Elo proszę zrobić perka na 1//1 z he"
Nazwa:Granat Generala
Opis:Natychmiastowe zabicie z HE
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
|
Guest Message by DevFuse

5 odpowiedzi w tym temacie
#1
Napisano 30.12.2011 15:55
#2
Napisano 30.12.2011 16:23
#include <amxmodx>
#include <codmod>
#include <hamsandwich>
new const perk_name[] = "Granat Generala";
new const perk_desc[] = "Masz 1/1 szanse na zabicie z HE";
new bool: ma_perk[33];
new oneone[33][31];
public plugin_init()
{
cod_register_perk(perk_name, perk_desc);
RegisterHam(Ham_TakeDamage, "player", "TakeDamage");
}
public cod_perk_enabled(id)
{
ma_perk[id] = true;
oneone[id][CSW_HEGRENADE] = 1;
}
public cod_perk_disabled(id)
{
ma_perk[id] = false;
oneone[id][CSW_HEGRENADE] = 0;
}
public TakeDamage(this, idinflictor, idattacker, Float:damage, damagebits)
{
if(!is_user_connected(idattacker))
return HAM_IGNORED;
if(!ma_perk[idattacker])
return HAM_IGNORED;
if(!(damagebits & (1<<1)))
return HAM_IGNORED;
new hp_ofiary = get_user_health(this)
new bron_atakujacego = get_user_weapon(idattacker)
if (oneone[idattacker][bron_atakujacego] > 0)
{
if (random_num(1,oneone[idattacker][bron_atakujacego]) == 1) cod_inflict_damage(idattacker, this, float(hp_ofiary), 0.0, idinflictor, damagebits);
}
return HAM_IGNORED;
}
NIe testowane. Sprawdź czy się kompiluje.
#3
Napisano 31.12.2011 11:34
nie dostaje he 
ok już dostaje he ale nie wale na hita
jak dać na hita
?
?????????????

ok już dostaje he ale nie wale na hita


?????????????
#4
Napisano 31.12.2011 16:33
#include <amxmodx>
#include <codmod>
#include <hamsandwich>
new const perk_name[] = "Granat Generala";
new const perk_desc[] = "Masz 1/1 szanse na zabicie z HE";
new bool: ma_perk[33];
public plugin_init()
{
cod_register_perk(perk_name, perk_desc);
RegisterHam(Ham_TakeDamage, "player", "TakeDamage");
}
public cod_perk_enabled(id)
{
ma_perk[id] = true;
cod_give_weapon(id, CSW_HEGRENADE);
}
public cod_perk_disabled(id)
{
ma_perk[id] = false;
cod_take_weapon(id, CSW_HEGRENADE);
}
public TakeDamage(this, idinflictor, idattacker, Float:damage, damagebits)
{
if(!is_user_connected(idattacker) || !is_user_connected(this))
return HAM_IGNORED;
if(!ma_perk[idattacker])
return HAM_IGNORED;
if(damagebits & (1<<24))
cod_inflict_damage(idattacker, this, float(get_user_health(this)+1), 0.0, idinflictor, damagebits);
return HAM_IGNORED;
}
#5
Napisano 31.12.2011 17:51
goliath thx dziala masz +
//do zamknięcia
//do zamknięcia
#6
Napisano 31.12.2011 18:47
Wiadomość wygenerowana automatycznie
Ten temat został zamknięty przez moderatora.
Powód: Pomoc udzielona
Jeśli się z tym nie zgadzasz,
raportuj ten post, a moderator lub administrator rozpatrzy go ponownie.
Z pozdrowieniami,
Zespół AMXX.PL
Ten temat został zamknięty przez moderatora.
Powód: Pomoc udzielona
Jeśli się z tym nie zgadzasz,

Z pozdrowieniami,
Zespół AMXX.PL
Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: cod nowy
Paczka perkow.perki Napisany przez NAVIK, 24.03.2025 ![]() |
|
![]() |
|||
CoD Nowy
Plugin na małe mapy.Napisany przez NAVIK, 16.02.2025 ![]() |
|
![]() |
|||
CoD Nowy
Dodatkowe, osobne trzy linie opisu klasNapisany przez Rafii, 27.01.2025 ![]() |
|
![]() |
|||
CoD Nowy
problem z kompilacjaNapisany przez Anonimowy09, 21.01.2025 ![]() |
|
![]() |
|||
CoD Nowy
problem z HUDNapisany przez Anonimowy09, 10.01.2025 ![]() |
|
![]() |
Użytkownicy przeglądający ten temat: 1
0 użytkowników, 1 gości, 0 anonimowych