 4) * fSpeedMultiplier), 4 );
}
return PLUGIN_HANDLED;
}
Użytkownik Eustachy8 edytował ten post 11.01.2012 15:56


Dodatki SourceMod













