Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie
CoD Nowy

Problem przy kompilatorze

cod nowy

  • Nie możesz napisać tematu
  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
1 odpowiedź w tym temacie

#1 wirus2

    Pomocny

  • Oczekujący

Reputacja: 0
Nowy

  • Postów:49
  • GG:
  • Imię:Sebastian
  • Lokalizacja:Małopolska
Offline

Napisano 01.01.2012 13:56

Witajcie chciałem sobie zrobić perk "Widmo" ale mi nie wyszło naprawicie błędy
Daje tu sma"

#include <amxmodx>
#include <codmod>

new const perk_name[] = "Widmo";
new const perk_desc[] = "Gdy zmienisz na noz jestes niewidzialny";


public plugin_init()
{
		register_plugin(perk_name, "1.0", "QTM_Peyote");
		
		cod_register_perk(perk_name, perk_desc);
		register_event("CurWeapon", "eventKnife_Niewidzialnosc", "be", "1=1");
}
public cod_perk_enabled(id)
{
		ma_perk[id] = true;
}

public cod_perk_disabled(id)
{
			set_rendering(id,kRenderFxNone, 0, 0, 0, kRenderTransAlpha, 255);
		ma_perk[id] = false;
}


public eventKnife_Niewidzialnosc(id)
{
	if(!ma_perk[id])
		return;

	if( read_data(2) == CSW_KNIFE )
	{
		set_rendering(id,kRenderFxNone, 0, 0, 0, kRenderTransAlpha, 0);
	}
	else
	{
		set_rendering(id,kRenderFxNone, 0, 0, 0, kRenderTransAlpha, 255);
	}
}

Użytkownik wirus2 edytował ten post 01.01.2012 13:57

  • +
  • -
  • 0

#2 brains..?

    Życzliwy

  • Użytkownik

Reputacja: 18
Początkujący

  • Postów:36
  • GG:
  • Lokalizacja:Bytomsko
Offline

Napisano 04.01.2012 19:29

NIe sprawdzalem ale sie kompiluje
#include <amxmodx>
#include <codmod>
#include <engine>
new const perk_name[] = "Widmo";
new const perk_desc[] = "Gdy zmienisz na noz jestes niewidzialny";
new bool:ma_perk[33];
public plugin_init()
{
register_plugin(perk_name, "1.0", "QTM_Peyote");

cod_register_perk(perk_name, perk_desc);
register_event("CurWeapon", "eventKnife_Niewidzialnosc", "be", "1=1");
}
public cod_perk_enabled(id)
{
ma_perk[id] = true;
}
public cod_perk_disabled(id)
{
set_rendering(id,kRenderFxNone, 0, 0, 0, kRenderTransAlpha, 255);
ma_perk[id] = false;
}

public eventKnife_Niewidzialnosc(id)
{
if(!ma_perk[id])
return;
if( read_data(2) == CSW_KNIFE )
{
set_rendering(id,kRenderFxNone, 0, 0, 0, kRenderTransAlpha, 0);
}
else
{
set_rendering(id,kRenderFxNone, 0, 0, 0, kRenderTransAlpha, 255);
}
}

  • +
  • -
  • 0





Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: cod nowy

Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych