
Jeszcze trochę info, główne założenie przy robieniu tej mapy to stworzenie klimatu wojny, niebanalny wygląd, max fps*, ożywienie rozgrywek w trybie Terrorist Escape.
Jak do tej pory przerobiłem tekstury znane z torn'a, zebrałem i przerobiłem potrzebne modele, między innymi za***ista, powiewająca na wojennym wietrze flaga Polski.
Będzie to bardzo prosta mapa, są trzy niezależne drogi ucieczki terro, drużyna ct ma respa między środkiem mapy a punktem ucieczki terro więc mają dwie opcje, szybki atak jedną z trzech dróg lub wycofanie się do ciężarówki którą chcą uciec terroryści. Wszystko idealnie będzie widać w pliku overview który z czasem wrzucę.
Prezentuję dwa screeny które w pewnym stopniu oddają klimat na mapie:

Jedyne kolorowe przedmioty na mapie to twój przeciwnik


Model z OpFor który przerobiłem na potrzeby mapy

Jak na razie porzuciłem poprzedni projekt as_duel ale obiecuję że go dokończę
