Mam dziwny przypadek na moim serwerze cod mod.
A mianowicie w klasie generał mam zastąpione modele. Wszystko jest oki lecz serwer się crashuje.
Oto wycinek z konsoli serwera.
FATAL ERROR (shutting down): SV_ModelIndex: model models/CodG/G/p_rk47.mdl not precached FATAL ERROR (shutting down): SV_ModelIndex: model models/CodG/G/p_rk47.mdl not precached email debug.log to [email protected] Tue Jan 3 21:44:22 CET 2012: Server restart in 10 seconds
A oto dowód iż mam wgrana dobra sciezke do modelu.
#include <amxmodx>
#include <fakemeta>
#include <hamsandwich>
#include <xs>
#include <codmod>
#include <engine>
#include <cstrike>
#include <colorchat>
new const nazwa[] = "General (Premium)";
new const opis[] = "Dostaje RK 47";
new const bronie = 1<<CSW_AK47;
new const zdrowie = 30;
new const kondycja = 0;
new const inteligencja = 0;
new const wytrzymalosc = 20;
new const WEAPON_V_MDL[] = "models/CodG/G/v_rk47.mdl";
new const WEAPON_P_MDL[] = "models/CodG/G/p_rk47.mdl";
new const g_w_blast[] = "models/CodG/G/w_rk47.mdl";
const m_pPlayer = 41;
const m_flNextSecondaryAttack = 47;
const m_flNextPrimaryAttack = 46;
#define IsPlayer(%1) ( 1 <= %1 <= g_maxplayers )
#define DMG_HEGRENADE (1<<24)
new g_hasZoom[33];
new damage_weapon, weapon_recoil, weapon_explo_distance, weapon_m203_damage,
weapon_m203_ammo;
new g_maxplayers;
new bool:ma_klase[33];
new Float:cl_pushangle[33][3];
new Float: g_LastThrow[33];
new g_spriteBlast;
new g_iM4A1;
new g_M203ammo[33];
new szClip, szAmmo;
public plugin_init()
{
Bardzo proszę o pomoc gdyż już nie mam pojęcia co jest grane.


Dodatki SourceMod



Temat jest zamknięty










