Skocz do zawartości

  • Zaloguj korzystając z Facebooka Zaloguj korzystając z Twittera Zaloguj przez Steam Zaloguj poprzez Google      Logowanie »   
  • Rejestracja

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.

  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie

[ROZWIĄZANE] Przechodzenie przez byt o duzych rozmiarach


  • Zamknięty Temat jest zamknięty
6 odpowiedzi w tym temacie

#1 Stachuu :D ??

    Wszechobecny

  • Użytkownik

Reputacja: 235
Wszechwidzący

  • Postów:476
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Dawid
  • Lokalizacja:Karsznice
Offline

Napisano 03.01.2012 21:30

Witam krotkie pytania
1.jak wlaczyc przechodzenie przez byt x o rozmiarach np.
set_pev(Ent, pev_mins, {-15.1, -15.1, -15.1})
set_pev(Ent, pev_maxs, {15.1, 15.1, 15.1})

chodzi mi o to aby w/w kod nie mial znaczenia na przechodzenie przez niego gracza
2. -15.1, -15.1, -15.1
oznacza 3 płaszczyzny tylko w jakiej kolejnosci długość ,szerokość,wysokość ?


dzięki za all.
  • +
  • -
  • 0

#2 Jak się nazwać

    Wszechmogący

  • Power User

Reputacja: 170
Profesjonalista

  • Postów:617
  • Imię:a
  • Lokalizacja:a
Offline

Napisano 03.01.2012 21:38

na pewno jak ustawisz

set_pev(ent, pev_owner, id)
to gracz id może przechodzić niezależnie od tego jakie rozmiary ma byt.

Pokombinuj z pev_solid np SOLID_NOT

Użytkownik Jak się nazwać edytował ten post 03.01.2012 22:12

  • +
  • -
  • 0
Pisze na zamówienie statystyki pod nvault. GG: 15600964

#3 NeXn

    Nowy

  • Zbanowany

Reputacja: -2
Mniej niż zer0.

  • Postów:9
  • Lokalizacja:Sorbin
Offline

Napisano 03.01.2012 21:41

z pev_solid kombinuj dokładnie np. TAK

#4 DarkGL

    Nie oddam ciasteczka !

  • Administrator

Reputacja: 6033
Godlike

  • Postów:10832
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Rafał
  • Lokalizacja:Warszawa
Offline

Napisano 04.01.2012 05:47

set_pev(ent, pev_solid, SOLID_NOT)
lub
SOLID_TRIGGER
  • +
  • -
  • 0

#5 diablix

    emeryt

  • Przyjaciel

Reputacja: 507
Wszechwiedzący

  • Postów:663
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Daniel
  • Lokalizacja:Warszawa
Offline

Napisano 04.01.2012 14:55

SOLID_NOT lub SOLID_TRIGGER, trigger jest na tyle lepsze że touch wykrywa no chyba że Ci to nie potrzebne.
  • +
  • -
  • 0

#6 Stachuu :D ??

    Wszechobecny

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 235
Wszechwidzący

  • Postów:476
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Dawid
  • Lokalizacja:Karsznice
Offline

Napisano 04.01.2012 14:56

dobra dzięki mozna zamknac
  • +
  • -
  • 0

#7 Goliath

    Godlike

  • Przyjaciel

Reputacja: 1227
Godlike

  • Postów:2334
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Maciej
  • Lokalizacja:Mońki
Offline

Napisano 04.01.2012 14:58

Wiadomość wygenerowana automatycznie


Ten temat został zamknięty przez moderatora.

Powód: Pomoc udzielona

Jeśli się z tym nie zgadzasz, Dołączona grafika raportuj ten post, a moderator lub administrator rozpatrzy go ponownie.


Z pozdrowieniami,
Zespół AMXX.PL
  • +
  • -
  • 0




Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych