Skocz do zawartości

  • Zaloguj korzystając z Facebooka Zaloguj korzystając z Twittera Zaloguj przez Steam Zaloguj poprzez Google      Logowanie »   
  • Rejestracja

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.

  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie
CoD Nowy

Pomoc z dodaniem niewidzialności na nożu DAM +

cod nowy

  • Nie możesz napisać tematu
  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
Brak odpowiedzi do tego tematu

#1 kroko132

    Zaawansowany

  • Użytkownik

Reputacja: 1
Nowy

  • Postów:115
  • Imię:Karol
  • Lokalizacja:Prabuty
Offline

Napisano 28.12.2011 08:19

Kto mi doda do tej klasy niewidzialność na nożu (45 z 255) dostanie +

/* Plugin generated by AMXX-Studio */
#include <amxmodx>
#include <codmod>
#include <engine>
#include <hamsandwich>
#include <fakemeta>
#define DMG_BULLET (1<<1)
new bool:ma_klase[33];
new const nazwa[] = "Nozownik [MEGA PREMIUM]";
new const opis[] = "1/2 szansy na natychmiastowe zabicie z lewego przycisku myszy na nozu, z nozem jest prawie niewidoczny, brak rozrzutu";
new const bronie = 1<<CSW_M4A1 | 1<<CSW_AK47 | 1<<CSW_DEAGLE | 1<<CSW_HEGRENADE | 1<<CSW_FLASHBANG | 1<<CSW_SMOKEGRENADE;
new const zdrowie = 30;
new const kondycja = 80;
new const inteligencja = 0;
new const wytrzymalosc = 0;
public plugin_init() {
register_plugin(nazwa, "1.1 Pre-Alpha", "unknown");

cod_register_class(nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc);
register_event("CurWeapon", "eventKnife_Niewidzialnosc", "be", "1=1");

RegisterHam(Ham_TakeDamage, "player", "TakeDamage");
register_forward(FM_UpdateClientData, "UpdateClientData", 1);
}
public cod_class_enabled(id)
{
if(!(get_user_flags(id) & ADMIN_LEVEL_F))
{
client_print(id, print_chat, "[Nozownik] Nie masz uprawnien, aby uzywac tej klasy.")
return COD_STOP;
}
ma_klase[id] = true;
return COD_CONTINUE;
}
public cod_class_disabled(id)
ma_klase[id] = false;
public TakeDamage(this, idinflictor, idattacker, Float:damage, damagebits)
{
if(!is_user_connected(idattacker))
return HAM_IGNORED;

if(!ma_klase[idattacker])
return HAM_IGNORED;

if(get_user_weapon(idattacker) == CSW_KNIFE && damagebits & DMG_BULLET && damage < 20.0)
cod_inflict_damage(idattacker, this, float(get_user_health(this))-damage+1.0, 0.0, idinflictor, damagebits);

return HAM_IGNORED;
}
public UpdateClientData(id, sw, cd_handle)
{
if(ma_klase[id])
set_cd(cd_handle, CD_PunchAngle, {0.0,0.0,0.0})
}
{
set_rendering(id,kRenderFxNone, 0, 0, 0, kRenderTransAlpha, 255);
ma_klase[id] = false;
}
public eventKnife_Niewidzialnosc(id)
{
if(!ma_klase[id])
return;
if( read_data(2) == CSW_KNIFE )
{
set_rendering(id,kRenderFxNone, 0, 0, 0, kRenderTransAlpha, 45);
}
else
{
set_rendering(id,kRenderFxNone, 0, 0, 0, kRenderTransAlpha, 255);
}
}


Zły kod, ten jest prawidłowy
/* Plugin generated by AMXX-Studio */
#include <amxmodx>
#include <codmod>
#include <engine>
#include <hamsandwich>
#include <fakemeta>
#define DMG_BULLET (1<<1)
new bool:ma_klase[33];
new const nazwa[] = "Nozownik [MEGA PREMIUM]";
new const opis[] = "1/2 szansy na natychmiastowe zabicie z lewego przycisku myszy na nozu, z nozem jest prawie niewidzialny, brak rozrzutu";
new const bronie = 1<<CSW_M4A1 | 1<<CSW_AK47 | 1<<CSW_DEAGLE | 1<<CSW_HEGRENADE | 1<<CSW_FLASHBANG | 1<<CSW_SMOKEGRENADE;
new const zdrowie = 30;
new const kondycja = 80;
new const inteligencja = 0;
new const wytrzymalosc = 0;
public plugin_init() {
register_plugin(nazwa, "1.1 Pre-Alpha", "unknown");

cod_register_class(nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc);

RegisterHam(Ham_TakeDamage, "player", "TakeDamage");
register_forward(FM_UpdateClientData, "UpdateClientData", 1);
}
public cod_class_enabled(id)
{
if(!(get_user_flags(id) & ADMIN_LEVEL_F))
{
client_print(id, print_chat, "[Nozownik] Nie masz uprawnien, aby uzywac tej klasy.")
return COD_STOP;
}
ma_klase[id] = true;
return COD_CONTINUE;
}
public cod_class_disabled(id)
ma_klase[id] = false;
public TakeDamage(this, idinflictor, idattacker, Float:damage, damagebits)
{
if(!is_user_connected(idattacker))
return HAM_IGNORED;

if(!ma_klase[idattacker])
return HAM_IGNORED;

if(get_user_weapon(idattacker) == CSW_KNIFE && damagebits & DMG_BULLET && damage < 20.0)
cod_inflict_damage(idattacker, this, float(get_user_health(this))-damage+1.0, 0.0, idinflictor, damagebits);

return HAM_IGNORED;
}
public UpdateClientData(id, sw, cd_handle)
{
if(ma_klase[id])
set_cd(cd_handle, CD_PunchAngle, {0.0,0.0,0.0})
}

  • +
  • -
  • 0





Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: cod nowy

Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych