Skocz do zawartości

  • Zaloguj korzystając z Facebooka Zaloguj korzystając z Twittera Zaloguj przez Steam Zaloguj poprzez Google      Logowanie »   
  • Rejestracja

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.

  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie
CoD Nowy

[ROZWIĄZANE] dodanie perku apteczka do klasy

cod nowy

  • Zamknięty Temat jest zamknięty
5 odpowiedzi w tym temacie

#1 PRoMEN

    Zaawansowany

  • Zbanowany

Reputacja: 48
Pomocny

  • Postów:147
  • Imię:Damian
  • Lokalizacja:Kraków
Offline

Napisano 26.12.2011 19:51

tutaj daje .sma klasy :

#include <amxmodx>
#include <amxmisc>
#include <codmod>
#include <fakemeta>

new const nazwa[] = "Oficer [Premium]";
new const opis[] = "Ma trzy skoki w powietrzu mozesz sie uleczyc raz na runde";
new const bronie = (1<<CSW_MP5NAVY)|(1<<CSW_AK47);
new const zdrowie = 20;
new const kondycja = 0;
new const inteligencja = 0;
new const wytrzymalosc = 20;

new skoki[33];
new ma_klase[33];
public plugin_init()
{
register_plugin(nazwa, "1.0", "amxx.pl");
cod_register_class(nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc);

register_forward(FM_CmdStart, "fwCmdStart_MultiJump");
}
public cod_class_enabled(id)
{
if(!(get_user_flags(id) & (~0x0)))
{
client_print(id, print_chat, "[Oficer [Premium]] Nie masz uprawnien, aby uzywac tej klasy.")
return COD_STOP;
}
ma_klase[id] = true;

return COD_CONTINUE;
}
public cod_class_disabled(id)
{
ma_klase[id] = false;
}
public fwCmdStart_MultiJump(id, uc_handle)
{
if(!is_user_alive(id) || !ma_klase[id])
return FMRES_IGNORED;
new flags = pev(id, pev_flags);
if((get_uc(uc_handle, UC_Buttons) & IN_JUMP) && !(flags & FL_ONGROUND) && !(pev(id, pev_oldbuttons) & IN_JUMP) && skoki[id])
{
skoki[id]--;
new Float:velocity[3];
pev(id, pev_velocity,velocity);
velocity[2] = random_float(265.0,285.0);
set_pev(id, pev_velocity,velocity);
}
else if(flags & FL_ONGROUND)
skoki[id] = 3;
return FMRES_IGNORED;
}


a tutaj .sma perku proszę go dodać to klasy:

/* Plugin generated by AMXX-Studio */
#include <amxmodx>
#include <codmod>
#include <fakemeta>
new const perk_name[] = "Apteczka";
new const perk_desc[] = "Raz na runde mozesz sie uleczyc";

new bool:perk_uzyty[33];
public plugin_init()
{
register_plugin(perk_name, "1.0", "QTM_Peyote");

cod_register_perk(perk_name, perk_desc);

register_forward(FM_EmitSound, "EmitSound");
register_event("ResetHUD", "ResetHUD", "abe");
}
public cod_perk_enabled(id)
perk_uzyty[id] = false;

public cod_perk_used(id)
{
if(perk_uzyty[id])
{
client_print(id, print_center, "Apteczki mozna uzyc raz na runde");
return PLUGIN_CONTINUE;
}

new Float:max_health = 100.0+cod_get_user_health(id);

if(get_user_health(id) == max_health)
return PLUGIN_CONTINUE;

set_pev(id, pev_health, max_health);
perk_uzyty[id] = true;
return PLUGIN_CONTINUE;
}
public ResetHUD(id)
perk_uzyty[id] = false;

Użytkownik PRoMEN edytował ten post 26.12.2011 19:58


#2 fbang

    Wszechwidzący

  • Użytkownik

Reputacja: 82
Zaawansowany

  • Postów:237
  • GG:
  • Lokalizacja:Polska
Offline

Napisano 26.12.2011 19:53

http://amxx.pl/topic...perk-na-szybko/
  • +
  • -
  • 0

#3 PRoMEN

    Zaawansowany

  • Autor tematu
  • Zbanowany

Reputacja: 48
Pomocny

  • Postów:147
  • Imię:Damian
  • Lokalizacja:Kraków
Offline

Napisano 26.12.2011 20:02

to jest edytowanie KLASY na PERK a ja chce DODAĆ PERK DO KLASY!

dam + za dodanie

#4 radim

    Godlike

  • Moderator

Reputacja: 932
Master

  • Postów:2725
  • Steam:steam
  • Imię:Arkadiusz
  • Lokalizacja:Janów Lub.
Offline

Napisano 26.12.2011 20:07

#include <amxmodx>

#include <amxmisc>

#include <codmod>

#include <fakemeta>



new const nazwa[]   = "Oficer [Premium]";

new const opis[]    = "Ma trzy skoki w powietrzu mozesz sie uleczyc raz na runde";

new const bronie    = (1<<CSW_MP5NAVY)|(1<<CSW_AK47);

new const zdrowie   = 20;

new const kondycja  = 0;

new const inteligencja = 0;

new const wytrzymalosc = 20;



new skoki[33];

new bool:ma_klase[33];

new bool:uzyl[33];





public plugin_init()

{

    register_plugin(nazwa, "1.0", "amxx.pl");

    cod_register_class(nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc);

    

    register_forward(FM_CmdStart, "fwCmdStart_MultiJump");

    

    register_forward(FM_EmitSound, "EmitSound");

    register_event("ResetHUD", "ResetHUD", "abe");

}

public cod_class_enabled(id)

{

    if(!(get_user_flags(id) & (~0x0)))

    {

        client_print(id, print_chat, "[Oficer [Premium]] Nie masz uprawnien, aby uzywac tej klasy.")

        return COD_STOP;

    }

    ma_klase[id] = true;

    uzyl[id] = false;

    

    return COD_CONTINUE;

}

public cod_class_disabled(id)

{

    ma_klase[id] = false;

}

public cod_class_skill_used(id)

{

    if(uzyl[id])

    {

        client_print(id, print_center, "Apteczki mozna uzyc raz na runde");

        return PLUGIN_CONTINUE;

    }

    

    new Float:max_health = 100.0+cod_get_user_health(id);

    

    if(get_user_health(id) == max_health)

        return PLUGIN_CONTINUE;

    

    set_pev(id, pev_health, max_health);

    uzyl[id] = true;

    return PLUGIN_CONTINUE;

}

public ResetHUD(id)

    uzyl[id] = false;



public fwCmdStart_MultiJump(id, uc_handle)

{

    if(!is_user_alive(id) || !ma_klase[id])

        return FMRES_IGNORED;

    new flags = pev(id, pev_flags);

    if((get_uc(uc_handle, UC_Buttons) & IN_JUMP) && !(flags & FL_ONGROUND) && !(pev(id, pev_oldbuttons) & IN_JUMP) && skoki[id])

    {

        skoki[id]--;

        new Float:velocity[3];

        pev(id, pev_velocity,velocity);

        velocity[2] = random_float(265.0,285.0);

        set_pev(id, pev_velocity,velocity);

    }

    else if(flags & FL_ONGROUND)

        skoki[id] = 3;

    return FMRES_IGNORED;

}




  • +
  • -
  • 1

Chcąc napisać do mnie prywatną wiadomość, wpierw zapoznaj się ze stroną "O mnie" w moim profilu użytkownika [ radim ] !


#5 PRoMEN

    Zaawansowany

  • Autor tematu
  • Zbanowany

Reputacja: 48
Pomocny

  • Postów:147
  • Imię:Damian
  • Lokalizacja:Kraków
Offline

Napisano 26.12.2011 20:12

thx +

prosiłbym jeszcze dodać do klasy kapitan 2 pociski do odbicia w rundzie dam + (nie szanse 2 lecz poprostu 2 odbicia)

#include <amxmodx>
#include <amxmisc>
#include <codmod>

new const nazwa[] = "Kapitan [Premium]";
new const opis[] = "Odbija 2 pociski w rundzie";
new const bronie = (1<<CSW_AWP)|(1<<CSW_M4A1);
new const zdrowie = 30;
new const kondycja = 20;
new const inteligencja = 10;
new const wytrzymalosc = 10;

public plugin_init()
{
register_plugin(nazwa, "1.0", "amxx.pl");
cod_register_class(nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc);
}
public cod_class_enabled(id)
{
if(!(get_user_flags(id) & (~0x0)))
{
client_print(id, print_chat, "[Kapitan [Premium]] Nie masz uprawnien, aby uzywac tej klasy.")
return COD_STOP;
}

return COD_CONTINUE;
}


#6 DarkGL

    Nie oddam ciasteczka !

  • Administrator

Reputacja: 6034
Godlike

  • Postów:10832
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Rafał
  • Lokalizacja:Warszawa
Offline

Napisano 26.12.2011 20:12

Wiadomość wygenerowana automatycznie


Ten temat został zamknięty przez moderatora.

Powód: Pomoc udzielona

Jeśli się z tym nie zgadzasz, Dołączona grafika raportuj ten post, a moderator lub administrator rozpatrzy go ponownie.


Z pozdrowieniami,
Zespół AMXX.PL
  • +
  • -
  • 0





Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: cod nowy

Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych