Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
|
Guest Message by DevFuse

4 odpowiedzi w tym temacie
#1
Napisano 30.12.2011 16:45
Nazwa : Ziomek
inteligencja : 0
zdrowie : 30
wytrzymalosc : 5
kondycja : 20
bronie : m4 deagle he
opis: dostaje m4 deagle i he 1/4
inteligencja : 0
zdrowie : 30
wytrzymalosc : 5
kondycja : 20
bronie : m4 deagle he
opis: dostaje m4 deagle i he 1/4
#2
Napisano 30.12.2011 17:05
#include <amxmodx>
#include <amxmisc>
#include <codmod>
#include <hamsandwich>
#include <fun>
new const nazwa[] = "Ziomek";
new const opis[] = "dostaje m4 deagle i he 1/4";
new const bronie = (1<<CSW_HEGRENADE)|(1<<CSW_M4A1)|(1<<CSW_DEAGLE);
new const zdrowie = 30;
new const kondycja = 20;
new const inteligencja = 0;
new const wytrzymalosc = 5;
new ma_klase[33]
new oneonone[33][31]
public plugin_init()
{
register_plugin(nazwa, "1.0", "amxx.pl");
cod_register_class(nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc);
RegisterHam(Ham_TakeDamage, "player", "TakeDamage");
}
public cod_class_enabled(id)
{
give_item(id, "weapon_hegrenade");
ma_klase[id] = 1;
oneonone[id][CSW_DEAGLE] = 4
}
public cod_class_disabled(id)
{
ma_klase[id] = 0;
oneonone[id][CSW_AWP] = 0
}
public TakeDamage(this, idinflictor, idattacker, Float:damage, damagebits)
{
if(!is_user_connected(idattacker))
return HAM_IGNORED;
if(!ma_klase[idattacker])
return HAM_IGNORED;
if(!(damagebits & (1<<1)))
return HAM_IGNORED;
new hp_ofiary = get_user_health(this)
new bron_atakujacego = get_user_weapon(idattacker)
if (oneonone[idattacker][bron_atakujacego] > 0)
{
if (random_num(1,oneonone[idattacker][bron_atakujacego]) == 1) cod_inflict_damage(idattacker, this, float(hp_ofiary), 0.0, idinflictor, damagebits);
}
return HAM_IGNORED;
}
Plik .amxx >>> http://amxx.pl/kompi...lass_ziomek.sma
Użytkowniku! Zanim napiszesz wiadomość wiedz, że:

Nie pomagam za darmo na pw.
1:0 dla BeniaW odpowiedzi na ten status, przejrzałem kilka ostatnich Twoich postów i dodałem Ci kolejne 3 punkty ostrzeżeń. Mam nadzieję, że pomogłem.

Nie pomagam za darmo na pw.
#3
Napisano 31.12.2011 13:06
#4
Napisano 31.12.2011 15:07
klasa nie jest taka jak chciałem ma 1 na 4 z degla a nie z HE.
Ale jak tam wybrać z której broni chce 1 na 4
Ale jak tam wybrać z której broni chce 1 na 4
#5
Napisano 31.12.2011 16:01
Sorki masz poprawione
#include <amxmodx>
#include <amxmisc>
#include <codmod>
#include <hamsandwich>
#include <fun>
new const nazwa[] = "Ziomek";
new const opis[] = "dostaje m4 deagle i he 1/4";
new const bronie = (1<<CSW_HEGRENADE)|(1<<CSW_M4A1)|(1<<CSW_DEAGLE);
new const zdrowie = 30;
new const kondycja = 20;
new const inteligencja = 0;
new const wytrzymalosc = 5;
new ma_klase[33]
new oneonone[33][31]
public plugin_init()
{
register_plugin(nazwa, "1.0", "amxx.pl");
cod_register_class(nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc);
RegisterHam(Ham_TakeDamage, "player", "TakeDamage");
}
public cod_class_enabled(id)
{
give_item(id, "weapon_hegrenade");
ma_klase[id] = 1;
oneonone[id][CSW_HEGRENADE] = 4
}
public cod_class_disabled(id)
{
ma_klase[id] = 0;
oneonone[id][CSW_HEGRENADE] = 0
}
public TakeDamage(this, idinflictor, idattacker, Float:damage, damagebits)
{
if(!is_user_connected(idattacker))
return HAM_IGNORED;
if(!ma_klase[idattacker])
return HAM_IGNORED;
if(!(damagebits & (1<<1)))
return HAM_IGNORED;
new hp_ofiary = get_user_health(this)
new bron_atakujacego = get_user_weapon(idattacker)
if (oneonone[idattacker][bron_atakujacego] > 0)
{
if (random_num(1,oneonone[idattacker][bron_atakujacego]) == 1) cod_inflict_damage(idattacker, this, float(hp_ofiary), 0.0, idinflictor, damagebits);
}
return HAM_IGNORED;
}
Użytkowniku! Zanim napiszesz wiadomość wiedz, że:

Nie pomagam za darmo na pw.
1:0 dla BeniaW odpowiedzi na ten status, przejrzałem kilka ostatnich Twoich postów i dodałem Ci kolejne 3 punkty ostrzeżeń. Mam nadzieję, że pomogłem.

Nie pomagam za darmo na pw.
Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: cod nowy
Paczka perkow.perki Napisany przez NAVIK, 24.03.2025 ![]() |
|
![]() |
|||
CoD Nowy
Plugin na małe mapy.Napisany przez NAVIK, 16.02.2025 ![]() |
|
![]() |
|||
CoD Nowy
Dodatkowe, osobne trzy linie opisu klasNapisany przez Rafii, 27.01.2025 ![]() |
|
![]() |
|||
CoD Nowy
problem z kompilacjaNapisany przez Anonimowy09, 21.01.2025 ![]() |
|
![]() |
|||
CoD Nowy
problem z HUDNapisany przez Anonimowy09, 10.01.2025 ![]() |
|
![]() |
Użytkownicy przeglądający ten temat: 0
0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych