Skocz do zawartości

  • Zaloguj korzystając z Facebooka Zaloguj korzystając z Twittera Zaloguj przez Steam Zaloguj poprzez Google      Logowanie »   
  • Rejestracja

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.

  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie

Jak do natywu wpisać tekst?


  • Nie możesz napisać tematu
  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
5 odpowiedzi w tym temacie

#1 Kukol

    Zaawansowany

  • Zbanowany

Reputacja: 6
Nowy

  • Postów:113
  • Lokalizacja:Katowice
Offline

Napisano 28.12.2011 00:46

Witam! Jak mam stworzyć natyw, który będzie działać tak:

Np. W inny, pluginie chcę do natywu wpisać wyraz "AMXX" i żeby główny plugin (W którym znajduje się natyw) go odebrał i wyświetlił po wpisaniu jakiejś komendy?

#2 MAthiasssMAt

    Zaawansowany

  • Użytkownik

Reputacja: 41
Pomocny

  • Postów:78
  • Imię:Mateusz
  • Lokalizacja:Daleko
Offline

Napisano 28.12.2011 00:58

bawiłem się tym. To powinno działać
Tutaj zobacz mniejwięcej:
#include <amxmodx>
#include <amxmisc>
new opcja
new co[33]
public plugin_init()
{
register_plugin("komenda", "0,1", "MAt");
register_clcmd("say /komenda", "handler");
register_clcmd("klawisz","pobierz");

}

public handler(id, menu, item)
{
console_cmd(id, "messagemode co");
opcja = 1;
}
public pobierz(id)
{
new text[192]
read_argv(1,text,191)
format(co, charsmax(co), "%s", text);
pisanie(id)
}

public pisanie(id)
{
if(opcja == 1)
{
client_print(id, print_chat, "wpisales %s", (co));
}
}

Tutaj nie działa jak powinien, ale masz zarys
O to Ci chodzi? ;)
Wybacz śpiący jestem i mogę się mylić

Użytkownik MAthiasssMAt edytował ten post 28.12.2011 01:25

  • +
  • -
  • 0
Moje skrypty w php itd znajdziesz na chomiku:

http://chomikuj.pl/harry95-95

#3 G[o]Q

    I'm G[o]Q

  • Przyjaciel

Reputacja: 1339
Godlike

  • Postów:3556
  • Steam:steam
  • Imię:Krzysiek
  • Lokalizacja:C: / program Files / Valve / Cstrike / G[o]Q.dem
Offline

Napisano 28.12.2011 00:58

korzystając z tego ze świeta to nie bd tlumaczyl co musisz zrobic tylko dam ci gotowy kod :D

register_native("nazwa_funkcji_wywolujacej_natyw", "test", 1)
 
public test(const text[]){
    
    param_convert(1)
    
    client_print(0,print_chat,"TEXT Z NATYWU TO %s",text);
}
 

  • +
  • -
  • 1
Manual ponad wszystko, konsola ponad manual :D :&

Chcesz wysłać do mnie PW ? użyj nazwy GoQ zamiast G[o]Q
Chcesz Kupić moduł płatności via Pukawka,Tserwery, Gamesol, Zabijaka do mojego sklepu? napisz PW cena to tylko 10 zł/sztuka

GG:6022845 (nie pomagam za free osobom ponizej rangi MoD) :D

#4 DarkGL

    Nie oddam ciasteczka !

  • Administrator

Reputacja: 6033
Godlike

  • Postów:10831
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Rafał
  • Lokalizacja:Warszawa
Offline

Napisano 28.12.2011 02:45

musisz przesłać zmienną z tekstem jako referencje i chodzi ci o forward a nie natyw
new gFW,iRet;
	
	new iArrayPass = PrepareArray(szMessage,256,1)
	
	gFW = CreateMultiForward ("forward",ET_CONTINUE,FP_ARRAY,FP_CELL);
	
	ExecuteForward(gFW, iRet, iArrayPass,charsmax( szMessage ));
to jest w głownym pluginie w szMessage jest tekst wysyłany do funkcji w innym pluginie dzięki przesyłaniu referencyjnemu może on być zmieniany w tym pluginie który odbiera forward
  • +
  • -
  • 1

#5 G[o]Q

    I'm G[o]Q

  • Przyjaciel

Reputacja: 1339
Godlike

  • Postów:3556
  • Steam:steam
  • Imię:Krzysiek
  • Lokalizacja:C: / program Files / Valve / Cstrike / G[o]Q.dem
Offline

Napisano 28.12.2011 17:17

chyba chodzilo mu o to zeby zrobic natyw wyswietlający jakis tekst cos jak wlasny client_print
  • +
  • -
  • 1
Manual ponad wszystko, konsola ponad manual :D :&

Chcesz wysłać do mnie PW ? użyj nazwy GoQ zamiast G[o]Q
Chcesz Kupić moduł płatności via Pukawka,Tserwery, Gamesol, Zabijaka do mojego sklepu? napisz PW cena to tylko 10 zł/sztuka

GG:6022845 (nie pomagam za free osobom ponizej rangi MoD) :D

#6 Kukol

    Zaawansowany

  • Autor tematu
  • Zbanowany

Reputacja: 6
Nowy

  • Postów:113
  • Lokalizacja:Katowice
Offline

Napisano 28.12.2011 20:03

O kod G[o]Q'a mi chodziło. Tylko ja sobie ten tekst jeszcze przypisze do zmiennej.

A teraz jeszcze ostatnie pytanie. Jak mogę podmienić, jeżeli np. w tekście jest GW to ma ten ciąg podmienić na ten natyw. Coś jak w QTM_CodMod, tlyko tam jest LW i podmienianie jest liczba, a nie tekst.




Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych