Jest moża jakaś komenda, by podczas STRZELANIA nie powiększał się celownik ?
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
|
Guest Message by DevFuse
rozszerzający się celownik podczas strzału
Temat rozp.
Kolar`.
, 31.12.2011 20:39
4 odpowiedzi w tym temacie
#1
Napisano 31.12.2011 20:39
#2
Napisano 31.12.2011 20:45
Nie ma takiego czegoś 
Jedynie no-recoil co jest niedozwolone:)
Jedynie no-recoil co jest niedozwolone:)
#3
Napisano 01.01.2012 12:57
Pewnie że nie ma jest jedynie na mały celownik podczas biegania ta cl_dynamiccrosshair "0"
.Krecik ma rację jedynie czit no-recoil:P
.Krecik ma rację jedynie czit no-recoil:P
Użytkownik Pietras11 edytował ten post 01.01.2012 12:59
#4
Napisano 01.01.2012 14:43
Nie czit, są też komendy ograniczające, pograsz sobie na tym na FFA - możesz dostać bana.
Na mixach/esl/allplay i serwerach z HLTV radzę nie grać - HLTV na BL'a i po steamie.
Na mixach/esl/allplay i serwerach z HLTV radzę nie grać - HLTV na BL'a i po steamie.
#5
Napisano 01.01.2012 14:59
Wchodzi w grę ukrycie celownika i dodanie celownika z HL? On jest pomarańczowy i przy strzale się nie rozszerza.
#include <amxmodx>
#include <amxmisc>
#define PLUGIN "New Plug-In"
#define VERSION "1.0"
#define AUTHOR "CheQ"
public plugin_init() {
register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR)
register_event("CurWeapon","CurWeapon","be", "1=1");
}
public CurWeapon(id)
{
rysuj_celownik(id)
}
public rysuj_celownik(id)
{
ukryj_stary_celownik(id)
message_begin(MSG_ONE, get_user_msgid("Crosshair"), _, id);
write_byte(1)
message_end()
}
public ukryj_stary_celownik(id)
{
message_begin(MSG_ONE, get_user_msgid("HideWeapon"), _, id);
write_byte(1<<6)
message_end()
}
Użytkownicy przeglądający ten temat: 0
0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych


Dodatki SourceMod



Temat jest zamknięty









