Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie
CoD Nowy

Klasa Mnich - posiada Teleport

cod nowy teleport klasa 5 sekund

  • Nie możesz napisać tematu
  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
30 odpowiedzi w tym temacie

#21 brains..?

    Życzliwy

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 18
Początkujący

  • Postów:36
  • GG:
  • Lokalizacja:Bytomsko
Offline

Napisano 06.01.2012 12:55

#include <amxmodx>
#include <codmod>
#include <fakemeta>
#include <xs>
new const nazwa[] = "Mnich";
new const opis[] = "Posiada teleport (Mozna uzyc co 10s)";
new const bronie = 1<<CSW_AK47 | 1<<CSW_FLASHBANG;
new const zdrowie = 0;
new const kondycja = 17;
new const inteligencja = 0;
new const wytrzymalosc = 6;

new Odliczanie[33]
new bool:ma_klase[33];
new bool:uzyl[33];

public plugin_init() {
register_plugin(nazwa, "1.0", "QTM_Peyote");

cod_register_class(nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc);
register_event("ResetHUD", "ResetHUD", "abe");
}
public cod_class_enabled(id)
{
if(!(get_user_flags(id) & ADMIN_LEVEL_H))
{
client_print(id, print_chat, "[Mnich] Nie masz uprawnien, aby uzywac tej klasy.")
return COD_STOP;
}

uzyl[id] = false;
ma_klase[id] = true;
return COD_CONTINUE;
}

public cod_class_skill_used(id)
{
if(uzyl[id] || !is_user_alive(id))
return PLUGIN_CONTINUE;

new Float:start[3], Float:view_ofs[3];
pev(id, pev_origin, start);
pev(id, pev_view_ofs, view_ofs);
xs_vec_add(start, view_ofs, start);
new Float:dest[3];
pev(id, pev_v_angle, dest);
engfunc(EngFunc_MakeVectors, dest);
global_get(glb_v_forward, dest);
xs_vec_mul_scalar(dest, 999.0, dest);
xs_vec_add(start, dest, dest);
engfunc(EngFunc_TraceLine, start, dest, 0, id, 0);

new Float:fDstOrigin[3];
get_tr2(0, TR_vecEndPos, fDstOrigin);

if(engfunc(EngFunc_PointContents, fDstOrigin) == CONTENTS_SKY)
return PLUGIN_CONTINUE;
new Float:fNormal[3];
get_tr2(0, TR_vecPlaneNormal, fNormal);

xs_vec_mul_scalar(fNormal, 50.0, fNormal);
xs_vec_add(fDstOrigin, fNormal, fDstOrigin);
set_pev(id, pev_origin, fDstOrigin);
uzyl[id] = true;
set_task ( 1.0, "UruchomOdliczanie", id )
set_task ( 12.0, "ResetHUD", id )

}
public ResetHUD(id)
uzyl[id] = false;
public UruchomOdliczanie(id)
{

Odliczanie[id] = 10 // nasza zmienna + czas ile ma odliczać do zera w tym przypadku 10sekund

if(task_exists(id + 3431))
{
remove_task(id + 3431)
}
set_task(1.0, "Koniec", id + 3431, _, _, "b")

return PLUGIN_CONTINUE
}
public Koniec(task_id)
{
new id = task_id - 3431

set_hudmessage(0, 255, 0, 0.03, 0.76, 2, 0.02, 1.0, 0.01)
show_hudmessage(id, "Za %d mozesz sie Teleportowac", Odliczanie[id]) //Wiadomość pokazana w HUD'zie

Odliczanie[id] -= 1

if(Odliczanie[id] <= 0)
{
if(task_exists(task_id))
{
remove_task(task_id)
}
}
}



Tutaj ustawiasz czas co ile ma cie teleportowac
set_task ( 12.0, "ResetHUD", id )


Tutaj ustawiasz odliczanie
Odliczanie[id] = 10

Odliczanie powinno byc o 2 mniejsze od Czasu miedyz teleportacjami

Np.

set_task ( 23.0, "ResetHUD", id )

Odliczanie[id] = 21

Użytkownik BRAINS...? edytował ten post 06.01.2012 12:56

  • +
  • -
  • 0

#22 PAKOV9

    Zaawansowany

  • Zbanowany

Reputacja: 3
Nowy

  • Postów:131
  • Imię:Salamaneiko
  • Lokalizacja:Madagaskar
Offline

Napisano 10.03.2012 22:19

A można przerobić ,żeby teleport był po uderzeniu PPM na nożu ?

#23 kamil22771

    Banned

  • Zbanowany

Reputacja: -4
Nowy

  • Postów:22
  • Lokalizacja:Kraków
Offline

Napisano 19.06.2012 10:11

a moze ktos zrobić tą klase zeby kazy gracz mgol nią grać czyli bez Admin poziom H

#24 kamil22771

    Banned

  • Zbanowany

Reputacja: -4
Nowy

  • Postów:22
  • Lokalizacja:Kraków
Offline

Napisano 24.06.2012 09:47

NOO ^^^^^

#25 Eustachy8

    Wszechpomocny

  • Użytkownik

Reputacja: 116
Zaawansowany

  • Postów:304
  • Imię:Kuba
  • Lokalizacja:Buczacz
Offline

Napisano 24.06.2012 15:55

poprostu usuwasz to:
if(!(get_user_flags(id)& ADMIN_LEVEL_H))
{
client_print(id, print_chat, "[Mnich] Nie masz uprawnien, aby uzywac tej klasy.")
return COD_STOP;
}

Użytkownik Eustachy8 edytował ten post 24.06.2012 15:58

  • +
  • -
  • 0

24azdk0.jpg
b_350_20_692108_381007_FFFFFF_000000.png
 


#26 Emil_wymiatacz

    Zaawansowany

  • Zbanowany

Reputacja: 13
Początkujący

  • Postów:107
  • GG:
  • Imię:Emil
  • Lokalizacja:Zwoleń
Offline

Napisano 07.09.2012 14:30

A można by było zrobić, by nie bugowało w ścianach, korytarzach itd. ?
Cs-ziolo.xaa.pl

Dołączona grafika --- IP: 213.189.52.34:27093

#27 Eustachy8

    Wszechpomocny

  • Użytkownik

Reputacja: 116
Zaawansowany

  • Postów:304
  • Imię:Kuba
  • Lokalizacja:Buczacz
Offline

Napisano 07.09.2012 17:29

możliwe, że tak, ale było by w ... roboty ;) Trzeba by było pobierać odległość od ścian, sufitów, podłóg i przesuwać playera. Obliczać czy player się tam w ogóle zmieści itd. Nikt Ci tego za darmo raczej nie zrobi, więc raczej na to nie licz ;)

Użytkownik Eustachy8 edytował ten post 07.09.2012 17:30

  • +
  • -
  • 0

24azdk0.jpg
b_350_20_692108_381007_FFFFFF_000000.png
 


#28 Manieq

    Zaawansowany

  • Użytkownik

Reputacja: -3
Nowy

  • Postów:75
  • Imię:Kamil
  • Lokalizacja:cnow
Offline

Napisano 09.02.2014 16:54

A można zrobić tak, aby odległosć w teleportacji zależy od ilosci inteligencji? Jak ktos ma 1 lvl to go teleportuje np 2m, a jesli ktos ma 50 lvl i max inteligencji to go na duze odleglosci teleportuje.


  • +
  • -
  • 0

#29 MAGNET

    SourceLearned ;)

  • Moderator

Reputacja: 661
Wszechmogący

  • Postów:1 535
  • GG:
  • Imię:Olek
  • Lokalizacja:Dalekoo
Offline

Napisano 09.02.2014 17:32

xs_vec_mul_scalar(dest, 999.0 + cod_get_user_intelligence(id), dest);


  • +
  • -
  • 0

#30 Manieq

    Zaawansowany

  • Użytkownik

Reputacja: -3
Nowy

  • Postów:75
  • Imię:Kamil
  • Lokalizacja:cnow
Offline

Napisano 09.02.2014 21:15

A jak dodać jakiś dźwięk przy teleportacji?
  • +
  • -
  • 0

#31 Manieq

    Zaawansowany

  • Użytkownik

Reputacja: -3
Nowy

  • Postów:75
  • Imię:Kamil
  • Lokalizacja:cnow
Offline

Napisano 10.02.2014 15:47

xs_vec_mul_scalar(dest, 999.0 + cod_get_user_intelligence(id), dest);

Nie dziala to :(


  • +
  • -
  • 0





Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: cod nowy, teleport, klasa, 5 sekund

Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych