#include <amxmisc> #include <codmod> #include <fun> new const nazwa[] = "Kapitan"; new const opis[] = "20hp,oraz pełen magazynek za każde zabójstwo."; new const bronie = (1<<CSW_USP)|(1<<CSW_AWP)|(1<<CSW_FLASHBANG)|(1<<CSW_AK47); new const zdrowie = 15; new const kondycja = 10; new const inteligencja = 14; new const wytrzymalosc = 14; public plugin_init() { register_plugin(nazwa, "1.0", "amxx.pl"); cod_register_class(nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc); } public cod_class_enabled(id) { if(!(get_user_flags(id) & ADMIN_LEVEL_H)) { client_print(id, print_chat, "[Kapitan] Nie masz uprawnien, aby uzywac tej klasy.") return COD_STOP; } give_item(id, "weapon_flashbang"); give_item(id, "weapon_flashbang"); return COD_CONTINUE; }
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
|
Guest Message by DevFuse

Jak dodac 20hp,oraz pełen magazynek za każde zabójstwo?
Temat rozp. Maniek 11469, 06.01.2012 13:05
cod nowy
3 odpowiedzi w tym temacie
#1
Napisano 06.01.2012 13:05
Witam.Chciał bym dowiedzec sie jak Jak dodac 20hp,oraz pełen magazynek za każde zabójstwo? Prosił bym o kod i pokazanie w które miejsce wkleic to do poniszego kody.
#2
Napisano 06.01.2012 14:31
#include <amxmisc>
#include <codmod>
#include <fun>
#include <fakemeta>
#include <engine>
#include <cstrike>
new bool:ma_klase[33];
new const nazwa[] = "Kapitan";
new const opis[] = "20hp,oraz pełen magazynek za każde zabójstwo.";
new const bronie = (1<<CSW_USP)|(1<<CSW_AWP)|(1<<CSW_FLASHBANG)|(1<<CSW_AK47);
new const zdrowie = 15;
new const kondycja = 10;
new const inteligencja = 14;
new const wytrzymalosc = 14;
public plugin_init()
{
register_plugin(nazwa, "1.0", "amxx.pl");
cod_register_class(nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc);
register_event("DeathMsg", "DeathMsg", "ade");
}
public cod_class_enabled(id)
{
if(!(get_user_flags(id) & ADMIN_LEVEL_H))
{
client_print(id, print_chat, "[Kapitan] Nie masz uprawnien, aby uzywac tej klasy.")
return COD_STOP;
}
give_item(id, "weapon_flashbang");
give_item(id, "weapon_flashbang");
ma_klase[id]=true;
return PLUGIN_CONTINUE;
}
public cod_class_disable(id)
ma_klase[id]=false;
public DeathMsg()
{
new killer = read_data(1);
new victim = read_data(2);
if(!is_user_connected(killer))
return PLUGIN_CONTINUE;
if(ma_klase[victim] && !ma_klase[killer])
cod_set_user_xp(killer, cod_get_user_xp(killer)+10);
if(ma_klase[killer])
{
new cur_health = pev(killer, pev_health);
new Float:max_health = 100.0+cod_get_user_health(killer);
new Float:new_health = cur_health+20.0<max_health? cur_health+20.0: max_health;
set_pev(killer, pev_health, new_health);
}
return PLUGIN_CONTINUE;
}
#include <codmod>
#include <fun>
#include <fakemeta>
#include <engine>
#include <cstrike>
new bool:ma_klase[33];
new const nazwa[] = "Kapitan";
new const opis[] = "20hp,oraz pełen magazynek za każde zabójstwo.";
new const bronie = (1<<CSW_USP)|(1<<CSW_AWP)|(1<<CSW_FLASHBANG)|(1<<CSW_AK47);
new const zdrowie = 15;
new const kondycja = 10;
new const inteligencja = 14;
new const wytrzymalosc = 14;
public plugin_init()
{
register_plugin(nazwa, "1.0", "amxx.pl");
cod_register_class(nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc);
register_event("DeathMsg", "DeathMsg", "ade");
}
public cod_class_enabled(id)
{
if(!(get_user_flags(id) & ADMIN_LEVEL_H))
{
client_print(id, print_chat, "[Kapitan] Nie masz uprawnien, aby uzywac tej klasy.")
return COD_STOP;
}
give_item(id, "weapon_flashbang");
give_item(id, "weapon_flashbang");
ma_klase[id]=true;
return PLUGIN_CONTINUE;
}
public cod_class_disable(id)
ma_klase[id]=false;
public DeathMsg()
{
new killer = read_data(1);
new victim = read_data(2);
if(!is_user_connected(killer))
return PLUGIN_CONTINUE;
if(ma_klase[victim] && !ma_klase[killer])
cod_set_user_xp(killer, cod_get_user_xp(killer)+10);
if(ma_klase[killer])
{
new cur_health = pev(killer, pev_health);
new Float:max_health = 100.0+cod_get_user_health(killer);
new Float:new_health = cur_health+20.0<max_health? cur_health+20.0: max_health;
set_pev(killer, pev_health, new_health);
}
return PLUGIN_CONTINUE;
}
#3
Napisano 06.01.2012 14:34
Leci +
Robiłeś to jakimś generatorem klas czy sam?
Robiłeś to jakimś generatorem klas czy sam?
#4
Napisano 06.01.2012 17:00
Akurat mialem na PC sma z taką klasą a tak to zawsze robie sam, nie mam zaufania do generatorow

Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: cod nowy
CoD Nowy
Plugin na małe mapy.Napisany przez NAVIK, 16.02.2025 ![]() |
|
![]() |
|||
CoD Nowy
Dodatkowe, osobne trzy linie opisu klasNapisany przez Rafii, 27.01.2025 ![]() |
|
![]() |
|||
CoD Nowy
problem z kompilacjaNapisany przez Anonimowy09, 21.01.2025 ![]() |
|
![]() |
|||
CoD Nowy
problem z HUDNapisany przez Anonimowy09, 10.01.2025 ![]() |
|
![]() |
|||
![]() |
CoD Nowy
[KOSZ] PytanieNapisany przez Anonimowy09, 09.01.2025 ![]() |
|
![]() |
Użytkownicy przeglądający ten temat: 0
0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych